Pov Dylan:
Vanavond was zo leuk en Diana kan zingen als een engel. Ik denk dat ik nog nooit iemand zo mooi heb horen zingen en hoe ze eruitzag. Gewoon geen woorden voor. Ze zag er blij uit toen alles weer goed was met haar ouders en daar ben ik zo blij om.Ik ben net vanonder de douche en ik lig in mijn bed, maar plots hoor ik luid gegil. Het is gegil van Diana en Genna. Ik loop zo snel als ik kan naar haar kamer en ik storm haar kamer in. Daar zie ik ze alle twee bang zitten en dicht tegen elkaar gekropen. Niet veel na mij komt Jace ook naar binnen. We lopen naar ze toe en nemen hun in onze armen. Ik vraag bezorgd wat er gebeurd is en Genna antwoord stotterend 'w-we ho-hoorden iets e-eng in d-de badkamer' 'hoe klonk het' vraagt Jace 'het waren net nageltjes dat op de vloer tikten' zegt Diana. Dan opeens komt haar zus binnen. 'Why roep je zo, ik wil slapen dus hou je mond' zegt ze boos en Diana rolt haar ogen. Nadien staat Diana op en ze loopt naar de badkamer. Ik kijk haar bezorgd en verward aan. Ze was net nog bang en nu staat ze in de badkamer. Ik zie haar grijnzend terug komen en ze zegt tegen haar zus 'ga zelf maar eens kijken dan' Emma zucht en gaat kijken. Als ze de badkamer in loopt hoor ik luid gegil , maar niet van Diana, van haar zus. Diana komt naar buiten en ze lacht en Emma komt boos naar buiten. Genna staat ook op en loopt ook naar de badkamer. Daarna komt ze weer naar buiten en zegt 'ten eerste: Diana, hoe ben jij zo rustig als daar een rat ligt, die zijn zo vuil en ten tweede: Emma, je moet nu weer ook niet gilllen he' Diana loopt de badkamer weer in en zegt dan 'euhm, ik denk dat we nog een probleem hebben' ik schiet meteen recht en loop naar de badkamer. Daar staat in de douche op de muur met bloed geschreven 'ik kom voor je' ik neem meteen Diana vast en zeg dat het allemaal weer goed komt, ondertussen is Jace ook alweer bij Genna. Opeens zegt Emma 'heel leuk gedaan hoor Diana' Diana wurmt zich los en zegt boos 'denk je echt dat ik dit zelf heb gedaan?! Van waar zou ik echt bloed zelfs moeten gaan halen!' 'Ik denk dat je zeker genoeg bloed zult hebben, je hebt toch al zo veel mensen vermoord' Diana wordt woedend en ze duwt haar zus de kamer uit nadien doet zij het raam open en ze springt eruit. Ik ga snel achter haar aan.
Pov Diana:
Ik ben zo boos op Emma. Altijd vindt ze wel iets waarmee ze mijn verleden naar boven kan brengen. Opeens hoor ik takjes breken en ik sta klaar in mijn vecht positie. Als de persoon uit de bosjes komt dan zie ik dat het Dylan is. Ik ga weer zitten en Dylan komt naast me zitten. Hij trekt me op zijn schoot en knuffelt me, ik knuffel terug. Hij mompelt dan in mijn haar 'je hoeft niks te zeggen over wat er vroeger is gebeurd' ik krijg een kleine glimlach op mijn gezicht. Hij kijkt me aan en kust me dan. Het is niet zo maar een kus, nee, het is een echt zoen feest.Na de vurige kus gaan we weer terug en dan vraagt hij aarzelend 'wil je bij mij slapen deze nacht' 'ik ging eigenlijk een sleep-over met Genna doen, maar misschien kunnen jij en Jace er wel bij zijn' hij knikt tevreden. 'Kom dan gaan we' zegt hij en hij trekt mij mee.
We komen in de kamer en ik zie dat Genna en Jace ook in een zoen partij zitten. Ik neem snel mijn gsm en trek foto's. Ik ben vergeten mijn geluid af te zetten dus ze horen het. Ik lach en Genna geeft me een boze blik. 'Zullen we maar een girl Night doen met deze twee boys' zeg ik dan en ze knikt. We gaan zitten en Genna en ik beginnen meteen te roddelen. Dylan en Jace zijn ook een beetje aan het praten, maar ze luisteren vooral. Op een gegeven moment zegt Genna 'OH MY FREAKING GOD!' 'Wat' vraag ik 'weet je wat we nog is moeten doen?' 'Nee' 'weet je dat ene ding nog in de stad, zo achter een winkeltje, waar een grote open plek is met dat podium.' 'Omg jaaa!' Schreeuw ik uit. Ik zie de jongens ons niet begrijpend aankijken en we lachen. Dan vraagt Dylan 'over hebben jullie het' en ik wil antwoorden maar Genna onderbreekt me 'wacht dan moet Mateo er wel bij zijn he' ik hoor Dylan en Jace zacht grommen en ik zeg 'Mateo is zeg maar onze boybestfriend' ze stoppen met grommen, maar zijn nog steeds jaloers. Ik vind het wel schattig. Genna en ik beseffen net dat we nog in onze kleren van het bal zitten dus we doen een pyjama aan.
JE LEEST
The alpha's bad girl mate {voltooid✔️}
WerewolfDiana: ze is de dochter van de alpha van het white angel pack, ze is 18 jaar en trekt haar niks van iemand aan. Ze is de badgirl van het pack en ze is één van de krachtigste weerwolven die er bestaan. Dylan: hij is de alpha van het black devil pack...