"demek sayın mr.clean sensin, Sakusa Kiyoomi."
sarışın çocuk elindeki mektupları masanın üzerine sesli bir şekilde koyup kıvırcık saçlı çocuğa küçümser gözlerle bakmıştı. Sakusa böyle olacağını biliyordu. en başından beri yazmamak için kendini tutuyordu, bu pişmanlığı yapmamak için. bu yüzden sesini çıkarmadı. bekledi sadece.
"yazdıkların çok içten, sevgine hayran kaldım. ancak şöyle bir bakınca, insan benden nefret ediyorsun sanar. ki, ben de öyle sanıyorum. benden nefret etmiyor musun, Kiyoomi?"
Sakusa şu an kanının tüm bedeninden çekildiğine dair yemin edebilirdi. adını onun nar çiçeği dudaklarından duymak, öpmek için arzuladığı o dudaklardan dökülen kelimeler sâyesinde kafayı yiyecekti. yutkundu.
"etmiyorum."
"beni seviyor musun, Kiyoomi?"
kafasını kaldırdı Sakusa. gözlerine bakan sarışının gözlerine baktı iyice, kararlıydı. kendinden emin sesiyle konuşmaya devam etti.
"seviyorum."
Atsumu sözleriyle şaşkına dönmüştü. bu kadar kesin ve kararlı sözler beklemiyordu ondan. o bir şaka olacağını düşünmüş, hiç gerçekliğini hesaba katmamıştı. kuru dudaklarını ıstlatmıştı. ancak bir anda ayağa kalkan, ondan uzun boylu çocuk yüzünden bir adım geri gitmişti. Sakusa ise masadan aniden kalkmış, sarışının karşısında bitmişti.
"seni, sınırlarımı yok edecek kadar seviyorum."
sonrasında maskesini aşağı çekmişti Sakusa, dudaklarını sarışının her zaman arzuladığı o pembe dudaklar ile birleştirmişti. bu zamana kadar sabırla beklemek ona çok gelmişti, küçük kan pompası kalbi bunlar için çok yorulmuştu, artık rahatlamak ve anın tadını çıkarmak istiyordu. mikrofobisini umursamadı, insanları umursamadı, o an dünyayı, kendini, hiçbir şeyi umursamadı. sadece dudaklarını karşısındaki dudakların sıcaklığına bıraktı.
yavaşça geri çekildi kıvırcık saçlı. karşısındaki çocuk şaşkınlıktan gözlerini kırpmadan duruyordu. sonrasında kapı açıldı bir anda. ve sarışın dünyaya dönmüş, elini ağzına götürmüştü.
"ananı sikim şaşırttın beni."
sonrasında arkasına bakmadan koşan bir Miya Atsumu ile, elleri cebinde bir şekilde gülümseyerek arkasından bakan bir Sakusa Kiyoomi görüyordu insanlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
flechazo [sakuatsu]
FanfictionDuygularımın çöküşünü anlattım sana, miya. [ TAMAMLANDI ]