"Bye Haeyun! Aku pasti akan rindu kau!" Tangis Yeri tidak henti.
"Ish kau ni dah kenapa? Aku bukan pindah jauh sangat pun. Dekat-dekat sini je"
"Ish tapi bagi aku tu still jauh tahu tak? Tak guna punya Jisung. Kalau dia tak bagitahu kat abang kau pasal- ish aku benci dia"
"Yang kau melebih pulak ni kenapa huh? Halah kau boleh je pergi rumah aku. Macamlah rumah kau jauh dari rumah aku sedang kan berapa langkah je dah sampai"
"Ish aku bukan taknak tapi oppa kau tu seram sangat macam psycho"
"Oi berani eh kau cakap oppa aku macam tu. Kau pun tahu yang oppa aku tulah yang membesarkan aku. Kalau nak harap kan eomma dengan appa aku hmmm diaorang just pentingkan kerja je" Balas Haeyun lalu mencubit dagu rakannya itu.
"Betul jugak tu, ahh btw cuba kau tengok si Jisung tu. Aku rasa dia nak cakap dengan kau. Aku pergi dulu tau." Bisik Yeri perlahan apabila melihat kelibat Jisung di hadapannya.
"Jisung? Kau kenapa datang sini?"
"Hmmm aku nak bagi ni kat kau. Dah lama aku nak bagi tapi aku selalu busy" Sehelai sapu tangan di hulurkan.
"Sapu tangan aku? Macam mana ada kat kau?"
"Waktu tu, ingat tak masa kau datang rumah aku untuk buat home work sama-sama? Kan waktu tu kau terpaksa balik awal sebab oppa kau nak ajak kau makan luar. Jadi kau tertinggalkan ni"
"Terima kasih, ermmm aku pergi dulu ye? Jumpa lagi, aku harap kau akan lebih selesa bila takde aku"
"Ada-ada jelah kau ni. Dah berambus sana.
"Hahahaha Han Jisung yang aku kenal tak pernah berubah"
'Walaupun kita berjauhan tapi aku akan tetap akan setia dengan kau'
YOU ARE READING
ᴍʏ ᴅᴀʏs || ʜᴀɴ ᴊɪsᴜɴɢ
Nouvelles"ᴋᴀᴜ ɴᴀᴋ ᴛᴀʜᴜ ᴀᴘᴀ ʏᴀɴɢ ʙᴜᴀᴛ ᴀᴋᴜ ɢᴇᴍʙɪʀᴀ" "ᴀᴘᴀ ᴅɪᴀ?" "ʙɪʟᴀ ᴅᴀᴘᴀᴛ ʙᴇʀsᴀᴍᴀ ᴅᴇɴɢᴀɴ ᴋᴀᴜ sᴇᴛɪᴀᴘ ʜᴀʀɪ" ʜᴀɴ ᴊɪsᴜɴɢ ғᴀɴғɪᴄᴛɪᴏɴ 200805