Eid Mubarak!!!
Kal thi pata hai... Par 3 dino ke liye hai na, isiliye maine middle wala din pakad liya.... Kyunki Friendship Day bhi to hai....😁😁😁Happiest Friendship Day to all my friends and family... Hope you all are doing well wherever you are!!!
Watty ke jariye mujhe bahot sare dost aur ek pyari si family bhi mili.... Thanks nahi bolungi, magar bahot accha lagta hai... Ek din bhi nahi beet sakta aap sab ke bina.... Aise hi apna saath aur pyaar barkharar rakhiye...
Love you all very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very much......😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻❤❤❤❤❤❤💛💛💛💛💛💛💚💚💚💚💚💚💙💙💙💙💙💙💜💜💜💜💜💜♥♥♥♥♥💘💘💘💘💝💝💝💝💝💝💖💖💖💖💖💖💖💗💗💗💗💗💗💗💓💓💓💓💓💓💞💞💞💞💞💞💕💕💕💕💕💕💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💋💋💋💋💋💋💋💋......!!!
-----------------------------------------------------------
In XYZ Ice-cream Parlour,
A boy is seen, sitting on a chair with an empty cup of Butterscotch Ice-cream in his hands.
He was Mahir....He was very much lost in his own thoughts. He had a very sad face.
Soon, a girl came running and captured the seat opposite to Mahir. She was looking so happy and excited.
She was Bela....Mahir felt a presence around him and found Bela sitting in front of him.
Mahir: Tum......
But, he was cut by Bela.
Bela: Waiter, one Chocolate Ice-cream with Choco-chips.
Waiter: Ok Mam.
Bela: Thank you!
Waiter left with the order.
Mahir: Tum yaha kya kar rahi ho?
Bela: Ice-cream Parlour mein hun matlab Ice-cream hi khane aaungi na.
Mahir: Mera wo matlab nahi tha.
Bela: To.... Accha to tumhe romance karna hai na?
Mahir: Kab picha chodogi tum mera?
Bela: Ummm.... Is janam mein bahot mushkil hai. Agle janam dekhte hai. Tum jaroor try karna.
Mahir: Bela! Kya problem kya hai tumhari? Kyu mere piche padi ho? Koi dusra kaam nahi hai kya? Chipakne ke alava? Samaj nahi aata ek baar mein?! College mein bhi hamesha chipakti rehti ho. Pyaar karti ho na. Par yeh pyaar nahi jabardasti ho rahi hai mere saath. Please, mujhse dur raha karo.
Bela was hurt by his words but still maintained her sweet smile.
Bela: Ok, thik hai. Mujhe tumhare ghar aana hai. Sumi Aunty se mile bahot din ho gaye hai.
YOU ARE READING
Behir Shots❤❤❤
Short StoryHey... Here, you all will be delighted with various shots on our favorite couple BEHIR or PEARBHI 😘😘 All will be of different themes based on my imaginations and dreams perhaps...❤❤❤ Peep in to see loads of emotions... Full drama, romantic, enter...