Sara *auriana*

10 2 0
                                    

"Sara, ashton en de andere van 5sos landen over 2 uur op schiphol! Kom je naar beneden?'' roept liz naar boven, ik zucht ''ik kom eraan!'' roep ik naar beneden, mijn broer ashton zit in een band 5sos oftewel 5 seconds of summer, het is echt een hele goeie band maar ik mag mijn broer niet zo hij is altijd te lief en zorgzaam tegen mij, maar zijn bandgenoot luke, luke hemmings is echt superrrrr knap en ik ga hem vandaag voor het eerst ontmoeten, , mijn ouders wouden ze nooit in huis hebben omdat ze het niet vertrouwde, ik snap dus echt niet waarom ze zijn zo aardig enzo, ik ben te ver in mijn gedachtens beland dat ik niet eens door heb dat liz in me kamer staat ''sara, kom je nog of blijf je dag dromen over luke?'''vraagt liz, oh jah iedereen die ik ken weet ondertussen dat ik een grote crush heb op luke, mijn kamer hangt vol met posters van hem ''hmm. Jah ik kom'' zeg ik en sta recht, , ik volg me moeder naar beneden en ga op de bank zitten, ik heb een zwarte crop top aangedaan met een witte skinny jeans, ik weet uit onderzoek dat luke een zwak heeft voor meisjes zonder make-up dus heb expres geen make-up opgedaan, ik vind persoonlijk make-up ook niet echt nodig bij mij, ik heb een best mooie huid al zeg ik het zelf, ''we moeten gaan'' zegt andrew mijn vader die ondertussen naar de auto loopt en instapt, ik volg samen met liz andrew en we stappen ook in, als we eenmaal aangekomen zijn zie ik ashton al staan samen met de rest van 5sos, ik ren op ashton af en spring in zijn armen...

Lucky lukey☘️🥰Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu