PATENTLİ GÖKÇE KISKANÇLIĞI

171 20 98
                                    

Emre' yle mesajlaşmayı bırakıp hemen aşağı indim. Kızlar beni  gördüğünde 'ne var' der gibi baktı. Onlar da haklı. Neyse kızların bişey demesine izin vermeden " Kızlar Emre' gile gidiyoruz" dediğimde Gamze 'bu kesin mal' bakışları atarken Cemre televizyona odaklandı. "TÇB de orda" dediğimde aniden bana döndüler ve Gamze"Ne işleri varmış" dedi Cemre hemen ayağa kalktı ve "Hadi hazırlanalım" dedi güldüm ve yukarı çıkmaya başladım. 

Ne mi giyecektim? Hiç bir fikrim yok ben uyuşuk uyuşuk dolabımı karıştırırken Cemre bir anda odama girdi ve dolabımın karşısına geçti ben de yatağa oturdum. Elinde ki şort ve tişörte baktım ve "Hayatta olmaz!" dedim. Tişört neyse de şort ne ya ben onu ne ara aldım ki. Cemre bana öyle bi baktı ki şuan yorganımın içine giresim ve ordan hiç çıkmayasım geldi. "Bunlar giyilecek" dedi ve odamdan çıktı. Giydim ve aşağı indim arabama geçtim. Kızlarda geldiğinde Gamze yanıma Cemre' de arkaya oturdu. 

İstikamet Şeytan Üçlü' nün evi! 

Sürmeye başladım. Evin önüne geldiğimizde önümüzde ki araba aniden durunca fren yapsamda hızımı alamadım ve arkadan hafifçe vurdum. Al başına belayı. Önde ki arabanın sahibi aşağı indi ve yanımıza geldi cama tık tıkladı ve camı indirmemi söyledi. Camı indirdim ve adama baktım bana baktı ve "Al işte bu arabanın zararını kim ödeyecek "dedi. "Beyefendi sakin olur musunuz?" dedi Gamze adam Gamze' ye baktı ve " Nasıl sakin olayım ya arabanın haline bak " dediğinde kapıyı açtım ve aşağı indim. Arabanın sağına soluna baktım hasar yoktu. Adama döndüm ve "Hasar yok ki" dedim. Adam yanıma geldi ve arabaya baktı"O kadar sert vurdun hasar almaması imkansız" dedi. Güldüm ve "Dalga mı geçiyorsunuz" dedim. Adam "Kusura bakma ya anlık bir sinir" dedi. Tamam anlamında kafamı salladım ve arabaya geçtim. Park edicem yolun ortasında duracak hali yok ya.  Arabayı park ettim ve aşağı indik. Hemen bahçe kapısından içeri girdim ve zile bastım.

Kapıyı Emre açtı beni baştan aşağı süzdü ve kaşları çatıldı. Gamze bir anda öksürmeye başladı. Emre kapıdan çekildi ve içeri geçtik. Kızlar salona geçti bende arkalarından yürüyordum ama yavaş yavaş. Kaplumbağa benden hızlı. Salona geçtim ve ikili koltuğa oturdum. Emre de geldi ve ayaktaydı. 

Hiç bir şeyden haberim yokmuş gibi "Eee ne izliyorsunuz" dedim. Tuğçe bana baktı ve "İzin verseydiniz Halka' yı izleyecektik" dedi.  "Ayy bayılırım hadi izleyelim" dedim ve ayakta duran Emre' nin elinden tutup yanıma oturttum. Emre şaşkınca bana baktı. Kafaya bişey düştü galiba. Hafiften sırıttı ve "O zaman izleyelim" dedi ve  filmi başlattı. Masanın üstündeki mısır kaselerinden birini kucağıma çektim ve her seferinde uykumu getiren filmi tekrar izlemeye başladım.

Bir ara Emre elini mısır kasesine atınca eline vurdum ve kaseyi iyice önüme çektim. Emre Tuğçe' ye bakıyordu. O niye ki? Tuğçe bana baktı ve sırıttı. Ona ölümcül bakışlar attım ve  o sırada bir mesaj geldi. Telefonumu elime aldım ve atan kişiye baktım Göktuğ  Selim' in resmini atmış;

 Telefonumu elime aldım ve atan kişiye baktım Göktuğ  Selim' in resmini atmış;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 14, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Su Ve Ateş KolejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin