15. Bölüm

1K 34 4
                                    


   O siktiğimin lanet olası sesi ile kalktım. Yatakta oturur pozisyona grldiğimde etrafa bakındım. Gözüme dün giydiğim kıyafet takıldı. Lan cebinde kağıt var. Ciddiyim! Gözlerimi ardı ardına kırptım. Kendimi de cimcikledikten sonra emindim orada bir kağıt vardı.

   Yatağımdan kalkıp hemen okul formamı attığım sandalyeye doğru ilerledim. Kağıdı elime aldığımda kağıtda sadece bir cümle vardı.

" Çok güzel gülüyorsun."

  Ayy midem bulandı. Lan çok iğrenç. Ciddiyim böyle şeylerden hiç ama hiç hoşlanmıyorum. Kağıdı parçalayıp mutfağa doğru ilerledim.

Elimdeki kağıdı çöpe attıktan sonra rahatlamıştım. Annem hala uyuyordu. Babam ise iş için şehir dışına gitmişti. Hemen kendime ekmek yağlayıp çay demledim. En güzel kahvaltı. Neymiş omletmiş, pankekmiş hiç uğraşamam.

  Ekmeği ağzıma tıktıktan sonra hemen odama gittim. Bugün ikinci gündü. O yüzden okul formamı giydim. Çantamın içine kalem defter attıktan sonra ciğerimin fotoğrafına gözüm takıldı. Kuzum benim

Anaaa kız ben ona mesaj atmayı unutmuştum. Evden çıkarken her şeyimi aldım mı diye kontrol etmiştim. Otobüs durağına doğru yürürken bir yandan Yağız'a yazmaya çalışıyordum.

Anonim: Lan sırık.

Anonim: Nabıyon?

Sırık: Hayırdır erkencisin.

Anonim: Malsın oğlum sen.

Anonim: Okul var tabi erken kalkcam.

Sırık: :)

Anonim: Niye piç smile.

Anonim: Ee soruma cevap vermedin.

Sırık: Hangi soru?

Anonim: Nabıyon?

Sırık: Senle konuşmaya çalışırken otobüs bekliyorum.

Sırık: Ee sen nabıyon?

Anonim: Senin ile aynı.

Anonim: Ama farklı bir şey var benim otobüsüm geldi.

Sırık: Benimde.

Lan! Etrafıma bakındım evet orda ve otobüse biniyor.

Anonim: Neyse bb.

Sırık: Bb.

Yağız ayakta dururken ben oturuyordum. Yanımda ki kişi kalktı ve hemen yanıma biri oturdu. Kim olduğuna bakmadım ama bu koku yoksa... Kafamı çevirdiğimde önce ellerine takılmıştı gözüm.

Ahhh düştüm. Damarın olayım senin. Kafamı kaldırdığımda kokusundan anladığım gibi Yağız'dı.

Kokusunu nerden biliyon derseniz onu izlerken hangi parfümü sıktığını gördüm ve aynısından aldım.

Kafamı kaldırdığımda göz göze geldik. Gözün olayım senin gurban oldumm.
Hemen gözümü kaçırdım ama hissediyordum hala bakışları üstümdeydi.

Okulun oradaki durakta indikten sonra hemen okula girdim.

Ve yine o tanıdık koku burnuma geldi.

--------------------

Aşk sularım ilk günden internetimin ağzına sıçtığım için bu bölümü büyük ihtimalle bayramdan sonra okuyacaksınız.

Sizi seviyorum bal böceklerimmm.

Anonim |texting| \BerYa\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin