Günlük

1K 65 103
                                    

Günlük ne oldu biliyor musun?
Ben inanamıyorum.
Buna inanmak zamanımı aldı.
Gay olduğuma alışmak

Ne Taehyung g-gay miymiş benim gibi

Diye mırıldandı jungkook.

Bu senin ilk sayfan çünkü sana onun hakkında yazacağım sadece ve sadece.

Kimin?

O-o benim üvey kardeşim bu bu çok yanlış.
Onunla hep kavga ediyoruz ve ben onunla anlaşacağıma onu annesine şikayet ettim.
Cidden salağım.

T-taehyung b-benden mi hoşlanıyor?.

Jungkook.
Onu deliler gibi seveceğimi hiç düşünmemiştim ama seviyorum deliler gibi.

Ama ben ona hiç bu yönden bakmadım ki.

Hatta biliyor musun günlük, seni annem gibi göreceğim belki bir gün Jungkook bunu eline geçirir ve okursa bana kızmadan ne yaşadığımı öğrensin neden yalan sevmediğimi mesela.
Tabiki kimse yalanı sevmez ama ben hiç yalana gelemem.

V-ve ben ona günlüğü aldığımda yalan söyledim,onu yalandan ö-öptüm.
Bunu yaptığıma inanamıyorum.

Ben daha 3 yaşındayken kaybettim seni anne.
O zaman yalnız kaldım ben 17 yaşıma kadar Jungkook'u sevip onunla anlaşana kadar.
O iyi geldi bana okulda serseriliği bıraktım.
Kimseyi sevmeyeceğime yemin ettim be anne ama o bana yeminimi bozdurttu.
Anne...o gün sana nolduğunu yani gerçekten ne olduğunu öğrendiğim gün hayata küstüm ben. Ben 14 yaşımda hayata küstüm anne. 17 yaşımda onunla tekrardan tutundum.
Bana sen gittin dediler. Beni bıraktın dediler küçüktüm nefret etmedim ama çok ağladım anne.

3 yaşımdan 14 yaşıma kadar sonra da hayata küstüm 17 yaşıma kadar.

Jungkook okurken gözünden düşen damlaları farkedemedi.

14 yaşım da anne öğrendim ki sen sen o babam olacak olan adamın yüzünden ölmüşsün.

Nasıl bilmiyorum ama hatırlıyorum.
Sen hatırlıyor musun?
Sana kolumdaki iz kolundaki iz ne diye sorduğumu.
Demiştin ki babandan ikimize hatıra onlar ben sevinmiştim oysa onlar bize vurdugunda ki izlerdi anne.

Sen ağlıyordun sana nedenini sorduğumda babanın yaptığına mutlu oldum dedin bana küçüktüm inandım.

Buna aklım kestiğinde sen çoktan gitmiştin anne bense üvey babamlaydım.

Üvey babam Jungkook'un annesi ile evlendi anne.

Ona minnettarım sana olduğum gibi anne.

O Jungkook'u yanında getirdi.
Hayata tutundum.

Kağıdım ıslandı anne göz yaşlarımla seni çok özlüyorum acaba o özlemimi giderebilecek mi bir gün anne haa?

Seni seviyorum Jungkook.
Seni seviyorum anne.
Seni seviyorum üvey de olsa üvey kabul etmediğim edemediğim babam.
Teşekkür ederim

Göz yaşları sel olmuştu artık. Farkında değildi hala. Ağlıyordu.

Özür dilerim Taehyung

Diyordu. Demeye çalışıyordu.

O kadar çok duygulanmıştı ki hıçkıra hıçkıra ağlıyordu Jungkook.

O ağlarken Taehyung'in dışardan onaseslendiğiniduymamıştı.Kapının kırıldığını Taehyung'ın içeri daldığını farketmedi.

Sadece üzerinde iki sıcak kol hissetti. Kimin olduğunu hemen anladı ve üzerine sarıldı.

Taehyung
diye konuşmaya çalıştı ona daha sıkı sarılırken.

Geçti geçti.

Diyerek onu rahatlatmaya çalıştı Taehyung.

Noldu güzelim ağlama ve anlat.

Taehyung ben ben özür dilerim.
Dün seni istemeden öptüm Taehyung.  Günlüğü alabilmek için ~hick~ ö-özür dilerim. ~hick~
Sana yalan söylemek istemezdim.~hick~ Yaşadıklarını bil-bilmiyordum. Affet beni lütfen.  Yalvarırım. ~hick~...

Tamam Jungkook.
Şimdi boşver bunu.
Sana kızamıyorum.
Zaten herşeyi okumuşsun.

Her şeyi değil ilk sayfayı sonrasını okumayacaktım.
Sen yalan ~hick~sevmezsin.

Tamam güzelim ağlama.
Bir gün sana söyleyecektim zaten.

Birbirlerine daha sıkı sarıldılar ve Jungkook daha şiddetli  ağlamaya başladı.

Junkook a sinirlenmişti ama Jungkook ta o onu bırakmasından korktuğu ve yaşadıkları için ağlıyordu.

Aniden Jungkook kafasını kaldirdi

Taehyung bu doğru olur mu?

Neden olmasın ki?

İkimiz. neden sevdin beni?

Junkook seni neden sevdiğimi gerçekten bilmiyorum. Sadece ben senin sayende sana beslediğim duygularla hayata tutundum bu bu bana yetiyor.

A-ama ama ben ~hick~ ben sana hiç öyle bakmadım.

Ama bunları okuyunca çok kötü hissettim. Seni seni üzmek istemiyorum Taehyung.
Bana zaman ver tamam mı?
Seni gerçekten sevdiğime emin olayım.  Sana aşık olayım sana acıdığım ve ya üzüldüğüm için olmayayım seninle Taehyung tamam mı?

Ta-tamam. Ben seni hep sevdim ve seveceğim Junkook.

Diyebildi Taehyung onun söylediklerine karşılık ve bunlar sonucu onunda gözünden ilk damla düşmüştü.

Şimdi bir birlerine sarılmış ikisi birden ağlıyordu.

Selamm
Çok beceremesem de yazarken cidden gözlerim doldu.

Umarım beğenmişsinizdir.

Singularity_taekook un kitabını okuyun.  Şimdi ben ybni okumaya gidiyorum knk.
Nasıl olmuş bu bölüm?

632 kelime oldu.

Baaay.

my stepbrother /taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin