♡Klasa 1A♡

142 11 5
                                    

Ostrzegam że w tym rozdziale mogą występować przekleństwa!

----------------------------------------------------------------------------

Upłynęło już trochę czasu od egzaminu wstępnego, dostałaś się razem z zielonowłosym do U.A. Dziś pierwszy był dzień nauki w wymarzonej szkole, właśnie czekałaś na Midorię, nagle usłyszałaś pukanie do drzwi w których był nie ktoś inny jak Izuku.

- Hej
- Hejo, idziemy?
- Jasne

Time.skip

Właśnie staliście przed drzwiami do klasy, ponieważ jak się okazało chodziliście do tej samej. Zaraz po otworzeniu drzwi na Izuku rzucił się jakiś rozwścieczony blondyn.

-Jak się tu dostałeś pieprzony Deku?! -K-kacchan ja tylko
- Młodzieńcze uspokój się! Miej szacunek wobec innych, oraz wyrażaj się!
- Zamknij się okularniku nie do ciebie mówię!
- Nie jestem okularnikiem tylko Tenya Iida !
- Tch... wielka mi różnica
- Midoriya kim był ten blondyn ?
- To tylko był mój przyjaciel z dzieciństwa
- Jesteś pewien że to twój przyjaciel?
- Tak!

Po rozmowie rozejrzałaś się po klasie i w mgnieniu oka rozpoznałaś dobrze ci znajomą twarz.

-Pikachu?! Co ty tutaj robisz i dlaczego nic nie wiedziałam?!
- [Reader-chan]?! Ale ja sie stęskniłem!

W tym momencie do klasy wszedł kokon z którego wyszedł czarnowłosy facet.

- Witajcie, jestem Aizawa Shōta oraz będę waszym wychowawcą.

Po klasie rozeszły się szepty o nowym nauczycielu.

- Milczeć! Zakładajcie stroje i idziemy na dwór!

Po ubraniu się wyszliście na dwór gdzie Aizawa powiedział wam że odbędzie się test sprawnościowy i osoba która zajmie ostatnie miejsce zostanie wyrzucona. Cały czas mieściłaś się w pierwszej trójce, lecz gorzej było z Midorią któremu nie szło najlepiej. Na ostatnim zadaniu czyli rzucaniu piłką Izuku się połamał i musiałaś się z nim przejść do pielęgniarki.

Oczywiście okazało się że nauczyciel kłamał oraz że nikogo nie wyrzuci, a mówił tak by wszyscy bez wyjątków się postarali. Po lekcjach cała klasa zapoznała się ze sobą, a ty z Kaminari'm oraz Izuku wróciłaś zmęczona do domu i zasnęłaś.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Po pierwsze sorki że tak późno, ale miałam urodziny i czas mi strasznie szybko zleciał a po drugie byłam zmuszona pisać to na laptopie więc może się pojawić większa ilość błędów. jeszcze raz sorki i papa

338 słów

- Balbinka-chan~

Izuku Midoriya X ReaderOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz