Teraz znowu o aktorkach głosowych z pierwszego tego typu rozdziału. Byłam debilem i nie zauważyłam wielu znanych postaci które mają te same głosy. W następnym rozdziale będą, już inne postacie.
Tanjiro
Arima z Your Lie in April!, Makabe z Masamune-kun no Revange, Hikari z Nagi no Asu kara, Rill z Black Clover, Yagami z Digimon Adventure tri, Sieg , Fate/Apocrypha, Ayanokouji z Classroom od the Elite (Fakt on i postać która ma głos Nezuko jakby mają dużo momentów ಠ_ಠ)
Giyu
Jafar z Magi, Ruki z Diabolik lovers, Francis z Bungou Stray Dogs (what?!), Griffith z Berserka, Suzuki z Code Geass, Leon z Danganronpy, Yuu D.Gray-man(trochę ironiczne bo są trochę do siebie podobni.), Sting z Fairy Tail, Izumo z K-projekt (to, już wiem dlaczego go tak lubiłam.)
Sabito
Kenma z Haikyuu, Yukine z Noragami, Hirose z Jojo, Aiza z Your Lie on April!, Finnian z Kuroshitsuji, Alibaba z Magi, Lyon z Fairy Tail, Katsuhira z Kiznaiver, Shu z Guilty Crown, Issei z High School DxD, Yō z Deadman Wonderland, Shion z No.6, Tatara z K-projekt, Kou z Ao Haru Ride,
Zenitsu
Yoshi z Baka to Test to Shoukanjuu, Haruka z Yosuga no Sora (Że co kurwa?! Dla niewtajemniczonych to anime na bazie gry Hentai i jest kazirodztwo (●__●)), Nai z Karnaval, Zeno z Akatsuki no Yona, Kaga z Dakara Boku wa (fakt, gdy byłam młodsza natrafiłam na to anime kiedy jeszcze goły 2D biust na yt był w porządku, no i takie rzeczy w tym anime są.), Seta z Log Horaizon, Naki z Tokyo Ghoula, Misono z Servampa, Kokichi z Dangabronpa V3.
Kanroji
Lucy z Bungou Stray Dogs (no to teraz jej aktorka głosowa jest waifu), Ichika z 5-toubun no hanayome, Seryuu z Akame ga Kill, Shiemi z Ao no exorcist, Kobato z Boku wa tomodachi ga sukunai, Chiaki z Danganronpa, Anri z Durarara, Ruri z Oreimo, Satou z Happy Sugar Life, Sekkekkyuu z Hataraku Saibou.
Maraton
2/7
CZYTASZ
⚔|⚔𝐃 𝐄 𝐌 𝐎 𝐍 𝐒⚔|⚔ Kimetsu No Yaiba Preferencje
RandomPreferencje z anime i mangi Kimetsu No Yaiba/Demon Slayer Pierwsze preferencje na polskim wattpdzie z tego/tej anime/mangi Oczywiście Giyu na okładce musi być ( ͡° ͜ʖ ͡°)