EDDSWORLD ÖZEL BÖLÜM

290 7 132
                                    

1. Günlerden pazartesi canın çok sıkılıyor cocacola içesin geliyor mutfağa giriyorsun ve buzdolabını açıyorsun bir bakıyorsunki edd buzdolabının içinde senin colalarını içiyor.                                                                                                                                                                                                                                                           

NE DERSİN?

2. Uykudan uyandın(Vallahamı) yüzünü yıkadın saçın başın dağınık bazı bağırma sesleri duyuyorsun balkondan bakıyorsun tom elinde bir içki ile "sen kimsin ben kimim" diye bağırıyor.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                NE DERSİN?                                                    

3. Bir gün canın sıkılıyor(Normal) Televizyonu açıp pepee izliyorsun karnın aç kendine mısır patlatmaya gidiyorsun geldiğinde biri koltukta oturmuş pepee izliyor. Baktığında o kişinin matt olduğunu görüyorsun.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              NE DERSİN?



Soru1: Tom ile tordu barıştırmak istermiydin? Ve barıştırmak isteseydi  nasıl barıştırırdın?

Soru2: Edd'in en sevdiğinin 3 özelliğini söyle

Soru3: Eddsworldu bize tek kelime ile anlat (Yazar: Komedi)

Soru4: En sevdiğin karakter

Soru5: Sevmediğin karakter (Yazar: Herkez aynı cevabı verir biliyorum)

Soru6: En tatlı karakter


EDDSWORLD TEPKİ

Ananas kostümü giyip onların önünde dans edersek tepkileri?

Edd: Aman tanrım çok dadlu olmuşsun!

Matt: *sana katıldı ve bütün gece dans ettiniz*

Tom: *korktu ve kaçtı* ( Yazar: herkez tomun babasının ananas olduğunu ve öldüğünü biliyor)

Tord: çok tipsiz olmuşsun silah kostümü giy daha tatlı olursun.

Eduardo: Bunu neden aramıza aldımki?

Mark: * Göt çenelide size katıldı*

Jon: çok dadluğ (Yazar: Gel sanada muz kostümü giydirek)

Patryk: *tavuk kostümü giydi ve sana katıldı*

Paul: sigarasını içip sizi izledi

EDDSWORLD TEPKİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin