H3-het bal-

969 18 4
                                    

Pov Diana:
Ik kom mijn kamer binnen en zie daar Genna op mijn bed zitten. Ze kijkt me met schuldgevoel aan en zegt 'het spij-' Ik kap haar af en zeg 'Gen stop, het is niet jouw fout, mijn ouders vonden me altijd al een probleemkind.' 'Maar-' 'laten we gewoon over iets anders praten' onderbreek ik haar opnieuw en ze knikt. 'Dus, hoe was het met Dylan?' Vraagt ze nieuwsgierig. 'Goed we hebben gepraat en geknuffeld en gekust...' het laatste zeg ik stilletjes . Ze kijkt me met grote ogen aan en gilt . 'Shhh! Straks hoort iemand je nog.' En dat was ook zo want nog geen minuut later staat Dylan er al met een bezorgde blik aan de deur. Ik en Genna schieten alle bij in de lach en vallen op het bed. Hij kijkt ons dan verward aan en Genna begint dan weer met naar mij met een grijns te kijken. Plots voel ik mijn wangen warm worden en ontdek ik dat ik bloos. Ik bloos zo veel vandaag. Natuurlijk schiet Genna ook weer in het lachen en ik geef haar een hou-je-mond blik. Ze begrijpt de blik en stopt met lachen. Daarna kijk ik naar Dylan en ik besef nu pas dat hij daar zonder shirt staat. Hij heeft zo een sixpack, ik kan mijn wolf moeilijk in bedwang houden en loop snel naar de badkamer. Dan hoor ik Genna weer lachen en Dylan grommen. Als ik ruik dat Dylan de kamer heeft verlaten kom ik weer uit de badkamer. Genna kijkt me grijnzend aan en ik zeg 'hou je mond gewoon en maak je klaar' ze staat dan op en ik maak me ook klaar. Ik heb wat make-up opgedaan, ik heb mijn nagels ook gedaan en mijn haar ook.

Make-up van Diana:

Make-up van Diana:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Nagels van Diana:

Nagels van Diana:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Haar van Diana:

Als we hellemaal klaar zijn gaan we naar de balzaal, want het feest is al begonnen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Als we hellemaal klaar zijn gaan we naar de balzaal, want het feest is al begonnen. De deur gaat open en we lopen de trap af op onze hoge hakken. Iedereen kijkt ons verwonderd aan, maar ik heb oog voor maar 1 iemand en dat is mijn mate. We lopen naar een tafel toe en gaan zitten. Plots komt Dylan naar me toe en zegt 'mag ik deze dans?' En hij steekt zijn hand uit. Ik neem zijn hand aan en voel de tintelingen. Ik zie Genna zo achter men rug om grijnzen, maar wat maakt het uit dat is gewoon Genna. Hij neemt mijn heup vast en ik zijn nek. Ik leg ook mijn hoofd op zijn borst en hij de zijne in mijn nek. Opeens fluisterde hij 'je bent beeldschoon' ik krijg een glimlach op mijn gezicht en zeg 'jij ziet er ook niet slecht uit' en hij grinnikt. Iedereen staart ons aan en vraagt zich af waarom ik met de meest gevreesde alpha dans. Wel mensen hij is verdomme mijn mate en als iemand anders hem aanraakt sla ik je ineen, ik heb dit niet luidop gezegd want anders had ik een probleem. Opeens hoor ik iemand op me aflopen en die persoon is Genna. We laten elkaar los en ze zegt 'ik wil jullie moment niet verstoren maar we moeten op' ik rol met mijn ogen en kijk dan nog eens naar Dylan. Vlak voor ik weg ga fluistert Dylan nog in mijn oor 'ik kan niet wachten om je beeldige stem te horen zingen' ik bloos en ga naar het podium. Daar kondigt mijn vader aan dat we gaan zingen. De muziek start. We gaan het liedje 'perfect' van 'one Direction' zingen (liedje in de media) ik ga hellemaal mee in de muziek. Genna en ik zijn zo veel plezier aan het maken op het podium en iedereen is aan het dansen. Op een gegeven moment kijken Genna en ik naar elkaar en knikken we. Iedereen kijkt is vreemd aan. En dan gaan we van het podium af, we beginnen te dansen op het liedje terwijl we zingen. Geloof me, dat is moeilijk dansen en zingen tegelijk en dan ook nog eens op hakken. Maar dat maakt even niet uit, het ging erom dat we plezier maken. Ik zie Dylan met een grote glimlach staan en ik en Genna knikken weer naar elkaar, na dat we geknikt hebben nemen we alle bij een partner, die van Gena is beta Jace, hij is de beta van Dylan. Ik wist wel dat ze mates waren. Ik neem Dylan. Bij de laatste noot draaien we een rondje en buigen ze ons naar de grond. Daarna kussen Genna en Jace, Dylan en ik kijken elkaar gewoon diep in de ogen aan. We gaan dan weer aan de zijkant staan en ik grijns naar Genna 'wat?' Zegt ze. 'Ik wist het wel hoor en nu heb jij een groot probleem.' Zeg ik en ze rolt haar ogen. Opeens zie ik onze ouders op ons afkomen en ik kijk Dylan aan. Hij geeft me een alles-zal-ok-zijn blik. Hij legt ook zijn hand op mijn rug waardoor ik rustiger word en me meer op mijn gemak voel. Hij legt zijn hand ook voorzichtig op mijn rug zodat niemand het ziet. Mijn moeder komt naar me toe en knuffelt me. Terwijl ze me knuffelt begint ze ook te huilen en ik zeg 'mam, alsjeblieft. Niet huilen je weet dat ik daar niet tegen kan.' Ik zie dat mijn vader maar triestig is en als ik mijn moeder los laat dan zie ik de spijt in haar ogen. 'Het spijt ons' zegt mijn vader 'Het geeft niet, ik had ook niet zo uit moeten vliegen.' Dan drukt mijn vader een kus op mijn voorhoofd. Daarna kijk ik naar Dylan en zeg 'we zullen het maar vertellen zeker.' Dylan knikt en ik zie meteen een grote glimlach op onze moeders hun gezicht en onze vader snappen er niks van. Onze moeders geven me een knuffel en zeggen dat ze heel blij zijn. Ze geven alleen mij een knuffel en vraag me niet waarom ze Dylan geen knuffel geven, want ik weet het ook niet. Onze vaders snappen er ook nog steeds niks van en ik zeg 'snap je het serieus nog steeds niet?' Mijn vader wrijft in zijn nek en zegt 'euhm...nee...' ik zucht en zeg 'Dylan en ik zijn mates' onze vaders krijgen ook een glimlach op hun gezicht en mijn vader zegt ' ik ben zo blij voor je en Dylan, als je mijn kleine meid dan maar ook iets aandoet vermoord ik je.' Dylan knikt en ik schut mijn hoofd 'pap, ten eerste: nee, je gaat hem niet vermoordden en ten tweede: ik ben niet klein.' Daarna hoor ik Dylan lachen en ik kijk hem nep boos aan. Hij steekt zijn handen in de lucht als teken van overgave waardoor ik grijns.

Een paar uur later...

Het feest is afgelopen en we zijn naar onze eigen kamer gegaan. Genna ligt bij mij op de kamer, want we willen heel de nacht wakker blijven. Een nachtje door doen. We beginnen te roddelen en opeens horen we een geluid uit de badkamer komen. We horen nageltjes tikken op de vloer. We beginnen meteen te gillen, zo luid we kunnen en we grijpen elkaar vast uit angst.

Cliffhanger. Wat zal er gebeuren? En wat is het mysterieuze geluid?

The alpha's bad girl mate {voltooid✔️}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu