𝙷𝚒! 𝚂𝚘 𝙸'𝚟𝚎 𝚍𝚎𝚌𝚒𝚍𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚘𝚙𝚎𝚗 𝚊 𝚌𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚜𝚑𝚘𝚙!
𝙸'𝚕𝚕 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚌𝚘𝚟𝚎𝚛𝚜, 𝚙𝚛𝚘𝚏𝚒𝚕 𝚙𝚒𝚌𝚝𝚞𝚛𝚎𝚜, 𝚋𝚊𝚗𝚗𝚎𝚛𝚜, 𝚖𝚘𝚘𝚍𝚋𝚘𝚊𝚛𝚍𝚜, 𝚋𝚊𝚌𝚔𝚐𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚙𝚒𝚌𝚝𝚞𝚛𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚊 𝚕𝚘𝚝 𝚖𝚘𝚛𝚎!゚・*☆¸¸.•*¨*••*¨*•.¸¸☆*・゚゚・*☆¸¸.•*¨*•
𝙷𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚛𝚎 𝚊 𝚏𝚎𝚠 𝚛𝚞𝚕𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚖𝚞𝚜𝚝 𝚛𝚎𝚜𝚙𝚎𝚌𝚝 𝚒𝚗 𝚘𝚛𝚍𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚘𝚛𝚍𝚎𝚛 :
1. 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚋𝚒𝚝𝚎 (𝚠𝚎𝚕𝚕 𝚒𝚝 𝚍𝚎𝚙𝚎𝚗𝚍𝚜...), 𝚒𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚒𝚜 𝚊𝚗𝚢 𝚙𝚛𝚘𝚋𝚕𝚎𝚖 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚘𝚛𝚍𝚎𝚛, 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚖𝚎 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚊𝚠𝚊𝚢, 𝚜𝚘 𝙸 𝚌𝚊𝚗 𝚌𝚑𝚊𝚗𝚐𝚎 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚐𝚛𝚊𝚙𝚑𝚒𝚌.
2. 𝙱𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚙𝚘𝚕𝚒𝚝𝚎, 𝚊 𝚑𝚎𝚕𝚕𝚘, 𝚝𝚑𝚊𝚗𝚔 𝚢𝚘𝚞, 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎, 𝚐𝚘𝚘𝚍𝚋𝚢𝚎 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚑𝚞𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚢𝚘𝚗𝚎.
3. 𝙱𝚎 𝚙𝚊𝚝𝚒𝚎𝚗𝚝, 𝙸'𝚖 𝚗𝚘𝚝 𝚊 𝚖𝚊𝚌𝚑𝚒𝚗𝚎. 𝙸 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚌𝚘𝚟𝚎𝚛𝚜 𝚎𝚌𝚝..., 𝚒𝚗 𝚖𝚢 𝚜𝚙𝚊𝚛𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎, 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚜𝚎𝚜 𝚗𝚎𝚡𝚝 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚊 𝚕𝚒𝚏𝚎.
4. 𝚈𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚏𝚒𝚕𝚕 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚘𝚛𝚖 𝚌𝚘𝚛𝚛𝚎𝚌𝚝𝚕𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚘𝚖𝚙𝚕𝚎𝚝𝚎𝚕𝚢.
5. 𝚈𝚘𝚞 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚙𝚞𝚝 𝚊 𝚙𝚊𝚜𝚜𝚠𝚘𝚛𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚌𝚑𝚊𝚗𝚐𝚎 𝚚𝚞𝚒𝚝𝚎 𝚘𝚏𝚝𝚎𝚗. 𝚃𝚑𝚎 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚙𝚊𝚜𝚜𝚠𝚘𝚛𝚍 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚎 : 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚊𝚟𝚘𝚛𝚒𝚝𝚎 𝚜𝚒𝚗𝚐𝚎𝚛 ! 𝙸 𝚞𝚜𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚊𝚜𝚜𝚠𝚘𝚛𝚍 𝚝𝚘 𝚌𝚑𝚎𝚌𝚔 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚍 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐. 𝚆𝚒𝚝𝚑𝚘𝚞𝚝 𝚒𝚝, 𝙸 𝚠𝚘𝚗'𝚝 𝚊𝚌𝚌𝚎𝚙𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚘𝚛𝚍𝚎𝚛.
6. 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚗𝚘𝚝 𝚝𝚘 𝚊𝚌𝚌𝚎𝚙𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚘𝚛𝚍𝚎𝚛 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚒𝚝 𝚒𝚜 𝚝𝚘𝚘 𝚌𝚘𝚖𝚙𝚕𝚒𝚌𝚊𝚝𝚎𝚍, 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚗𝚘 𝚒𝚗𝚜𝚙𝚒𝚛𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗, 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚒𝚝 𝚒𝚜 𝚏𝚞𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚖𝚒𝚜𝚝𝚊𝚔𝚎𝚜 𝚘𝚛 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚛𝚞𝚍𝚎.
7. 𝚈𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗 𝚐𝚒𝚟𝚎 𝚖𝚎 𝚌𝚊𝚛𝚝𝚎 𝚋𝚕𝚊𝚗𝚌𝚑𝚎. 𝙰𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚘𝚠𝚗 𝚛𝚒𝚜𝚔...
8. 𝚈𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚘𝚛𝚍𝚎𝚛 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚖𝚎 𝚘𝚛𝚍𝚎𝚛 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚖𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎. 𝙸𝚝'𝚜 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚍𝚒𝚜𝚛𝚎𝚜𝚙𝚎𝚌𝚝𝚏𝚞𝚕.
9. 𝚈𝚘𝚞𝚛 𝚘𝚛𝚍𝚎𝚛 𝚖𝚞𝚜𝚝 𝚋𝚎 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚒𝚗 1 𝚌𝚘𝚖𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚒𝚝'𝚜 𝚎𝚊𝚜𝚒𝚎𝚛 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚎.
10. 𝚈𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚖𝚞𝚜𝚝 𝚊𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚋𝚎 𝚙𝚞𝚋𝚕𝚒𝚜𝚑𝚎𝚍. 𝙻𝚊𝚣𝚢 𝚝𝚘 𝚍𝚘 𝚠𝚘𝚛𝚔 𝚏𝚘𝚛 𝚗𝚘𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐...
11. 𝙺𝚎𝚎𝚙 𝚖𝚢 𝚠𝚘𝚛𝚔 𝚊𝚝 𝚕𝚎𝚊𝚜𝚝 2 𝚠𝚎𝚎𝚔𝚜.
゚・*☆¸¸.•*¨*••*¨*•.¸¸☆*・゚゚・*☆¸¸.•*¨*•
𝙱𝚎𝚠𝚊𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚗𝚗𝚘𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚌𝚑𝚒𝚕𝚍 𝚒𝚜 𝚌𝚘𝚖𝚒𝚗𝚐
*𝚍𝚛𝚞𝚖 𝚛𝚘𝚕𝚕*𝙿𝚊𝚢𝚖𝚎𝚗𝚝
1. 𝙰 𝚙𝚎𝚛𝚖𝚊𝚗𝚎𝚗𝚝 𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠 𝚞𝚙 𝚘𝚗 𝚖𝚢 Sweetie_Granger 𝚊𝚌𝚌𝚘𝚞𝚗𝚝
2. 𝙲𝚛𝚎𝚍𝚒𝚝𝚜 :
- 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚟𝚎𝚛𝚜 : 𝚌𝚛𝚎𝚍𝚒𝚝𝚜 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚋𝚜𝚝𝚛𝚊𝚌𝚝.
- 𝚏𝚘𝚛 𝚙𝚛𝚘𝚏𝚒𝚕𝚎 𝚊𝚗𝚍/𝚘𝚛 𝚋𝚊𝚌𝚔𝚐𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚙𝚑𝚘𝚝𝚘𝚜 : 𝚌𝚛𝚎𝚍𝚒𝚝𝚜 𝚒𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚒𝚘
- 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚘𝚍𝚋𝚘𝚊𝚛𝚍𝚜 : 𝚒𝚝 𝚍𝚎𝚙𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚙𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚘𝚍𝚋𝚘𝚊𝚛𝚍
- 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚌𝚊𝚛𝚘𝚘𝚗𝚜 : 𝚒𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚘𝚘𝚔3. 𝚈𝚘𝚞 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚊𝚐 𝚊 𝚖𝚒𝚗𝚒𝚖𝚞𝚖 𝚘𝚏 3 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚠𝚑𝚘 𝚖𝚊𝚢 𝚋𝚎 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛𝚎𝚜𝚝𝚎𝚍.
4. 𝙰𝚗𝚍 𝚏𝚒𝚗𝚊𝚕𝚕𝚢, 𝚊𝚍𝚍 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚕𝚒𝚋𝚛𝚊𝚛𝚢 𝚜𝚘 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚖𝚒𝚜𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚞𝚙𝚍𝚊𝚝𝚎𝚜. 𝚈𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚊𝚍𝚍 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚝𝚘 𝚊 𝚙𝚞𝚋𝚕𝚒𝚌 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚕𝚒𝚜𝚝, 𝚋𝚞𝚝 𝚒𝚝'𝚜 𝚘𝚙𝚝𝚒𝚘𝚗𝚊𝚕.
𝙸𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚍𝚘 𝚝𝚑𝚎 4 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜, 𝙸'𝚕𝚕 𝚗𝚘𝚝 𝚊𝚌𝚌𝚎𝚙𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚘𝚛𝚍𝚎𝚛.
゚・*☆¸¸.•*¨*••*¨*•.¸¸☆*・゚゚・*☆¸¸.•*¨*•
𝚃𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚒𝚝 ! 𝙸𝚏 𝚢𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛𝚎𝚜𝚝𝚎𝚍, 𝚠𝚎'𝚕𝚕 𝚜𝚎𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚛𝚍𝚎𝚛'𝚜 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛 !
𝙱𝚢𝚎 😘
YOU ARE READING
Moon's Graphics Shop
Acak━━━━━━━༺۵༻━━━━━━━ 𝑺𝒕𝒂𝒕𝒖𝒔 : 𝑶𝒑𝒆𝒏 [❤️] 𝑪𝒍𝒐𝒔𝒆𝒅 { } 𝑶𝒏 𝒉𝒊𝒂𝒕𝒖𝒔 ( ) 𝑾𝒆𝒍𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝑴𝒐𝒐𝒏'𝒔 𝑮𝒓𝒂𝒑𝒉𝒊𝒄𝒔 𝑺𝒉𝒐𝒑 ! 𝑯𝒆𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒄𝒂𝒏 𝒐𝒓𝒅𝒆𝒓 : 𝒄𝒐𝒗𝒆𝒓𝒔, 𝒑𝒓𝒐𝒇𝒊𝒍𝒆 𝒑𝒊𝒄, 𝒃𝒂𝒄𝒌𝒈𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅...