Dil-Gengo, gaikokugo
... biliyor musunuz? ... ga dekimasu ka?
🌺Kelimeler🌺
Japonca Nihon go
Türkçe Toruko go
İngilizce Eigo
Almanca Doitsu go
Evet, konuşabilirim. Hai, dekimasu.
Hayır, konuşamam. lie, dekimasen.Anlıyor musunuz? Wakarimasu ka?
Evet, anlıyorum. Hai, wakarimasu.Hayır, anlamıyorum. lie, wakarimasen.
Yavaş konuşun lütfen. Yukkuri hanashite kudasai.
Bir daha söyleyin lütfen. Moo ichido itte kudasai.
Tekrarlayın lütfen. Kurikaeshite kudasai.
İyi Japonca (İngilizce ..) konuşurum. Watashi wa Nihon go (Eigo ...) ga joozu desu.
İyi Japonca (İngilizce ..) konuşamam. Watashi wa Nihon go (Eigo ...) ga heta desu.
Hangi dili biliyorsunuz? Dono kotoba o shitte-imasu ka?
Yazınız lütfen. Kaite kudasai.İngilizce (Japonca ...) öğreniyorum. Eigo (Nihon go ...) o benkyoo shite-imasu.
Japonca'nız (İngilizce'niz .) iyi. Anata no Nihon go (Eigo ...) wa joozu desu.
Japonca'yı nerede öğrendiniz? Doko de Nihon go no benkyoo o nasaimashita ka?
Üniversitede öğrendim. Daigaku de benkyoo shimashita.
Beş ay (Bir yıl ..) çalıştım. Go-ka getsu kan (ichi nen ...) benkyoo shimashita.Japonca zor. Nihongo wa Muzukashii Desu.
Kanji biliyor musunuz? Kanji ga wakarimasu ka?
Okuyabiliyorum ama pek yazamıyorum. Yomemasu ga, Amari kakemasen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☘︎𝑆𝑢𝑏𝑎𝑟𝑢-𝑠𝑒𝑛𝑠𝑒𝑖 𝐼̇𝑙𝑒 𝐽𝑎𝑝𝑜𝑛𝑐𝑎☘︎
No FicciónKitapta N5 seviyesinde Japonca öğretmeye çalışıcağım. 5 Ağustos 2019 Hakları Subaru-sama'nın eşofmanın da saklıdır.