Capitolul IV

1.3K 78 16
                                    

 Stateam pe locul meu cand m-am trezit din somn, iar eu ma aflam singur in tot avionul, numai era nimeni pe vreun scaun. Ma ridic in speranta ca voi gasi pe cineva care m-ar putea lamuri. Cutreier pe coridor, iar deodata ma aflu in fata unei usi. Ma gandesc ca poate e cineva in interior si o deschid incet ca sa nu fac prea mult zgomot, dar din interior iesi un puternic miros de tutun ce ma ameti groaznic. Inaintez cativa pasi si raman stana de piatra cand vad un barbat inconjurat de vreo sase femei, acesta tragandu-si-o cu fiecare in parte facandu-le sa tipe de durere sau poate placere. Era sange peste tot pe cearceafurile albe, cred ca unele femei fusesera, bine zis, fusesera virgine. Imi fac curaj si intru mai adanc in incapere, dar nimeni nu ma baga in seama, iar ocolindu-i ajung in dreptul altei usi, din spatele careia se auzeau gemetele unor barbati. "Ce-o fi acolo?" .

Deschid incet usa, iar in mijlocul camerei, pe o saltea erau doi barbati, unul era intins pe spate, fiind incolacit cu bratele in jurul gatului celuilalt si cu picioarele incolacite dupa talia aceluia care, deasupra lui fiind, il saruta cu patima pe buze, coborand incet pe gat muscandu-l si facandu-i semne ici-colo pana la sfarcurile care le sugea nesatul, in timp ce-l penetra cu membrul sau tare prin gaurica dintre fese, iar cu una din maini ii freca membrul celui de jos. Totul mi se para dureros, mai ales penetrarea, dar il vad pe cel de dedesubt atat de satisfacut incat cerea mai mult si mai mult, ma face sa ma intreb daca chiar exista placere in asta. Respir oarecum sacadat numai de la acea scena!? Iar..un geamat de-al celui penetrat ma face sa-mi amintesc sarutul meu cu Rey. Ah..! Simt cum incep sa ma excit cam urat. Buzele incep sa-mi arda, pulsul sa mi se ridice si inima sa-mi bata nebuneste, iar membrul meu sa svacneasca.

"Acel sarut..ah!, oricat neg asta, m-a facut sa doresc un barbat, dar e gresit, Kay, e gresit. Dar ce e gresit daca e iubire? Pff..mai bine ma opresc,arat ca un psihopat !"

 Atunci, fara sa mai stau pe ganduri, ma intorc rapid pe calcaie si fac cale intoarsa fugind din acele incaperi, oprindu-ma pe scaunul meu din avion. Imi inchid ochii si incerc sa ma gandesc la altceva, cele intamplate acolo ma speriau oarecum. In cautarea mea, dau de acel sarut la care se adauga scena plina de placere a barbatului de dedesubt din acea camera, iar membrul meu incepe sa svacneasca si mai tare, de data asta nereusind sa ma mai contolez si lasandu-ma prada excitarii "Doar nu ma vedea nimeni.." Pantalonii au devenit atat de incomozi, incat scap doua cuvinte pe un ton destul de secat:

 -Asa stramt...

 In acel moment, am simtit o mana ce-mi acopera ochii, iar o alta imi preseaza usor membrul intartandu-l. Respisatia cuiva imi mangaia senzual urechea.

 -Vrei sa te scap de chin? imi sopteste pe un ton sexy respectivul in timp ce ma culca pe cele patru scaune si se aseaza peste mine..

 "Stai, e un el? Nu-mi zice ca e tipul din camera! Ooo nu, tataie..! Nu te las sa te apropii asa usor de mine !"  

 -Nu vad nimic, ia mainile de pe mine! zic eu oarecum excitat. Pe cine mint !? Eram excitat ca naiba doar din cauza mainilor lui calde si acelei voci..so sexy. 

 -Ce ai tu aici, te contrazice, spune barbatul incepand sa frece usor membrul meu intarit, iar cu limba imi linge usor gatul fierbinte muscand particica cu particica pana la lobul urechii.

 -Opreste..ah! Nu..ah! incep sa respir sacadat de-a binelea, iar corpul imi ardea, fiind prima data cand am de-a-face cu asa ceva.

 Intr-un final, imi ia mana de pe ochii mei curiosi de cine era acel barbat, dupa ce-mi desface nasturele pantalonului, masandu-mi membrul in continuare, iar pe mine, lasandu-ma masca.

 -R..ah ! Rey ! Staaahai ! gem eu fortat.

 -Nu pot, dragul meu Kay, nu pot ! Te-am asteptat prea mult..imi spune pe o voce perversa, dar atat de dulce, in timp ce-si vari mana in boxerii mei al naibii de strimti. 

Urmărit de trecut.[Boy x Boy/Yaoi]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum