Η Ρεγγίνα αν και δεν είχε προσέξει πότε κανένα μαύρο αμάξι, υπέθεσε ότι ήταν κάποιοι που παρακολουθούσαν τον γιό της. Ήθελε να ρωτήσει τον Φοίβο της αν είχε ιδέα ποιοί ήταν εκείνοι οι άνθρωποι και τι ζητάνε, αλλά φοβήθηκε να ακούσει. Δεν ήθελε να ακούσει την απάντηση.
<<Θα πας στην Κάτια για λίγο. Εντάξει μωρό μου;>> τον ρώτησε.
<<Εντάξει>> απάντησε εκείνος.
Η Ρεγγίνα στο τέλος της βραδιάς πήγε τον Φοίβο και την Κάτια, στο σπίτι της Κάτιας. Έδωσε την βαλίτσα στον Φοίβο.
<<Να τον προσέχεις>> της είπε η Ρεγγίνα.
<<Μείνε ήσυχη>> της απάντησε.
<<Οτιδήποτε και να γίνει, πρέπει να με πάρεις τηλέφωνο. Εντάξει;>>.
<<Εντάξει>>.
Ο Φοίβος φίλησε την μητέρα του και έφυγε.
Μόλις γύρισε σπίτι της η Ρεγγίνα, βρήκε την πόρτα ανοιχτή. Έτρεξε μέσα στο σπίτι και τα βρήκε όλα χάλια. Ανοιχτά και ριγμένα στο πάτωμα συρτάρια. Οι καναπέδες ήταν αναποδογυρισμένοι και όλο το σπίτι χάλια. Είχαν μπει στο σπίτι της εκείνοι που έψαχναν για το μωρό της. Μάζεψε μερικά ρούχα της μέσα σε μια βαλίτσα, πήρε ότι λεφτά είχε μέσα στο σπίτι, και όλα τα βιβλιάρια τραπέζης. Βγήκε γρήγορα από το σπίτι και πήρε τηλέφωνο από τον δρόμο, την Κάτια. Εκείνη το σήκωσε. <<Ναι>>.
<<Πως είναι ο Φοίβος;>> την ρώτησε.
<<Καλά. Ετοιμάζεται να κοιμηθεί>>.
<<Σήκωσε τον Κάτια. Πρέπει να τον πάρω από εδώ>>.
<<Τι συμβαίνει;>>.
<<Τον κυνηγάνε. Κάποιοι τον ψάχνουν>>.
<<Έτσι όπως έλεγε το χαρτί που είχε μαζί του όταν τον βρήκες. Αλλά το χαρτί έλεγε βλακείες, έτσι δεν είναι;>>.
<<Πολύ φοβάμαι ότι το χαρτί έγραφε αλήθεια. Είναι κάποια πράγματα που δεν στα έχω πει Κάτια. Ο Φοίβος δεν είναι σαν τα άλλα αγόρια. Είναι διαφορετικός>>.
<<Όλες οι μαμάδες τα ίδια δεν πιστεύουν για τα παιδιά τους;>>. <<Δεν είναι το ίδιο. Δεν εννοώ αυτό. Δεν πνίγεται από το νερό, δεν καίγεται από την φωτιά. Δεν έχει ματώσει ποτέ στην ζωή του... ποτέ>>.
YOU ARE READING
Τι ήσουν πριν σε βρω...
PoetryΗ Ρεγγίνα είναι μια κομμώτρια που βρίσκει ένα βράδυ, έξω από την πόρτα του σπιτιού της ένα μωρό εγκαταλελειμμένο. Δεν δίνει ιδιαίτερη σημασία στο μυστήριο γράμμα που έχει μαζί του το βρέφος. Γρήγορα διαπιστώνει όμως ότι κάτι περίεργο συμβαίνει μαζ...