Een paar weken later...
Pov Diana:
We zijn nu al een tijdje verder en ik ben over 1 week uitgerekend om te bevallen. Genna zou binnenkort bevallen.
Ik ga eerlijk zijn, we hebben het de boys niet gemakkelijk gemaakt. Ik denk dat ze blij zullen zijn als we niet meer zwanger zijn.
Ik heb met iedereen ook veel tijd doorgebracht. Nu het nog kan... . Iedereen wilt misschien van ons gezaag van af, maar ik wil de tijd dat ik nog heb doorbrengen met mijn pup. Ik weet wel dat Dylan een goeie papa zal zijn en ik heb er alle vertrouwen in, maar het is gewoon heel moeilijk om je kind af te staan vlak na de geboorte; Ik zou het mezelf ook nooit vergeven als er iets gebeurd met Dylan, de pup en de rest.
Ik lig nu op bed en straks gaan we naar een diploma uitreiking op mijn school.
Dylan komt de kamer binnen en komt naast me liggen. 'Ben je klaar om te gaan?' vraagt hij lief. 'Ik moet juist nog-' Ik stop in het midden van mijn zin en ik neem Dylan zijn hand en leg die op mijn buik. 'Onze pup zal een natuurtalent zijn in vechten.' grapt hij. Ik lach zachtjes.
De pup schopt heel vaak. Niet dat het pijn doet, het is soms een beetje vervelend en op de ongepaste momenten. Op die manier weet ik wel dat hij/zij nog leeft, soms denk ik dat het op die manier probeert te communiceren met me.
Hij buigt zijn hoofd naar mijn buik en geeft er zachtjes kusjes op. 'Wat ik dus wou zeggen is dat ik gewoon nog iets anders moet aandoen.' vervolg ik mijn zin van daarnet. 'Je ziet er beeldig uit, het maakt niet uit wat je aandoet.' zegt hij lief. 'Op een diploma uitreiking ga ik niet in dit toekomen.' zeg ik met een opgetrokken wenkbrauw. Ik heb een oud shirt met een legging aan.
Ik sta recht met veel moeite en wankel naar de inloopkast. Daar neem ik iets uit en doe het aan.
Outfit Diana:
Mijn haar laat ik los en ik krul het lichtjes. Mijn make-up hou ik ook vrij neutraal.
Vandaag is de diploma uitreiking op de school in mijn pack en als luna moet ik daar natuurlijk bij zijn. Iedereen zal er zijn, mijn ouders en mijn oude vrienden.
Ik kom uit de badkamer en vraag onzeker 'En?' Dylan komt naar me toe en neemt mijn heupen vast 'Beeldig als altijd.' fluistert hij in mijn oor. En jaja daar ga ik weer, ik bloos.
We stappen naar beneden, sorry nee. Dylan stapt naar beneden en ik waggel naar beneden terwijl Dylan me helpt. Hij is nog bezorgder over mij geworden.
Ik heb er al meteen spijt van dat ik hakken heb aangedaan. Mijn voeten doen nu al zoveel pijn. Ik doe straks wel mijn schoenen uit. Na de uitreiking gaan we ook nog eens bij men ouders logeren. Het is zolang geleden dat ik nog eens in mijn oude bed heb gelegen.
Als we beneden zijn vraag ik 'Blijven jullie ook logeren bij mam en pap thuis?' 'Het zijn ook mijn ouders en Mateo is mijn mate, dus ja.' zegt Emma. 'Wij ook, je moeder heeft me daarnet zelfs gebeld om te vragen of dat Jace en ik daar ook gingen slapen en ik zei ja.' antwoord Genna. Ik knik en wil me neerzetten maar Dylan houdt me tegen. 'We gaan toch vertrekken dus je hoeft niet te gaan zitten, anders duurt het nog een eeuwigheid eer je weer recht staat.' ik rol mijn ogen en stap richting de deur.
JE LEEST
The alpha's bad girl mate {voltooid✔️}
Lupi mannariDiana: ze is de dochter van de alpha van het white angel pack, ze is 18 jaar en trekt haar niks van iemand aan. Ze is de badgirl van het pack en ze is één van de krachtigste weerwolven die er bestaan. Dylan: hij is de alpha van het black devil pack...