Peki yaralılar nerde. Hastanede biz de oraya gidiyoruz. Takip edin bizi.
...
Baekhyunin göz yaşları dinmişti artık.
Ama Chanyeol için hala durum kiritikti.Hastaneye 1 hafta önce gelmişti ve Chanyeol ordan çıkana kadar da evine gitmeyeceğini söyledi.
Ara ara dinen göz yaşları yeniden düşüyordu uçuruma. Onu öyle gördükçe içi daha da kötü oluyordu. Seviyordu onu çok seviyordu.
Taehyung ve kook o gün tekrar geldiler ve bir şeye ihtiyaçları olup olmadığını sordular. Fakat baek zaten hiç bir sey yemiyordu.
Sadece dün akşam yoongi ve jiminin zoruyla bir şeyler atıştırmıştı.
Yugyeom ile hoseok ta bir hafta her gün gelmişlerdi.
Hepsi Chanyeol 'u çok seviyordu ama baek kadar değildi hiç birinin sevgisi...
...
Jackson git biraz sakinleştir onu ben de bir şeyler alıp geleyim belki yer haa? Olur mu aşkım?Diye sordu bambam jacksona.
Tamam sevgilim.
Bambam kantine doğru ilerledi Jackson ice Baekhyunin yanina doğru.
Baek ağlama artık o iyileşicek.
Nasıl ki belkide...
Belkide onu sevdigimi önceden farketseydim siz o gün o gün bana Chanyeol ile bir şeyler hazırlamayacaktınız zayen niye gittiniz ki hmm ben onun beni ne kadar çok sevdigini biliyordum.Benim yüzümden üçünüz kaza geçirdiniz ve ve bu büyük bir kazaydı.
Ağlayarak anlattı yani anlatmaya çalıştı Baekhyun.
Baek kendini suçlama oldu bitti.
Onlar konuşurken bambam elinde bir tost ve kahveyle uzaktan onları dinlemeye başladı.
Baek hatırlıyor musun?
Ben kaza yaptığımda sen benim yanıma gelip konuşmuştun benim duymadığımı sanıyordun ama ben hepsini duymuştum.Hıhımm
Dedi baek yaşlı gözleriyle.O an da bambam lafa atıldı.
Git izin al ve içeri gir. 1 hafta hiç yanına girmedin. Sana ihtiyacı var baek.
Bu sırada arkadan gelmiş olan hoseok ve yugyeom onları dinlemişlerdi ve yanlarına gelirken
Sen kıskanmıyor musun jackson i
Diye sordu hoseok.
Hayır tabiki. Onların bir geçmişi olabilir ama şuan iki arkadaşlar ve ben baek in chani ne kadar sevdiğini ve iyi kalpli biri olduğunu biliyorum zaten.
Dedi bambam.Ya ben
Diye atıldı jackson
Sen hmm senden emin değilim sen baeki benimle aldatmamış mıydın?
Yaa sarhoştum ve ikimiz de gerçek duygularımızı bulduk işte zaten nasıl böyle bir şeyden sonra bu kadar yakınız diye şaşırıyorum bide iş karıştırmayın.
O an hepsi gülmeye başladı.
Sonra ben bambam in ne kadar iyi biri olduğunu anladım suçlu şu Jackson şerefsizi ama boşverin bitti gitti ben Chanyeol un odasına gidiyorum.
...
Baek Chanyeol un odasına girmişti. Onu o yatakta öyle görmek ona hiç iyi gelmiyordu.
Perdeleri kapadı ve yatağın yanındaki sandalyeye oturdu.
Chanyeol....
.......
.....
Aşkım ...
Beni duymuyorsun belki duyuyorsun ama bilmiyorum.
Seni ne kadar sevdiğimi anlatmama kelimeler yetmez...
O gün dans salonuna gittiğimde p-polis hick ile konuşuyordu hoseok hick o an öğrendim ve ve hick s-senin ölmüş olma ihtimalin olduğunu söylediler. Nasıl oldu bilmiyorum ama hick bambam ve jackson 3 günde hastaneden çıktılar.
Biz de hick hemen oraya geldik. Çok çok korktum hick a-araba tırın altındaydı ben s-senin öldüğünü sandım. Ben gitmek istedim naylonu açıp kimin öldüğüne bakmaya hick a-ama açamadım ağlamaya başladım.
O sırada Chanyeol un gözleri açılmıştı ama baek i dinlemek için tekrar uyur numarası yapmaya başladı .
Sonra hoseok geldi ve açtı. Sen değilsin dediğinde o kadar mutlu olmustum ki hemen buraya geldim. Hick bir hafta oldu ... hiç bir şey yemedim sadece çocuklar zorla ağzıma tıktılar biraz.
Seni çok seviyorum bunu sana önceden söylemeliydim seninle ilk tanistigimizda sana karşı farklı hissetmiştim ama beni kurtardığın için bir hayranalik
Sanmıştım. Hick değilmiş.Seni çok seviyorum...
Baek bunu dedikten sonra ellerini gözlerine bastırdı dirseklerini yatağa koydu ve daha şiddetli bir şekilde ağlamaya başladı.
O sırada bir el onu tuttu ve
BBn de seni çok seviyorum
Dedi.
Baek gözlerini açıp bakınca Chanyeol u uyanık görmesinin mutluluğundan çığlık attı ve yine ağlamaya başladı.
Chanyeol zorlukla konuşmuştu.
Dur bağırma.
Diyip kıpırdadı.
O sirada diğerleride ıçeri girdi.
Hepsi chanyeol a geçmiş olsun dileklerini sununca onu baek le yalnız bıraktılar...Heey
616 kelime yazdım bsbsnsBeğendiniz mi
Bence cümlelerde o duyguyu veremedim.
Singularity_taekook ve GodOfWiness in kitaplarına bakın ikiside çok değer vererek yazıyor
Neyse görüşürüz byeee ben chanbaek moment izlemeye gidiyorum gshsjkaks
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my stepbrother /taekook
FanficBen hep seni sevdim Jungkook ve seveceğim. Üvey kardeşim olsan bile taekook texting/düz