2.rész

18 0 0
                                    

"Hjejong szemszög"

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

"Hjejong szemszög"

Kint ülök a bolt előtt és iszogatom a Colámat amit idő közben vettem. Majd még csorrent a telefonom, anya hív.

-szia anya
-Hjejong Szunó veled van?
-nem, nincs velem.
-igen? Akkor ha találkozol vele, mondd, hogy siessen haza.
-rendben van.
-oké, szia
-szia-le raktam a telefont és ittam tovább

"Csodszo szemszög"

Egy eső csepp esett az arcunkra majd villamlott egyett

-mindjárt dörögni fog. - amint ki mondtam dörrent is egy nagyot.
-hűha! Honnan tudtad?
-általánosban tanultuk, hogy a fény gyorsabb a hangnál. Ti nem?
-én modellkedtem
-és?
-semmi. - el mosolydtam rajta majd el kezdett szakadni az eső, meg fogtam ruhája ujját és szaladni kezdtünk egy buszmegállóig. El engedtem a ruha darabot fel néztem rá ő pedig el mosolyodott majd én is. Ott voltunk még egy kicsit majd jött a busz és én fél szálltam rá, már nem esett az eső mikor a bolt felé sétáltam, mikor szunora gondoltam a szívem hevesebben vert. Szeretem őt.

Mikor még érkeztem a boltba tudtam hogy a kesesem nem fog szótlanul maradni, gyorsan le kaptam a kinti asztalról az üres colás üveget majd ki dobtam és be mentem

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Mikor még érkeztem a boltba tudtam hogy a kesesem nem fog szótlanul maradni, gyorsan le kaptam a kinti asztalról az üres colás üveget majd ki dobtam és be mentem. A nekem a pult mögött alt és engem nézett.

- elnézést a késésért.
-azzal, hogy három órát késtél, 90000 von veszteséget okoztál. Mégis meddig kell még szenvednem? Egy vénasszonyért, aki nem is a rokonom?. - célzott ezzel a mondtával a nagyimra.
-a hétvégén több műszakot vállalok.. - mondtam ő pedig elő vett egy füzetet amir ez volt írva "Tranzakciò kamattörlesztés"
-14 éve próbálsz törleszteni, de még felét sem sikerült, ezzel... - nyújtotta felém a füzetet. - anyád tartozott. Többet dolgozol a hétvégén? Hát dolgozz. - majd fogott egy sujot a kezébe és engem félre lokve ki sétált az üzletből.

"Szunó szemszög"

Mikor haza értem eszembe jutott hogy anya biztos nem örült hogy el késtem a forgatasról. Hjejong sétált ki éppen egy szemetes zsákkal a kezében mikor még állt.

-menj be.
Majd el indultam. Anyam szobájába érkezve láttam hogy már alszik, éppen be akartam takarni mikor egy hirtelen mozdulattal vissza rántotta a takarót majd aludt tovább. Láttam hogy a fűző még mindig rajta van. Hagytam inkább és el indultam Hjejong szobája felé pont akkor ért be ő is.

-anyám még alvaskor sem veszi le a fűzőt. - Hjejong rá nézett a fogasra akasztott darabra majd sóhajtott. - ugye milyen kicsinek látszik? Azt hinnéd, nincs senki, akire rá menne.
-hogy hogy ilyen későn jöttél? Édesanyád nem örült.
-őrült ő valaha bárminek?
-egy óráig azért el jatszhadtad volna a jó fiút.
-ehhez nincs kedvem,beszeljunk másról.
-például miről.
-tetszik neked Csodszo, igaz?
-te meg hülyültél, megint ezen jár az eszed?
-igen,nem hagyom abba, amíg nem válaszolsz.
-már mondtam hogy nem tetszik.
-biztos vagy benne?
-miért kérdezed, ha nem hiszel nekem?. - kérdezte mqjd fel álltam vele szemben.
-csokoloztam vele. - mondtam ki majd rám pillantott és ő is fel állt. Majd el indult az ajtó felé.
-öltözz át! Még meg fázól. - terelte el a témát.

"Csodszo szemszög"

Este meg le fekveskor eszembe jutott a csók. Amikor finoman meg érintette az arcom majd az ő puha ajkait az enyémeknek nyomta. Egyszerűen nem bírtam aludni mert ezen járt az agyam. Fel ültem és még néztem a mobilom. Ilszik írt üzenetet és háromszor hivott

 Ilszik írt üzenetet és háromszor hivott

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Bocsánatot kért.

"Hjejong szemszög"

Ma biciklivel indultam suliba, a tegnapi beszélgetésem szunoval egy Kicsit el szomoritott. Meg csókolta.
Szunoek jöttél kocsival majd még álltak mire én is.

-válaszolsz?. - kérdezte
-te aztán ki tartó vagy. Sosem hagyod abba?
-válaszolj! Tényleg nem tetszik Csodszo? - kérdezte én pedig tovább tekertem. Pár méter után megint meg álltunk.

-és neked? Miért csókolóztâl vele? Válaszolok, ha te is. - csend allt be,nem szólt csak nézett, én pedig úgy döntöttem inkább el indulok így ott hagytam...

Sziasztok! Itt is lenne a második rész első fele, a következőt pedig holnap hozom

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Sziasztok!
Itt is lenne a második rész első fele, a következőt pedig holnap hozom. ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️
2020.08. 01🌈

Love alarm. 💓💓Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora