1.rész (Hungary egy pillanat alatt iskolából a korházba)

210 7 0
                                    

Reggel az iskolában EU tanárúr dühösen várta Hungaryt, mert már kilencedjére késik és elege van belőle. Hirtelen az ajtó kinyilik és egy hordó gurul be és áll meg a tanári asztal előtt EU fel állitja és értetlenül állt a hordó előtt.
Russia: Mi az a vér vonal?
Mindenki a vér vonalat nézte valaki megrémült valaki meg csak kérdön nézett, majd Török ugrott el a hordotól ilyetten.
EU: Mert áltál fel a helyedről?
Török: Sz-szerintem hiv-hivjunk egy men-mentőt.
Mindenki kérdőn nézet majd a hordoból jöt egy gyenge erőtlen hang "hivjatok egy mentőt." EU fel nyitja a hordót konkrétan meg rémült a látványtól, Hungary volt a hordóban szét vágva a keze a lába az arca is ráadás ként kék lila foltokal diszitve.
Tíz perc múlva jött egy mentő és bevitte Hungaryt, az utolsó óra ofő volt, így mentek a kórházba, Svájc doktor csak Lengyelt engette be, mert Lengyel Hungary unokatesója, Hungary akkor kelt fel.
Hungary: L-lengyel de örülök, hogy láttlak.
Lengyel: Hungary az egész osztály agodik.
Hungary: Doki engedjebe őket.
Svájc doktor be engedte őket. Mindenki agodva figyelte Hungary, ő egy gyenge mosolyt vettet rájuk.
Románia: Hungary mitörtént?
Szerbia: De aggodsz érte.
Hungary: Hát elmentem Russia házához.
Russia: Nem voltál.
Hungary: Mikor már a házban voltam akkor esett le, hogy rossz helyre jöttem, megfordulok és megjelenik USSR azt monadta "Most kikapsz 56." és adot egy pofot többre nem emlékszem.
Mindenki le sokkolt a USSR képes volt kinozni valakit a múlt miatt, Russia dühös volt, majd mindenki Romániára figyelt aki sírt.
Hungary: Ne sírj Románia, te erős csaj vagy.
Románia: De olyan szörnnyű úgy nézni, hogy össze keze, arcod, lábad össze varva van.
Svájc doktor: Nagy vér vesztésed van Hungary amit tehetsz, hogy esszel-isszol sokat és pihensz. Oké?
Hungary: Rendben. Na fekszem le. Jó éjt.
Osztály: Jó éjt.
Ment ki az osztály Német azért vissza nézet, mert úgy hallota, mintha szólt volna Hungary.
Német: Szóltál?
Hungary: Aha. Vigyáz Lengyelre még nem jövök ki.
Német: Mikor egendnek ki?
Magyar: Ha minden jó, akkor három hét múlva. Jó éjt.
Német: Jó éjt.
Német kiment Russiahoz futot aki dühösen memt haza fele, mikor be ment a házba USSR felállt Russia egyből vissza ültete, USSR és a Reich is értetlenül nézett.
Reich: Mi ez Russia?
Russia: Me szólj bele Papa. (USSR és Reich összeköltöztek, így Russia, Ukrajna,Belarus, Német és Ausztria mostoha tesók.)
Russia: Mi az, hogy Hungaryt megkinzod 56 miatt?!
Reich: Vörös meg ígérted, hogy nem kinzol senkit. Csak engem😏😏.
USSR: Nem úgy kinoztam Hungaryt.
Russia: A kórházba van keze, lába és arca össze varva.
Német: És ha minden jó megy akkor három hét múlva engedik ki. Hungary mondta.
USSR: Három hét múlva?? Akkor jobban kellet volna elintézni.
Russia: Apa!!!!
USSR: Most mivan fiam??
Russia: Apa a legjobb barátom, senkivel se vagyok olyan jól, mint Hungaryval!!
USSR: Jóvan jóvan sajnálom.
Russia: Ne tőlem kérj bocsánatot!!!
A gyerekek felmentek a szobájukba USSR meg szomorúan ült. Russia le felükd aludni Német meg aggodot a mostoha bátyá-ért végül ő is elaludt.

Countyhumams sztorik újitva.Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora