Multideki Ayaz olur :)
birkitaptutkunuu ve gidiyombenamk'a ithaf ediyorumm✨❤Tüm adamlar ya hapsedilmiş ya da toprağa dönmüştü. Ayza arkadaşlarına koşup sarıldı onlara onlar olmasaydı ne yapardı. Ankayla Eray da hiç düşünmeden sarıldılar Ayzaya. Anka çok korkmuştu hala titriyordu, Eray biraz daha soğukkanlıydı o titremiyordu ama içten içe korkuyordu ve şimdi aklında başka bir düşünce vardı: Ayza öğrendi mi?
Eğer öğrendiyse ailesini de bulacak ve intikamını almak isteyecekti çünkü. Anka korkuyordu o adamlar sevdiklerini bir bir elinden almaya çalışıyorlardı birini daha kaybetmeyi istemiyordu o titremesi hiç geçmiyordu Ankanın beyninde kaybettiklerinin isimleri ve anıları ondan hesap soruyorlardı.Ayza gidip Ankayla sarıya sarıldı. Onlardan bir daha ayrılmamalıydı ya onlara o yokken saldırırlarsa. Onları koruyacaktı Ayza.
"Sarılma faslı bittiyse güvenli bir yere gidelim." Güner'in sözleri onları ayırdı. "Otele gidebiliriz?" hayır anlamında kafasını salladı Güner. "Olmaz orası gölgelerin yeridir orayı size kim önerdi ?!" Ankanın kafası karışmıştı orayı onlara babasının söylediğini söyleyemezdi ki. "Bir arkadaşım önermişti ! onlar gitmişler yemekleri güzel demişti. Bilmiyorum." Güner kafasını salladı bu sürede Ayza ve adını bilmedikleri kız hiç konuşmamıştı. "O zaman benim evime gelin." hep birlikte kafalarını salladılar ve Günerin evine doğru yola çıktılar. Evin kapısına geldiklerinde Günerin sözleriyle durdular.
Güner
"Ayaz hoşgeldin gel içeri." Ayaz benim çocukluktan arkadaşımdı. Beraber dövüş eğitiminde tanışmıştık, element kullanıcısıydı su ve havayı kullanabiliyordu. Daha önce iki elementi kullanabilen biri yoktu bu yüzden çoğu kişi onu öldürmeye çalışıyordu normalde çok iyi dövüşür ve kendini korurdu ama şu zamanlar kedisi öldüğü için çok üzgündü ve bir haftadır onu evimin kapısında sarhoş buluyordum. Kumral sarı dalgalı saçları, karamel rengi gözleri ve kaslı vücuduyla etkilemediği kız yoktu uzun biriydi ama benden kısaydı sinirlendiğinde gözlerinin karameli koyu kahverengiye yaklaşırdı ve etrafında rüzgarlar dönerdi. Burada saldırıya uğrarsa kendini koruyamazdı ve bu beni cidden korkutuyordu. "O kim?" soru kardeşimden gelmişti; "O Ayaz benim arkadaşım ama şu an sarhoş bir haftadır olduğu gibi." sesim sıkkın çıkıyordu çünkü onu burada sarhoş bulmaktan sıkılmıştım.
"Hepsi b-benim yüzümden ben o-olmasaydım o ölmeyecekti"
Kardeşime baktığında irkilmiş gibiydi.
Kim onun yüzünden ölmüş ki.
Beynimin içinde yankılanan soruyla Ayzaya döndüm o büyük ihtimalle kardeşim olduğu için zihininden benimle konuşabilmişti fakat farkında bile değildi.
Panteri öldü. Ayzanın birden bire bana dönmesiyle beni duyduğunu anladım sanırım kan bağı sayesinde benimle konuşabiliyordu bunu kesinlikle araştırmalıydı A-Ayza G-Günerr beni kurtarın lütfen!! Be-beni kaçırdı 4 yıl 4 yıl ö-önce a-alıkonuluyorum b-bana ba-bana i-işkence ed-ediyor si-sizi de al-alacak sizi istiyor b-bizim kan-kanlarımızı kullanacak!!! G-Galom'u istiyor G-Galomu ele g-geçirecekk!! B-beni kurtarın lütfen l-lütfeen! O ge-geliyorr! İİMDATT!!!! Beynimin içinde yankılanan çığlık sesleriyle öylece kaldım eğer bu konuşmalar kan bağıylaysa ailemden biri kaçırılıp 4 yıl boyunca alıkonulmuştu işkence görmüştü. Bu gün kesinlikle bunu araştıracağım ve onu kurtaracağım. Bunun dışında Galom demişti o Galom başka bir paralel evrendeki gezegendi ve orada da özel güçleri olan insanlar vardı. Beş parçaya ayrılmıştı. Cadılar, cadılar büyü güçleri olan insanlardı, cadıların başında Kraliçeleri Moral vardı ve onun kızı Madie. O kadın cadıları harika yönetiyordu acımasız biri olduğunu duymuştum ama sebepsiz yere kimsenin canını yakmadığını da duymuştum. Uzay, uzaylar bir gök cismine bağlanmış olan insanlara deniyordu o cisime göre güçleri değişiyordu ve ben ve kardeşim de onlara dahildik. Başımızda Kral Aeron ve Kraliçe Elidar vardı uzayları çok iyi yönetiyorlardı cezalar gerektiği kadardı ve suç işleyip etrafta gezebilen birileri yoktu genelde suç da işlenmezdi çünkü uzaylar istedikleri şeylere çok rahat sahip olabiliyorlardı. Kediler, onlar hakkında en az bilgiye sahip olunan varlıklar sadece birsürü güçleri olduğunu ve kılık değiştirebildikleri biliniyor tabii bir de krallıkları. Kral Morpesu Kraliçe Morphana ve onların biricik va kayıp kızları. Kızları kaçırılmıştı ve bunu göleler yapmamıştı o halde kimdi ? Ama önceliklerim farklı belki bir ara buna da kafa yorarım. Elementler, elementler anlıyacağınız üzere Su, Hava, Ateş ve Toprağı kullanabilen insanlardı ve Ayaz da onlardan biriydi. Başlarında Kral Laur vardı ve elementler de bizimkine benzer bir yaşam sürüyorlardı. Gölgeler, gölgeler ışık ve karanlığın birleşimi yaratıklardı, cani ve barbarlardı diğer krallıkların insanlarını kaçırır ve onların güçlerini emerlerdi ruhlarıyla birlikte.. Onları yöneten bir Kralları veyza Kraliçeleri yoktu parça parça bölünmüşlerdi ve en korkulanları kendilerine Yamarlar diyorlardı.Ve bir de Bağımsızlar vardı onların çok güzel bir hikayeleri vardı. Bir gün Kraliçe Edoria başka krallıkların krallıklarında rahat ve uyum içinde yaşayamadığını gördü ve kendi halkının çoğu da kısa bir süre önce yakalandıkları bir hastalıktan dolayı ölmüşlerdi Kraliçe diğer krallıklarla konuşup orada kalmak istemeyen uyum sağlayamayan kişilerin kendi bölgesinde daha uyum içinde yaşayabileceğini söyledi ve diğer krallıklar da kabul etti. Üç krallıktan da uyum sağlayamayan veya orada olmak istmeyen insanlar gelmişler ve Kraliçe Edoria kendi adlarını Bağımsızlar olarak değiştirmişti Kraliçe kimseyi ayırmazdı gölgelere karşı halkını çok iyi korurdu ve diğer Kraliçe ve Kralların aksine işlerde herkese yardımcı olmaya çalışırdı bazen alışverişe gider bazen bulaşık yıkardı. Oradaki sokakları ve caddeleri bir görseniz aşık olurdunuz Ayza ilk doğduğunda orada yaşıyorduk çünkü babam bir uzay annem ise bir cadıydı ben büyü yapmayı çok denemiştim ama olmamıştı, acaba Ayza büyü yapabilir miydi?
Ayza
Kafamdaki çığlıkla birlikte kulaklarımı kapatma ihtiyacı duydum falak bunları zihin gücüyle gördüğümden hiçbir etkisi olmamış bir de Anka ve sarının bana garip garip bakmasına neden olmuştu.Onun dışında o kıza gerçekten üzülmüştüm dört yıl boyunca alıkonulmuştu ve onu kurtarmak için elimden geleni yapacaktım tanımasam bile birilerinin acı çektiğini bilerek uyuyamazdım. Ve ne demişti o Galom, orası da neresi ve kim ele geçirecek ve o ve Güner nasıl beniz zihnimden konuşabiliyor ben bunları düşünürken Güner çoktan kapıyı açmış ve Ayaz adındaki çocuğu içeri sokmaya çalışıyordu.
Ankayla sarışın da içeri girdiğinde ben de geçtim ve arkamdan Güner ona abi diyebilirsin Ayza o senin abin bu sayede onunla zihninden konuşabiliyorsun. Nereden geldiğini bilmediğim bu sesle titredim bu kimdi iç sesim değildi ben değildim ya da abimle zihinden konuşmamıza da banzemiyordu sanki beynimde başka biri daha vardı.. Eve girmeden önce Ankaları koruyan kız gitmişti zaten hiç gözüm tutmamıştı iyi oldu. O kıza dikkat et Ayza başımıza bela olur o. Valizlerimin de burada olmasıyla şaşırdım ama mutlu oldum "Valizim burada ama nasıl ?"
"Şeker kız sadece birilerini taşa mı çeviriyoruz sanıyordun kalbim kırıldı cık cık cık." Abimin eğlenen sesiyle ona burun kıvırdım, ben ona daha tam alışamamışken o bana lakap bile bulmuştu şeker kızmış da neymiş ben şeker kızsam sen daha pamuk şekersin. Neyse güzel lakap buldum en azından. "Anka valizler burada olduğuna göre ve saat daha on olduğuna göre Kaylanın konserine gidebiliriz." Ankanı yüzündeki yorgunluğun silinişi ve heyecan pırıltılarının gözlerini ele geçirişi görmeye değer ve nadir bir görüntüydü. "Ayza elbiselerimizi hazırla gitmemiz gereken bir konser varr." Ankanın cümlesinden sonra abimin ve sarının onaylamayan bakışları beni ve kuşu buldu ama takan kim pamuk şekerr. Hızlıca hazırlandık ve yola çıktık yolda arabanın ani freniyle az kalsın öne fırlıyordum ama kuşum ve sarı sağolsun hala arabadaydım yavaşça önüme döndüğümde dönmemeyi diledim karşımda iğrenç vıcık vıcık siyak kırmızı derisi olmayan etrafına siyak dumanlar yayan bir canavar vardı. "Gölgeler. Bir Yamar." Abimin cümlesi beni aydınlatamamıştı ama aydınlanmak isteyeceğimi de sanmıyordum.
Huhh sonundaaa
Bir bölümün daha sonuna geldik :)) iyi ki skdşdhdAnkaları koruyan kız hakkında ne düşünüyorsunuz? Birşeyler var gibi ha ??
Evet ve şu şeker kızın beynindeki kişi kim veya ne ?
Amaann hoşçkalın 👋🏻👋🏻
Not: Sınav yılım olduğu için bölümler azıcık gecikebilir ama bu fazla gecikti yani daha erken gelir diye düşünüyorumm.
Yeni yazar; Ehe benim de sınav yılım yaniii aynı şey ne yazık ki geçerli 😕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Tozu
FantasyMavi ve sarıydı , parlak ve sönük kızın damarlarında can bulmuştu. Ayza onun adı buydu, kendi bedeninin cezasını çeken ruhunu rahatlatmak için , ama tanrı biliyor asıl amacı intikam ,intikam ateşinde küle dönecek Ay Tozu.