1. TxT

13 0 0
                                    

Run away i can't you see me się że sb łączą,w run away pojawili się chłopcy z txt rodzieleni od siebie. Jak można było zauważyć. Byli smutni. W którymś momencie. Beomgyu jak rysował ta linie stała na jego drodze pilka. Ta piłka oznaczała problem. Beomgyu kopnął ta piłkę. Czyli nie przejmował się tym problemem. Potem widzimy kaia który rysował 2 linie. Te 2 linie oznaczały rzeczywistość i świat fikcyjny. Później widzimy Yeonjuna który robił dziurę w książce. Tu pojawia się scena z harrego pottera. Jak Harry pisze 'nie będę kłamał" I na jego ręce pojawia się ten sam napis. Na ręce yeonjuna, pojawia się rana. Później widzimy soobina rysujacego drzwi. Ale w piosence na tej tablicy  można zauważyć psa i kota co jest nawiązaniem do "cat and dog" A także to że soobin i taehyun są napisami razem na tablicy a beomgyu yeonjun i kai po drugiej stronie razem, co może oznaczać że soobin i taehyun mają więcej wspólnego niż my myślimy.  Pojawia się korytarz w którym na samym środku stoi taehyun. Inni uczniowie szkoły w ogólnie go nie zauważaja. Gdy taehyun zamyka oczy pojawia się muzyka. która pokazuje nam że, to taehyun pokazuje nam ta magię jako pierwszy. Gdy muzynka sie kończy, to za taehyunem pojawia się reszta txt. Wtedy zaczyna się nasza przygoda.W któryms momencie widzimy że kai, wchodzi do basenu. Czyli inaczej to jest metafora. Do tego że kai chce zobaczyc jak to jest i zanuza się w tej magii. Po chwili reszta txt dołącza do kaia. I razem z nim wskakują to basenu. Soobin siedzac obok basenu zauważył klape w wodzie. co inaczej oznacza ze soobin uwierzył w magię. Kiedy otwierają klape i wskakują do dziury nie wiedząc co się znajduje po drugiej stronie. Nagle pojawia się las, który jest nawiązaniem do "magic island" Już po przejsciu lasu zauważają duże drzwi. Które (ogien oznacza beztroskie wieczna młodość a także gniew) zaczynają się palić w momencie kiedy yeonjun zakłada swoje okulary. I przy jego spodniach zauważamy maskotkę. Która namalowana na tablicy. Później chłopcy zostawiają taehyuna samego przy palących drzwiach. Taehyun podnosi maskotkę, która już nie miała serca. Co oznaczało że któryś z nich, zdradził. Ale bez magii, przyjaźni, nie potrafia żyć.
____
Pierwszy rozdał z tej serii. Omg. Wyczekujcie następnych!

kpop/teorie~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz