20. De beroemde tweeling

1K 58 3
                                    

jeeeej hoofdstuk 20, ff een uitbarsting sorry, veel plezier met lezen. In dit hoofdstuk komt Benthe's vader weer terug, voor als je het niet meer wist, hij woonde in Spanje.

(Benthe)

Ik bel aan bij een enórme villa, met knikkende knieën wacht ik, ik weet dat ik dalijk ga uitbarsten. "Hoi Bent, en ben je blij dat..." "Blij? Heb je mijn appjes niet gelezen! Ik. Ben. WOEDEND. Ik maak hier mijn eigen keuzen en jij maakt die van jouw, jij hoeft je hier niet mee te... te bemoeien." "Ik weet het sorry." "Sorry... Sorry is niet genoeg Stacy, je bent zo aardig maar dit gaat te ver, ik kan je moeilijk vergeven, het zal me moeite kosten maar ik vergeef je, ik hou van je en daarom.... Alleen daarom vergeef ik je Stacy." Zeg ik en ik ga. Het is donker buiten en het is moeilijk mijn voet niet om te zwikken.

"Benthe, ben jij dat?" Zegt mijn moeder als ik binnen kom. "Nee ik ben een rebel uit star wars!" "Hoi Benthe." Hoor ik een andere stem zeggen, die ik nog niet herken. Ik loop naar binnenen kijk nieuwschierig om me heen en zie.... "PAPA!" schreeuw ik. "Benthe liefje." ik spring in zijn armen. "Je bent terug." "Ik ben terug en ik blijf." "Blijf je hier?" "Ik blijf hier in Nederland, ze hebben ervoor gezorgd dat ik hier kan werken." "Dat is zo'n goed nieuws." Zeg ik en ik maak me los van de knuffel en kijk hem aan. "Ik kan het niet geloven, je bent echt hier." Zeg ik. "Ik ben het echt." Zegt hij en hij kust me op mijn hoofd." "Je zei dat je over 4 weken zou komen, je bent 2 maanden te laat." "Weet ik weet ik, het was een verrassing ik moest nog wat zaken afhandelen en dat duurde wat langer sorry." "Dit is het waard." Zeg ik.

"Ik heb erover nagedacht en ik wil het graag goed maken." Zeg ik, Luna kijkt op bij het woord goedmaken. "Vanwaar opeens deze beslissing." "Ik ben misschien in een hele goede bui omdat, Emma mij heeft gepraat en omdat... mijn vader terug." Zeg ik op een normale toon. "Wat, is je vader terug." "Já, en hij blijft hier voor altijd." Ik gil het zowat uit. "OMG are you serieus?" "Yop!" "OMG dat is zooo fantastisch, wat is yop." "Nieuw stopwoordje, hetzelfde als jupp en jepp alleen dan yop haha." "Okeej, leuk woord." "Dankje." Samen lopen we naar het muziek lokaal. Emma komt aanrennen. "Hey, heb ik soms iets gemist." Zegt ze. "Je hebt zoveel gemist." Zegt Luna. "Pauze momentje oké?" "Ok ik zit nu toch niet in deze klas, moet naar lokaal 219, balen." "Inderdaad." Zeg ik, Emma loopt door en Luna en ik gaan ook naar binnen. "O my... Teresa, Tessa, dit is zo cool." Gilt Jesy als wij binnenkomen en zij ons aan de kant duwt. En er zitten inderdaad 2 nieuwe meisjes in de klas. "Hallo leerlingen, vandaag hebben we 2 speciale gasten, dit is de beroemde tweeling Teresa en Tessa!" Zegt de docent, er klinkt applaus. "Ik denk dat iedereen deze 2 wel kent, ze maken liedjes en zingen ze, ze blijven de hele dag hier om jullie een keertje les te geven." Zegt hij, nu herken ik ze, Teresa en Tessa zijn super beroemd. "Hey, wij zijn Teresa en Tessa en voordat we beginnen met lesgeven willen we eerst iet scoor jullie zingen, wil iemand bij ons komen staan en meezingen?" Vraagt Teresa, Luna steekt haar hand op. "Jij." "Ik wil dat zij meezingt." Zegt Luna en ze wijst naar mij. "Wat, heeft Emma het vertelt." Sis ik naar Luna, ze knikt. "Kom maar eh.." "Benthe." "Ok kom maar Benthe." Zegt Tessa en ik loop naar voren, o nee dit is niets voor mij. "We zingen vandaag geen liedje van onszelf, we zingen een liedje van Coldplay, jij mag het uitzoeken." Zegt Tessa. "Magic." Zeg ik meteen, ik krijg een blaadje met de tekst." De muziek start en op het blaadje staat dat Teresa begint en daarna ik. "I call it magic, i call it treu." Zingt ze, als haar stukje af is gelopen begin ik.
"And i don't, and i don't, and i don't, and i don't,
No i don't, its treu
I don't, no i don't, no i don't, no i don't
Want anybody else, but you"
Zing ik.
Het lied is afgelopen en er klinkt applaus. "Wow, je zingt echt super goed Benthe." Zegt Tessa. "Hm hm, precies." Zegt Teresa. "Dank je." "Iemand heeft je toch hopelijk wel een platencontract aangeboden?" "Ja, JasonRecords." "Wow, daar zitten wij ook bij, je moet het echt aannemen." "Dank je." Zeg ik en ik loop weer naar mijn plek. "Ok leerlingen, wil iemand iets voor ons zingen." Zegt Tessa. "Ik." Roept Jesy. Ze loopt naar voren. "Hebben jullie de tekst van shake it off van Taylor Swift." Zegt Jesy. Ze krijgt hem voor zich en de rest kent het ook omdat we die een keer hebben behandeld. Ze begint met zingen.

"Wow jullie kunnen echt goed spelen en eh zingen." "Weet ik." Zegt Jesy en ze gaat zitten.

Super sorry voor het lange wachten, dit hoofdstuk is echt flut maar ik had geen inspiratie sorry, ik beloof dat het volgende hoofdstuk beter word. OMG OMG OMG ik heb 1K jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, ik doe een vreugdedansje nu. Super bedankt allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!

Hidden talent (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu