Momentíček!

53 7 21
                                    

Kamaráde! (můžu ti tak říkat?)

Jsi tady, což znamená, že tě musel zaujmout cover, název, anotace, nebo možná všechno dohromady – nebo ses sem snad proklikal naprostým omylem?

Na tom zase tolik nezáleží. Jsi tady, a to je to jediné důležité. Můžeš odejít a zapomenou, že tohle místo existuje, pokud se ale rozhodneš zůstat, měl bys vědět, že ses zapletl do něčeho složitějšího, než to může na první pohled vypadat.

Tento příběh je psán ve spolupráci s Dark_the_Fox_FNAF a je jen jednou polovinou celku.

PROSÍM, nepiš o mně (právě čteš) a PROSÍM, napiš o mně (najdeš na profilu u Delliey) jsou humorné příběhy, které vyprávějí jeden a ten samý příběh z pohledů dvou různých a povahově naprosto rozdílných hrdinů

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

PROSÍM, nepiš o mně (právě čteš) a PROSÍM, napiš o mně (najdeš na profilu u Delliey) jsou humorné příběhy, které vyprávějí jeden a ten samý příběh z pohledů dvou různých a povahově naprosto rozdílných hrdinů. Jsou tedy vzájemně provázány a pro lepší zážitek je doporučuji číst společně, kapitolu za kapitolou (lze ale číst i nejprve jeden a poté druhý, dávají smysl i jako samostatné celky).

Přeji ti na téhle dobrodružné cestě plné čokoládových dortů rozmatlaných po obličeji, bláznivých sousedek a letů z okna příjemnou zábavu.

Chceš ještě vystoupit?

Někdo jiný?

Dobře.

V tom případě vás poprosím – zapněte si pásy. Vyrážíme!

~S chutí na kus dortu

Team Jacey & Ian (který odmítá spolupracovat. Pokrytec!)

PROSÍM, nepiš o mně.Kde žijí příběhy. Začni objevovat