4.

324 20 4
                                    

Teltek a napok és Harry és az Idegen fiú, egyre közelebb kerültek egymáshoz, bár nem tudták ki a másik, mégis olyanokat osztottak meg egymással amit senki mással. A kis túlélőért mindigis mindenki odavolt, de sokszor mégis a világ legmagányosabb emberének érezte magát, bár szuper barátai voltak, mégis sokszor magányosvolt, és úgy érezte a titkai sötét ködként lepik el az agyát, és nem tudott másra gondolni és úgy érezte fulldokol. De amikor az idegennekvélt ismeretlen idegennel beszélt, vagy csak rágondolt, úgyérezte a fejébenlévő sötét köd eloszlik, torkában lévő gombóc elmúlik és szivén lévő lyuk elkezd beforrni. A griffendélesnek a titkos fiú egyfajta menedéket nyújtott, és bár ő ezt nem tudta a másik fiú is így érzett. Titkon, a szívük mélyén úgy érezték talán beleszeretnek egymásba, de ezt egyikőjük se vallotta volna be, még magának sem. Nem tudta a griffendéles, hogy hogyan tud valaki olyanba beleszeretni akit nem is ismer, de sikerült, bár nem tudja ki ő, hogy hívják, hogy néz ki, de amit tud róla, az fontosabb mint a kinézet, mert tudja, hogy ez a fiú megérti őt, vicces, mindig megnevetteti,  elfogadja őt, kedves vele, okos és ha írnak egymásnak, olyankor megkönnyebültebb és sokkal boldogabb és ezek mindennél fontosabb dolgok. Eljött a nap amikor vissza kellett menni a Roxfortba Harry 5. évére, a trimagus tusán történtek után félt a fiú, mert tudta, hogy szinte senki se hisz neki. Szeptember 1.-jén semmi kedve nem volt ahoz, hogy elkezdődjön a nap, fáradtan kelt ki az ágyból, ez ment már egy jó ideje, egyedül barátai és az idegen fiú miatt volt kedve kikelnie reggel az ágyból. Miután barátaival eggyütt elkészültek, elindultak a King's Cross-ra, azon belül is a 9 és 3/4. vágány felé. A vonaton a griffendéles "csapat" összetalalkozott Malfoyal és a talpnyalójival, Harry látta, hogy valami nincs rendben vele így megkerdezte tőle, hogy minden rendben-e, de erre a mardekáros jégherceg, csunyán beszólt neki, a szemüveges ezzel nem is foglalkozott mert látta, hogy a fiúnak tényleg nyomja valami a lelkét, így inkabb csak csöndben tovabb sétált, nem foglalkozva Draco sértő megjegyzesével. Ezek után sokat gondolkodott Dracon nem is tudja miért, de nem tudodt néha néha nem erre gondolni. A vonat út további részében nem történt semmi érdekes, Harry gondolkodott és beszélgetett barátaival, ahogy azt szokta, majd a bonat egyszer csak megállt, odaérkeztek a Roxfortba. A hős griffendéles a tavaji trimágustusán történtek után sok rossz emlék fogdta el, de a Roxfortra az otthonára, mindig meleg szívvel gondolt, mert a szülei halála óta minden szép emléke oda kötötte. A vacsoránál bejelentették, hogy egy új tanár jött az iskolába, Dolores Umbrige, a fiú látta már ezt a nőt, a Mágiaügyi minisztériumban, már akkor sem volt szimpatikus neki és ez egyáltalán nem változott, csak ellenszenvesebb lett a szemében. Az új dolgokon gondolkodva ment el  aludni a szemüveges.

Sziasztok, tudom kicsit sokára, de hoztam az új részt, bocsi. Reméle  tetszik, ha igen vote, comment, nagyon sokat jelentene nekem. Köszönöm ha még olvasod a könyvem. Legyen nagyon szép napod, puszi, szia.❤❤❤❤❤

Miért pont te? Where stories live. Discover now