Love never end

58 18 3
                                    

Friday zing chuan ka harh chu ka khumah chuan inthlak miahlo hian kalo mu reng mai a. Angaihna ka hrelo hle. Mahse ka ngaihtuah chianga Suji ten beer min inpui chu ka ngaihtuah chhuak ta a.
Awii Lalpa leh! Ka chatthla ani ngei ang.

Suji chu ka be vat a , enge awmzia ka zawh chuan ka ruih lutuk vang a Tae an call thu leh Tae chuan min hawpui thu a sawi a.In hnuaiah ka chhuka ka nu chu thil awmzia ka zawta,
"Super market a ka kal hlan in ilo haw amaw ka tia,ka haw velah i room ka lo en a ilo muhil sia" atia...

Breakfast kan ei khama. Class kalturin ka in siam ta a.Tae chu ka text a,

"Tae,Ka lawm lutuk aw nizan kha"

"Ok"

"Ka rui viau em?"

"Umm.. tiang khan rui tawh suh"

"Nia ka tihpalh lutuk"

"Ngaihdam min dil chhan tur ineilo"

"Engkimah mahse Ka hmangaih lutuk vang che ania"

"Engtiklai mahin min hmangaih turin ka ti ngailo che"

"I phalna tello a ka hmangaih vang che in ka tihpalh"

"Kk"

Ka thinlung chu chhun angin anâ...

Sawi ngaihna a awmlo.
Ana ani tawp mai.

School chu ka kal lui ta thoa.
Mahse ka zirlaiah ka rilru ka pe theilo.

Tae ringawt ka ngaihtuah a,a tello a nun hman chu nitin,darkar tin, minute tin leh second tin a thi ang reng ka ni.

Ka theihnghilh theih nan leh engmah ka ngaihtuah loh nan tiin pills te ka ti tan ta a.

Tlem chuan ka zia chho ve ta.

A next week tluan chuan harhfim lai mang ka neilo.Ka harhfim hlek chuan Tae ka ngaihtuah a,ka thi thei mai dawn in ka hria.

Mahse zan khat chu ka nu chuan ka pills ti hnem lutuk chu min kaitho zolo in min buaipui hrep hnu ah hospital ah chuan min hruai ta a.

Doctor chuan sleeping pills ka eihnem vang tih te chu alo hrilh ta veka...pills ka tih leh chuan ka thih mai tur thu a sawi ta a.

Chuta tang chuan ka nu chuan pawisa engmah min pe duh tawh lo a,pills leinana ka hman a hlauh avangin, mahse pills ka tihloh chuan Tae bak ka rilru ah a awm theilo.

Ka â zo vek ni ber hian ka hria a,nikhat chu thutlukna ka siam ta a.

Nie,tiang a damreng ai chuan engmah hre tawh lo tura kumkhua atan a ka mit chhin hlen chu ka thlang ta a.

Zanah chuan ka nu bulah chuan Suji te inah ka kal dawn tiin dawt ka hrilh a.
Tae chu a tawpnan ka call a min chhang lo
"Mangtha aw,Ka hmangaih che" tih chu ka thawna  chuan Suji chu ka text ve ta a.
"
"Ka thian duhtak tunah chuan engkim ka ti tawp tawh dawn a he khawvela ka hlimna ber in tanna ah hian engkim ka ti tawp dawn ani.min ngaidam ang che ka hmangaih che"
Tih chu ka thawn a.
Lui ah chuan ka zuang thla ta a...............

Tae POV........

Zan dar9 velah chuan Agiee hnen atang call ka dawnga ka pick up duhloa text msg ka dawng chhun zawn leh nghala
"Mangtha aw,Ka hmangaih che" tihte zawng hi alo nia. A tawpah chuan min theihnghilh a tum ve tawh aniang ti a kalo ngaihtuah mek lai chuan  Suji hnen atang call ka dawng ta a ka pick a
"Kim Taehyung Agiee awmna kan hre zolo ania,an inah a haw tawh em va en vat teh hmanhmawh in" a rawn ti ta.Ka hlauthawng lutuk chu engmah sawilo in ka tlan phei ta a.

Agiee te in ka va thleng chu ka ko vak2 a tuman min chhang theilo, hlauthawng em em in Agiee room lamah chuan ka han tlan chho a room ka hawng chiah chu........
Agiee Nu  chu a kut a lehkha them keng chung chuan alo ding khawng renga

Ka va pan hnaia a mittui chu alo tla zawih2 maia.
"Ka nute, enge awmzia?" Ka ti min chhang lo chuan a kut a lehkhathawn chu min pek pah chuan tap chung chuan Khum ah chuan a thu hnâwp maia, chu lehkha ka han chhiar chu...!!

"Ka nu duhtak,

                  Kei ang fanu lak tlakloh lutuk i neih vang hian apawi ka ti.Mahse ka tawrh hi a hreawm em a,min ngaidam hram dawn nia. Ila hre reng em? Ka pa nen in2then khan i tuarna lutuk a thih mai i chak thute i sawi kha,kei pheichu awm lo ila i thih tawh tur thu i sawi kha,a hunlai kha chuan ka lo hrethiamlo a,mahse tunah chuan ka hrethiam ta. Hmangaih neih hi thil awlsam alo ni hauhlo atin nihhi. Keima nunna ngei la tur in thutlukna ka siam ta a
Min ngaidam hram dawn nia aw
Ka hmangaih lutuk che

        I hmangaih,
    Na Agiee."

Tih hi alo nia,ka mittui chu a tla zawih2 mai a,Agiee nu hnenah chuan
" Engmah a thleng lo ang,kalo hruai haw ang" ka tia chak em2in ka tlan chhuak ta a.
Suji chu ka call ta vata

"Suji agiee chuan Enge i bulah a sawi?"

" Ka hlimna in tanna ah ka ti tawp vek dawn tiin a sawia "

Kan hlimna in tanna!!?? Kan in date na hmasa ber lui kha!...."Suji, Amusement park piaha luiah khan lokal vat ru" call chu ka dah nghal
Ka ngaihtuah chhuak thut pheikhawk pawh bun lo chuan ka tlan phei nghal a
A hmun ka va thleng chu lei sir deuh a phone lo awm chu ka en a Agiee phone alo ni.
'Tuiah a zuangthla ani ngei ang'

Engmah ngaihtuah lo chuan ka zuangthla ve nghala.
Minute 10 dawn ka au a,ka zawng pah char2 bawka min chhang thei lo.

Ka liluh a ka zawng kual char char a,ka hmu thei lo.Ka lu chu ahai hle maia. Mahse ka  beidawng theilo.

Minute 20 hnu velah chuan Agiee chu ka hmu ta...
Ka chakna zawng zawng sawm khawm in ka hleuh phei a,ka hmangaih chu vaukam lamah chuan ka hnuk chhuak ta a.

"Agiee.....Na Agiee.....min chhang rawh! Harh teh.....I tello chuan ka dam zolo ang....tho teh....khawngaih in min kalsan suh....." Ka mittui a far zawih zawiha.

Mahse Agiee chuan min chhang theilo.

Minute reilote hnuah chuan Suji leh Mrs Na(Agiee nu), ka nu leh ka thiante chu Ambulance nen chuan an lo thleng ve ta a.
Agiee chu hospital lamah kan phur phei ta a.

Loh theihloh in Agiee nu leh Suji te leh ka thiante chu Ka cancer chungchang chu ka hrilh ta a.

Min khawngaih hle tih pawh an hmelah alanga.
Agiee ka kalsan chhante pawh chu an hrethiam hle bawka.
Suji chuan"Taehyung Agiee i hmangaih zia chu ka hnu thei tawha, engpawh lo thlengse eng pawh tawk dawn la Agiee chu alo harh velah i hrilh ngei angai ani,i natna in atihnat dan tur aia nasa in Agiee chu i kalsan khan ati na zawk tih i hmuh tawh hi" tih chu a sawia,midang pawh chuan an pawmpui tih hriattak hian an lu anlo bu suau2 a,Agiee nu chuan"Taehyung bawiha,Agiee nen hian in2hmangaih em2 a,eng natna pawh vei mahla i thi dawn tihna ani lo a.I dam that leh nan theih tawp a chhuah pui che anga,in pahnihin in tuar chhuak thei em em ang" ahan tih chiah chuan huaisenna ka nei ta a.Ka mittui chu alo hnam leh tan ta a.Agiee nu chuan min lo kuah in"ka fapa engkim atha vek mai ang" a han tia.

Zan arei tawh deuh avang leh Staff ten mipakhat chiahin awmpui theih an tih avang chuan kei chu min awm tir ta a.
Agiee bulah chuan zankhua chuan ka awm ta a.
Ka hmangaih ber chu alo harh hun nghak in a bulah chuan ka thu ta renga...Hun rei tak hnua abula ka awm thei chu ka hlim hle mai.

Dar 3 velah chuan ka chau lutuk chu kalo muthlu ta a.....

With My Daegu Boyz.....💜 (Completed)Where stories live. Discover now