5.

300 16 0
                                    

Reggel a fiú hulla fáradtan kelt fel az első tanítási napon, az évhez fűzött kevéske reménnyel. Aznap éjjel az idegen fiún gondolkodott, így nem túl sokat aludt. Felöltözött és elkészülődött, majd elindult reggelizni, barátai társaságában. Még a Griffendélesek is kinézték és több rossz megjegyzést is kapott diáktársaitól, ami nagyon rosszul esett a fiúnak, úgy érezte Dumbledoreon és a szűk baráti körén kívül mindenki ellene van és senki se hisz neki Voldemort visszatérése és Cedric halála kapcsán, látta a megvető tekinteteket magán és hallotta azt ahogy összesugnak mögötte az emberek, próbálta nem magára venni, de nagyon magányosnak érezte magát, még barátai mellett is. Épp reggeliét fogyasztotta a kis túlélő amikor fura érzése támadt mintha figyelnék, felkapta a fejét és körbenézett, ekkor egy szürkés-kék tekintetet talált magán, az őt kémlelő íriszek a Malfoy örököshöz tartoztak, Harry már sokadjára nézett bele ezekbe az íriszekbe de most valami egészen mást látott benne mint eddig. Máskor megvetéstv és utálatot, míg most kétségbeesetséget és félelmet, de egyben mégis valami aranyosat. Aznapi első óra bájitaltan volt, a mardekárosokkal, Harry a szokásos hangulatban lépett be a terembe, csak éljük túl, úgyis levonnak a Griffendéltől 10000 pontot és még hasonló gondolatokkal lépett be a terembe. Az óra hamar el is kezdődött.
- Párban fogják elkésziteni a következő bájitalt. -hangzott fel Piton komor hangja.
Harry már nézett volna Ronra és Hermionéra, hogy kivel legyen, amikor is....
- Én osztom be a párokat, hangzott fel a gyilkosan ható mondat.
Mindenki sajnálkozó tekintettel nézett a barátaira.
- Mis. Parkinson és Mis. Patil egy pár, Mr. Weasly, Mis. Brownal, következő pár Mr. Finigan és Mis. Granger, Mr. Monstro, Mr. Crakal, Mr. Longbotom ön Mr. Nottal lesz. - majd minden pár elsorolása után mélylevegőt vett és komor arckifejezéssel kimondta azt amitől mindenki felkapta a fejét és lélegzetvisszafolytva varták a fejleményt. -és végül Draco, Potterel. -szólt ugyanolyan komor hangal a professzor.
-De...
-De...
- tiltakozott volna az utolsó par mind a két tagja de ekkor csendre intette őket Piton, ők meg beletörődtek a sorsukba.
- Egymás mellé ültek a padokban a lehető legtávolabb és vártak arra, hogy mit mond a tanár. Hamar egy recept varázsolódott eléjük.
- A feladat ennek a bájitalnak az elkészitése, kezdjék.
- Draco alapanyagokért ment, de amikor vissza ért kicsit közelebb ült le a padban. Majd Harry hozott egy üstöt amit letett az asztalra majd beült a padba kicsit közelebb Malfoyhoz. Amikor elösször leültek akkor a pad két vegét választották de mostanra már egész közel ültek egymáshoz. Harry lassan érezte ahogy a kezét lecsúsztatja a pad alá, majd ujjaival lassan, de biztosan egyre közelebb lépkedett a fiú combjához, amikor végre óráknak tünő percek után az ujjbegye hozzáért a griffendéles talárjához.  Mindkettejük tekintete a tanárt figyelte, de lélekben egyikőjük se volt ott. Draco keze elsöpörte az élvezet útjában levő anyagot. Kínzó lassusággal gombolta ki a másik fiú gatyáját majd lehúzta a cipzárt. Már csak a vékony anyag választotta el a finom ujjbegyeket az érzékeny testrésztől. Malfoy erőszakosan  belemarkolt Harry férfiasságába, majd az anyagon keresztül kezte kényesztetni azt. A mardekáros kissé finomabbra vette a formát majd kezét belecsúsztatta a már felizgult fiú alsójába majd rámarkolt és lassan kényeztetni kezdte volna amikor is.......

Bocsánat ezért a befejezésért de hamarosan hozom a kövi részt, ezer bocsánat a sok kihagyásért, magán okok miatt történt amit nem akarok és nem is tudnék rendesen megmagyarázni, de mindegy is. Most, hogy fogjuk rá normálisba tettem az életem, hamarosan hozom az új részt. Mégegyszer bocsánat és köszönöm szépen, ha eddig kitartottál és olvastad a storymat, ezer köszönet és szeretet. Szép napot! Sziaaaa

Miért pont te? Where stories live. Discover now