Misunderstood

74 18 9
                                    

Jk-an cinema hall atanga min haw pui hnu chuan ka inbuala,Ka inbual zo ka sam ka dry lai chuan ka hnunglam tukverh atang chuan Tae chuan min lo ko a
"Agieee....!!???"

Ka chhang lo

" Jk nen in2 date chu,anuam em?" Ka hawi phei a

"Jennie nen chuan nuam in ti bawk maw??"ka tih chuan phâwk fee hian min lo en a.
"In Cinema en te chu enge a an?"

"Eee...nia! Kan en hmuhnawm khawp mai"

"Thathlauhchu" atih rual chuan Ka hnung chhawn ta hmaka.
Zawi sep hian "I hlim chuan atha e." Atih thawm chu ka hre thei a enge a awm zia pawh chu ka hre chuang lo.Ka thin chu nasa theih pa tawp hian aphu a.Ka thin a rim hle a tah vak mai te ka chak a.Ka tho vat a Taehyung room zawn a ka tukverh parda chu kava zâr thuaia.In herin khumah chuan ka bawk ta hnawk maia.

Chutah ka in sum zo tawhlo chu ka theih anga nasa in ka han tap ta vak vak maia.Ka chau zo, ngati nge Jennie kher? Ngatinge Mi ka vawikhat duh ve na ah hetiang ka tawn bik?? Zawhna chuan min chiah hneh hle mai.

Zan ah chuan Jk chuan min lo text a.

Jk---Agiee...ka zawhna che kha min chhang ve tawh la

Me--- eng i zawhna maw?

Jk---Ka duh lutuk che.Ka bialnu i ni duh angem?

Me---Kookie ka lawm lutuk mahse duh dang ka nei a.

Jk---ohh....chuan in2ngaihzawng tihna ami?

Me---Nilove,bialnu aneia.

Jk---Anih chuan min duh hun ka nghak thei alawm,kan in date anga min duh chho ve mai ang.Bialnu dang nei vanga chan che ka duhlo.

(Ka rilru chuan chutikhawpa min duhtu an awm laia ka hmelma min ngaihzawn san tu vanga ka lungngaiha ka in tihnat reng chu a tul ta lo in ka hre tana)

Me---Awle kookie chutia min nghah theih dawn chuan.

Kookie---ka lawm lutuk e Agiee.....

Kan inbe renga.dar10 a rik chuan ka mangtha a kan mu ve ta a.

...........
.....

.....

Zingkar ania ka tho chu ka nu chuan breakfast alo peih diam tawha.Ka han ei zo chiah chu.... Jungkook chuan min lo text a
"Babe vawiin chu kan thianho in boxing khelh kan tuma...zanah kalo hmu mai ang che aw"
Atia
"Awle tehreng mai" tiin ka reply a.Ka lu anuam lo deuh hrim hrim a.Ka lawm hlauh zawk.Ka nu nen chuan nileng chuan TV ah film kan en ta renga.

Taehyung Pov.....

Sunday ania kan tihdan ngaiin vawiin chu kan thianho in Boxing khelh kan tuma,dar10 a rik chuan GYM ah chuan kan thleng kim der tawha.
Kan khelh tan hma chuan team tur kan in pawt phawta. Suga Judge turin kan ruata
Kei,jimin leh Rm chu team A kan nia jungKookie,Hobi leh Jinhyung te chu Team B an ni bawka.

Kan in pawt fel chiah ah chuan Kookie chuan
"Thiante u,thil pawimawh deuh hrilh tur cheu ka neia"atia,Mak ti tak chuan kan en thup maia,RM chuan"Aw enge sawi vat teh ka hre chak" alo ti thuai a.
Kookie chuan"Nizan atang khan Official takin Kei leh Agiee kan in ngaizawng tan ve a"

Chu thu ka hria chu ka rin lawk sa ani tih hretho mahila,Ka beisei ngailoh thil thleng ang mai hian min thawnga.Kookie kâ atang ngeia ka han hre chiah mai chu a dân adang hle mai

Ka thinlung chu sawifiah thiamloh khawpin anâ a.
Ka buai vek ani ber.Kookie chuan Agiee laka ka feelings hi hria se tiang hian ati awm silova.Mahse A hre miau silova,bakah Agiee duhthlanna ania ka pawmsak mai angai tih ka hrethiama.Ka rilru chu ana hle.

Midang ho chuan kut an beng dur² a an lawmpui thute an sawi sap sap hlawm bawka..Kei leh Jimin tih chauh loh chuan,Kookie hmelah chuan hlimna leh zâhna ka hmu kawpa.Nie, a vannei tak zet Agiee anga hmeichhe fel leh hmeltha a chang bika.Ka mittui chu a parawl tan ta maia.Mahse ka in sehruha Mipa Alawmle Ka Nihle tiin.
Hmaiphih chhuanlamin Bathroom lamah chuan ka kal ta a.

Jimin chuan min lo zuia.Alo lut ve chiah chu ka mittui chu hmu in min kuah vat a.
"Tae pawi ka tihpui lutuk che"
Engmah ka sawi theilo ka tap chhun zawm ta maia.

"Tae a aia tha i tawng leh mai ang lungngai suh"
Min tih chuan
"Ani laka ka rilru ang hi hmeichhe dang tuma lakah kala pu ngailo,amak ka ti,mahse ka vanduai ve hrim2 anih dawn hi.Kookie a duh zawka athlang ani mai sawitheih ka nei hleinem" ka tih pah a jiminie kan en chu a mittui alo tling ve pur maia.Ka nuih ati za letling khawp mai.

"Hey tap  ve ringawt suh...tiang vang mai mai in mipa kan tap tur anilo" ka tia kan nui dun suka.Kan hmai kan phih a pawn ah chuan kan chhuak ve ta a.

Tlailam dar 3 thleng boxing match chu kan neia.Kan team kan la chaklo zui.

In kan haw kawngah chuan kawngsira Soju dawrah chuan kan chawla mahse kookie chuan haw hma angaihthu sawiin alo chawl ve ta loa,kan lem ve zuaiha ka rilru na nen duh aiin kalo lem hnem deuh ni tur ani.Ka rui ve hle mahse ka in control thei tawk vel.

Kan in ka thleng tep tih ah chuan kan thenawm te in kawtah chuan mipa leh hmeichhe ding dun lai hi ka va hmua,a hlat vang leh ka ruih ve deuh avang chuan ka hmu chiang theiloa.

Tlemin kava hnaih leh deuh chu Agiee leh Jungkookie an lo ni reng mai.Ka thinrim lutuk in sum zolo chu ka kal pheia.Mahse ka thlen hma chuan Kookie chu a bike chuan alo tlan hman ta daiha mahse Agiee chu ala ding reng.

Ka theih anga chakin ka tlan pheia Agiee chuan min hmu lo ang maiin an ina luh chu atuma mahse a luh hma chuan ka va thleng phei hman ta hrama

A kut ah vuanin Kan in piah thing buk hnuaiah chuan ka kai phei a mak atih hmel hle.

"Kim Taehyung engthil nge maw ti a iin hriatle?" Min tia ka thinrim lutuk chuan
"Engthil nge tia i in hriat zawk ? Engtin nge ka thianpa ka thianpa ngawih2 i date theih?" Tiin ka an khum ta vak maia.
"Hah! Nang pawh enge inih bik?" Min ti leh a
"Enge i sawi awmzia?"
Ka tih chuan min chhang tawhlo...ahnu fe ah chuan
"I rui anihkha haw rawh" min tia A in her a kalsawn a tum chuan,Ka pawt let a a hmui ah tak chuan ka kiss ta a. Reilo te chu a che miahloa mahse second reilote hnuah chuan min nam sawna min beng hawi ta sawk maia.
"Zurui kiss mai mai theih turah min ngai ami?" Atia
Kal a tum leh ta a.
"Agiee.... Kal suh" ka tia a kut ka vuan a mahse a paih thla a ka chelh lui ta bik lova....A kal liam chu ka thlir renga in a luh chiah chuan ka haw a ka inbual a ka rilru a ngaihtuah reng pah chuan ka mu ve ta a.

Agiee Pov...........

Taehyung chu ka kalsan a,mahse harsa ka ti hle.Ka hmangaih hmasa ber ania,Vawikhat mi ka fawhna ani bawk.Mahse rui chunga chutia min fawp chu ka lungawilo hle a,mahse ka haw thei chuang silo.

Room ka lut a ka mittui chu dan ruallohin alo far ta char2 maia.
Kim Taehyung engvangin nge ka chungah tianga itih.A tirah ka hmelma nen in in date phawta tunah rui chungin min fawp leh a enge i awm zia hi????

Ka rilru ana bawk si hreawm ka ti hle a.A room lam ka va hawi phei lah chuan light alo down vek tawh a.
Tikhan mut pawh mu tha theilo in ka ngaihtuah leh char char anga ani chu tui takin amu sia....naktuk school ah engtin nge ka awm ang ...Ka rilru chu abuai hle a...Tae ngaihtuah char2 pah chuan zinglam dar 3 velah chuan ka muhil ve thei ta hrama

With My Daegu Boyz.....💜 (Completed)Where stories live. Discover now