"kavga" 2.

6 3 11
                                    

Dersler nasil bukadar cabuk biti inanin anlayamadim,cantami alip siniftan ciktim bu sefer otobüsle gitmiycektim annem beni almaya gelmişti kapiya dogru ilerleyip arabanin kapisini actim annem herzamanki o soruyu sordu "dersler nasil gecti"

"Herzamanki gibi"dedim ve araba gitikce arkada kalan ağaclari ve yolari izlemeye başladim.

Eve vardigimiz da cokta büyük olmayan ama bize yeten evimizi görüp gülümsedim,niyemi? Bende bilmiyordum bugün fazla huzurluydum annem kapiyi acti ve iceri girdik etrafta herzamanki gibi içki şişeleri ve sigara paketleri vardi ,hayir hayir bunlar ne anneme ne bana aiti bunlar abimin marifetleriydi,babamizi yillar önce bir trafik kazasina kaybetik.abim calismadigi icin annem sürekli onu beceriksiz diye görürdü abim kötü biri degildi ama alkole bagimli biriydi.

Annem le abim birbirine bagirmaya basladiginda kafamdaki düşüncelerden kurtulup araya girmeye  çaliştim abim merdvenlerden yukari dogru 2şer 3er adimlarla biniyordu,annemde arkasindan, ne oldugunu daha algilayamamişken bir silah sesi yankilandi kalbim o an durmuş gibi histetim merdvenlerden işik iziyla bindim gördügüm sahneyle yere yigilmam bir oldu kalbim agriyordu yerde yatan anneme baktim kanlar icinde o bembeyaz teni kanlar icindeydi aglayip bagiriyordum ne varsa abime dogru firtaltiyordum abimde cok pişmanmiş gibi gözüküyordu hemen elime telefonumu alip ambulansi aradim ardindan ben telefonu kapatirken o korkunc silah sesi bidaha yankilanmişti, bu sefer abimden geliyordu, abimde annemde yerde yatiyordu kafayi yiyecek duruma gelmiştim.

Ambulans cok gecikmişti kan kaybindan ölüceklerdi nerdeyse yarim saat olmuştu islak yanaklarima olayi hazmetmeye calistim.

Pencereden baktigimda gelmişlerdi, annemi ve abimi ambulansa aldiklarinda tum mahale cikip bizi seyreti sanki bir film izliyormuşcasina "ne bakiyorsunuz beee"diye yuksel sesle bagirdim annemin yanina bindim hastaneye varana kadar olmadi kurtaramadik kalbi durdu.ve o an benimde kalbim atmiyormuş gibi histetim ambulans hastanenin önünde durdugunda diger ambulansa dogru koştum abimide kaybetmiştik yere yigildim aglayip bagriyordum birden gözlerim karardi ve düstüm.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 31, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

karmaşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin