Πώς ξεκίνησαν όλα

547 25 4
                                    

Τρεις μέρες πριν

Όλα ξεκίνησαν εξαιτίας της κακής μου τύχης. Πάντα ήμουν άτυχη. Γεννήθηκα την ώρα που οι στρατιώτες βομβάρδιζαν το σπίτι μας στο Ιράν ή ό, τι είχε απομείνει από αυτό. Αν δεν ήμουν εγώ οι γονείς μου δεν θα έφευγαν ποτέ από κει, δεν θα βίωναν ποτέ την απόρριψη και τον χλευασμό.

  Ήρθαμε στην Ελλάδα πριν κλείσω μήνα και ζήσαμε για πάντα ως "ξένοι". Οι γονείς μου προσπαθούσαν τόσο πολύ να μου τα δώσουν όλα, δούλευαν σαν σκλάβοι. Ποτέ δεν κατάφεραν να μου δώσουν τα πάντα και πάντα ήμουν το παιδί που ποτέ δεν είχε χρήματα, ούτε ρούχα, ούτε ωραίο σπίτι.

   Η κακή μου τύχη με οδήγησε στη Μύκονο, εκεί όπου όλοι οι πλούσιοι του κόσμου μαζεύονται για να σπαταλήσουν τα χρήματα τους.

- Κοιμήθηκες καθόλου χθες;

   Η Ειρήνη έφτιαχνε τα σεντόνια, όσο εγώ προσπαθούσα να μαζέψω τα ρούχα από το δωμάτιο 312

- Με κοροϊδεύεις;

   Την ρώτησα κουρασμένη. Το ίδιο κουρασμένη ήταν και η Ειρήνη, κολλητή από τις λίγες , ήμασταν αχώριστες από το δημοτικό, το στήριγμα μου.

- Δεν πρόκειται ποτέ να τελειώσουμε!

  Ο τόνος μου φανέρωνε ότι η κούραση με νίκησε για άλλη μια φορά. Πέταξα στο καναπέ τα ρούχα που κρατούσα .

- Ασημένια μου θες να κάνω εγώ αυτό το δωμάτιο; Να τελειώνουμε πιο γρήγορα. Διάλεξε κάποιο που ...

   Έριξε μια ματιά στο δωμάτιο γύρω μας

- Που να μην είναι σαν αυτό.

   Την αγαπούσα αυτή τη κοπέλα. Πάντα είχε μια λύση και με βοηθούσε. Μιλούσαμε με τα μάτια ,κοιταχτήκαμε και η ευγνωμοσύνη μου καθρεφτιζόταν στο προσωπό μου .

- Τι θα έκανα χωρίς εσένα;

   Ανασήκωσε τον ώμο της αδιάφορα με ένα μικρό χαμόγελο.

   Έφυγα αμέσως από εκείνο το δωμάτιο- χάος. Ώρες ώρες ήθελα να παραιτηθώ, και δεν είχα κλείσει καν μήνα. Όλοι αυτοί οι πλούσιοι ήθελαν τόσα πολλά πράγματα, ήθελαν να τους κάνουμε όλα εμείς και οι ανάγκες τους δεν σταματούσαν ποτέ.

  Επόμενο δωμάτιο ήταν το 313. Έκλεισα τα μάτια μου και ευχήθηκα από μέσα μου τουλάχιστον αυτό να ήταν σε μια σχετικά καλή κατάσταση. Έβαλα τη κάρτα στο χερούλι και η ξύλινη βαριά πόρτα άνοιξε αμέσως.

   Το θέαμα μπροστά μου δεν φανταζομουν ποτέ ότι θα το έβλεπα. Ήθελα να το βάλω στα πόδια, να ανοίξει η Γη να με καταπιεί.

Mafias'Sugar BabyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang