Acaba sırığın ne işi olabilir diye düşünürken sınıf kapısının sesini duydum. Kafamı oraya çevirmeden önce Ayşe hocanın geleceğini düşünmüştüm. Kafamı bir çevirdim kimi göreyim size dememe gerek var mı? Bence çok açık kim olduğu. (Yağız sakın çaktırmayın) Allah' ım al beni yanına çok pis düştüm. Ahhhh kaldırmayın beni. Ama onun sınıfı buradı değil ki. Lan bana doğru geliyor. Lan yanımda. Lan gülümsüyü. Lan göz teması kurduk. Ahhhh konuşmaya başlıcak.
"Benimle bir gelir misin?" sesine gurban oldum. "Tabi, ama neden?" ay dur cevap vercek. "Senle bir şey konuşmak istiyorum".
Herkes bize bakarken okul arkasındaki bankalardan bir tanesine oturduk.
" Ya şey arkadaş olalım mı?" şuanda beni sevdiğini bilmesem elim ayağıma karışırdı. Ama şuan anladım ki onun eli ayağının dolaşıyor. "Neden olmasın?". Onun yüzünde kocaman bir gülümseme oldu. Bende karşılıklı olarak gülümsedim. "Adım Yağız." "Adını biliyordum zaten" diye fısıldadım kendime. "Pardon anlamadım." ay İnşallah duymamıştır.
"Ben Berfin dedim de" ay artık beni biliyor 1 sonra beni fark etti. "Dur ben sana numaramı vereyim" ağzıma sıçayım diyer hat telefonumda o ben ona kendi numarımı versemde ulaşılmıcak. Aha buldum." Orda mısın? Daldın gittin." kafamı ayaklarımdan kaldırıp onun gözlerinin içine baktım. "He pardon." "Ya ben sana 'numarımı vereyim mi' diyordum". " Olur" telefonumu çıkarttum yazıyormuş gibi beklemeye başladım. "0543*******" numarasını yazmış gibi yaptım çünkü numarası bende vardı zaten.
"Sende bana versene" aha ne dicektim... Hatırladım. "Akşama mesaj atarım ben sana" gülümsedi kafasını tamam anlamında salladıktan sonra ben ayaklandım. "Benim gitmem lazım. Görüşürüz" "Görüşürüz" gülümsedi.
Sınıfa doğru yöneldim. Zil çalmıştı ve hocadan özür dileyip yerime oturdum.
Kızlar bana bakarak fısıldaşıyorlardı. Bir tanesinin ne dediğini duydum. Neymiş "Okuldaki en yakışıklı kişisini kaptı kız. Kim bilir neler yapmışlardır. Kesin bu kız ona orospuluk yapmıştır" lan vallahi ben bunların ağzına sıçarım.
*******************
Sonunda çıkış zili çaldı ve eve gittim. Hemen üstümü değiştirip yemek yemeğe gittim.
-------------------
Bölümm sonuuuuuu <3