Sara *auriana*

5 1 0
                                    


Ik zie dat luke aan het dagdromen is, en loop naar de bank waar hij zit, en ga naast hem zitten, "hay, is er iets?" Vraag ik netjes aan luke, ik kijk hem aan en glimlach lief "Hay, Neehoor er is niets" zegt hij met een glimlach, hij bekijkt mij van top tot teen en kijkt dan naar mijn lippen, ik zie waar hij heen wilt en leun een beetje naar voren, nog geen 10 secondes later voel ik zijn boter zachte lippen op de mijne, we kussen een minuut lang tot luke terug trekt, "Sara, ik vind je leuk." Zegt hij terwijl die met zijn vingers speelt, ik kijk hem glimlachend aan en pak zijn handen vast, "luke, ik vind jou ook leuk." Zeg ik met een grote glimlach en kijk hem aan, hij kijkt mij ook aan en voor ik het weet zitten onze lippen weer tegen elkaar aan, na 4 minuten gekust nee gezoend te hebben trek ik terug, "wil je mijn meisje worden?" Vraagt luke lief, ik knik hevig en glimlach, "jah, jah natuurlijk wil ik dat" zeg ik glimlachend, we besluiten om samen een film te gaan kijken, maar we letten meer op elkaar dan de film, Owh jah en de jongens zijn weg dus we zijn alleen thuis en ze weten dus van niks we hebben besloten het geheim te houden voor even, na 1,5 uur is de film afgelopen ik ben ondertussen in luke's armen in slaap gevallen, dan gaat de deur open en komen de jongens met veel geluid binnen, "sst! Sara slaapt!" Zegt luke zacht tegen de jongens....

Lucky lukey☘️🥰Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu