CHAPTER 10

230 60 7
                                    

Miracle will come to you
.
.
.
.
.
.

"Owh macam tu, cerita awak teringatkan saya kat kawan saya seorang ni."

"Maksud awak?"

"Kawan saya ni kan, dia tak pernah pun rapat dengan mana-mana perempuan tapi dalam diam, bestfriend kawan saya ni adalah seorang perempuan tau. Setiap kali dia bukak cerita pasa perempuan ni mesti dia akan gelak tak henti-henti"

"Comelnya kawan awak. Mesti dia jenis yang caring kan sebab banyak yang dia tahu pasal perempuan tu"

"Nampak gayanya macam tulah, btw tu hah dia" Hyunjin terus menunjukkan seorang lelaki yang memegang payung berwarna putih.

Haeyun menoleh melihat gelaran yang di ceritakan itu.

'J-jisung? Kenapa dia ada kat sini'

"Hyunjin kau kenal perempuan ni ke?" Soal Jisung dengan tatapan yang dingin.

"Ahh ni budak baru kelas kami yang aku cerita kat kau tu tapi aku selalu lupa nama dia."

"Ahh macam tu" Jisung masih menatap Haeyun dengan wajah dinginnya.

"Hei, janganlah pandang dia macam tu" Bisik Hyunjin yang dari tadi memerhati tatapan tajam jejaka itu.

"Hyunjin Saya balik dulu ye? Terima kasih untuk payung ni. Nanti saya pulang kan balik" Haeyun terus beredar dari kawasan itu. Dia tidak sanggup melihat wajah yang menyapanya itu. Perasaan rindu mula membuak-buak.

'Yoon Haeyun kau perlu tahan perasaan ni. '

~~Be Continues~~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~~Be Continues~~

ᴍʏ ᴅᴀʏs || ʜᴀɴ ᴊɪsᴜɴɢWhere stories live. Discover now