Asthon kijkt ons raar aan maar knikt zacht en gaat met de rest naar boven. Ik kijk naar Sarah en geeft een kus op haar Hooft. En val na even ook in slaap.
De volgende dag
Ik word langzaam wakker door Sarah die een beetje wiebelt in haar slaap. Ik wrijf zacht over haar rug en ze stopt met wiebelen en word langzaam wakker. "Goedemorgen knappie" zegt ze zacht. "Goede morgen cuty" zeg ik zacht terug. "Wat was er Sarah je was zo aan het wiebelen?" Vraag ik haar. " ehmm niets ik denk dat ik gewoon een droom had of zo dat gebeurt wel vaker" zegt ze zacht en geeft me een knuffel. Ik geeft haar een knuffel terug. "Maar denk je dat we het zo lang kunnen blijven verzwijgen voor de jongens ze zíjn nu al een beetje achterdochtig." Ze haalt haar schouders op "als het echt niet meer gaat dan weten ze het maar dat maakt mij niet heel veel uit hoor." "Mij ook niet maar het is wel een beetje raar om te denken dat wij nu hebben" zeg ik zacht. Sarah geeft me een lange zachte kus. "Het ligt er aan wat je raar vind wat raar ben jij zo ie zo wel" zegt ze zacht lachend. ik lach zacht en geef haar nog een kus . "Jij bent hier de gek maar wel de liefste gek die er is. " ze lacht zacht en geeft me een knuffel...