Eᴠᴀɴ; M~Mᴀᴍᴀ ᴛᴇ ᴇ~ᴇʜ ᴅɪᴄʜᴏ ϙᴜᴇ ɴᴏ ᴍᴇ ᴇsᴘɪᴇs ᴀsɪ́ ᴅᴇ ᴅᴇ ʟᴀ ɴᴀᴅᴀ MUY ROJITO ESCONDE SU CARA EN SUS BRAZOS, CON MIEDO.
Nᴀᴛᴀʟɪᴀ; Hᴇʏ ᴇsᴛᴀ́ ʙɪᴇɴ ʜɪᴊᴏ, sᴀʙᴇs ϙᴜᴇ ʏᴏ ᴛᴇ ᴀᴘᴏʏᴏ ᴇɴ ᴛᴏᴅᴏ ʟᴏ ϙᴜᴇ sᴇᴀs ʏ ʏᴏ ʏᴀ ᴍᴇ ʟᴏ sᴏsᴘᴇᴄʜᴀʙᴀ... Dɪɢᴏ ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ᴛᴇ ᴘᴏɴɪ́ᴀ ғᴇʟɪᴢ, ᴘᴏʀ ғɪɴ ᴛᴇ ᴠᴇɪ́ᴀ sᴏɴʀᴇɪ́ʀ ʏ ᴍᴀ́s ғᴇʟɪᴢ ʏ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴠɪ́ ᴀ ᴇsᴇ ᴄʜɪᴄᴏ ᴀғᴜᴇʀᴀ ᴅᴇ ʟᴀ ᴘᴜᴇʀᴛᴀ, ᴛᴇ ᴊᴜʀᴏ ϙᴜᴇ ɴᴜɴᴄᴀ ᴠɪ ᴀ ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ᴄᴏɴ ᴏᴊᴏs ᴛᴀɴ ʟɪɴᴅᴏs ᴇsᴘᴇʀᴀɴᴅᴏ ᴠᴇʀ ᴀ ᴀʟɢᴜɪᴇɴ... Esᴏ ᴍᴇ ʜᴀᴄᴇ ᴄʀᴇᴇʀ ϙᴜᴇ ᴅᴇ ᴠᴇʀᴅᴀᴅ sᴇ ɢᴜsᴛᴀɴ ʏ ᴘᴜᴇs ʙᴜᴇɴᴏ sᴀʙᴇs ϙᴜᴇ sɪᴍᴘʟᴇᴍᴇɴᴛᴇ ᴛᴇ ᴀᴘᴏʏᴀʀᴇ́ sᴇᴀs ʟᴏ ϙᴜᴇ sᴇᴀs SUSURRA ᴀᴜɴϙᴜᴇ ᴀᴍʙᴏs sᴀʙɪ́ᴀᴍᴏs ϙᴜᴇ ᴛᴇ ɢᴜsᴛᴀʙᴀɴ ʟᴏs ᴄʜɪᴄᴏs ᴅᴇsᴅᴇ ᴀɴᴛᴇs ᴊᴇᴊᴇ DA PALMADITAS EN LA ESPALDA DE EVAN ¿Y ʙᴜᴇɴᴏ, ʏᴀ ᴅᴇsᴀʏᴜɴᴀʀᴏɴ? Yᴀ sᴀʙᴇɴ sɪ ɴᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴏᴄɪɴᴀʀ ᴀʟɢᴏ ᴘᴀʀᴀ ʟᴏs 3.
Rʏᴀɴ; MUY ROJITO Y CON LA COLA ENTRE LAS PATAS s~sɪ sᴇɴ̃ᴏʀᴀ, ᴅᴇ ʜᴇᴄʜᴏ ʟᴇ ᴅᴇᴊᴀᴍᴏs ᴇɴ ᴇʟ ᴍɪᴄʀᴏᴏɴᴅᴀs ᴄᴏᴍɪᴅᴀ ᴊᴇᴊᴇ RASCA SU MEJILA CON UN GRAN SONROJO.
Nᴀᴛᴀʟɪᴀ; O~Oʜ ᴡᴏᴡ ᴇsᴏ ᴇs ᴛᴀɴ ʀᴀʀᴏ, ɴᴏʀᴍᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ Eᴠᴀɴ ɴᴏ ᴄᴏᴍᴇ ᴛᴀɴ ᴛᴇᴍᴘʀᴀɴᴏ, ʏ ᴍᴜᴄʜᴀs ɢʀᴀᴄɪᴀs ʏᴀ sᴀʙᴇs ᴘᴏʀ ᴄᴜɪᴅᴀʀ ʏ ᴍᴇᴊᴏʀᴀʀ ʟᴀ ᴠɪᴅᴀ ᴅᴇ ᴍɪ ʜɪᴊᴏ, ᴅᴇsᴅᴇ ϙᴜᴇ sᴀʟɪᴏ́ ᴅᴇ ʟᴀ ᴘʀᴇᴘᴀʀᴀᴛᴏʀɪᴀ ʏ sᴜ ᴘᴀᴅʀᴇ ᴘᴜᴇs... Sᴇ ғᴜᴇ ᴇʟ ᴇʀᴀ ʙᴀsᴛᴀɴᴛᴇ ᴀᴍᴀʀɢᴀᴅᴏ, ᴇsᴛᴜᴅɪᴏsᴏ ᴘᴇʀᴏ ᴀᴍᴀʀɢᴀᴅᴏ... Hᴀsᴛᴀ ϙᴜᴇ ʟʟᴇɢᴀsᴛᴇ ᴛᴜ ¿C~Cᴜᴀʟ ᴇs ᴛᴜ ɴᴏᴍʙʀᴇ ᴄʜɪᴄᴏ?
Rʏᴀɴ; B~Bᴜᴇɴᴏ Y~Yᴏ sᴏʏ Rʏᴀɴ... Uɴ ɢᴜsᴛᴏ sᴇɴ̃ᴏʀᴀ ¿?
Nᴀᴛᴀʟɪᴀ; Nᴀᴛᴀʟɪᴀ, ʏᴏ sᴏʏ ʟᴀ ᴍᴀᴅʀᴇ ᴅᴇ Eᴠᴀɴ ʏ ᴅᴇʙᴇʀᴀ́s ᴅᴇ ᴀɢʀᴀᴅᴇᴢᴄᴏ Rʏᴀɴ ᴘᴏʀ ᴇsᴛᴀʀ ᴄᴏɴ Eᴠᴀɴ ᴅᴇsᴅᴇ ᴇʟ ɪɴɪᴄɪᴏ ᴀʜᴏʀᴀ ᴘᴏʀ ғɪɴ ᴠᴜᴇʟᴠᴇ ᴀ sᴇʀ ᴘᴜᴇs ᴜɴ ᴄʜɪᴄᴏ ᴅᴇ sᴜ ᴇᴅᴀᴅ ᴊᴀᴊᴀ.
Eᴠᴀɴ; M~MAMA! N~Nᴏ ᴅɪɢᴀs ᴇsᴏ... Y~Yᴏ sɪᴇᴍᴘʀᴇ ғᴜɪ ɴᴏʀᴍᴀʟ ¿Sɪ? Sᴏʟᴏ ϙᴜᴇ ʟᴏs ᴏᴅɪᴏ ᴀ ᴛᴏᴅᴏs ᴇɴ ᴇʟ sᴀʟᴏ́ɴ... Mᴇɴᴏs ᴀ Rʏᴀɴ ᴄʟᴀʀᴏ ᴇʟ ᴇs... Lɪɴᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴏᴅɪᴀʀʟᴏ, ᴘᴇʀᴏ ᴅᴇ ʜᴀʏ ᴇɴ ғᴜᴇʀᴀ ɴᴀᴅɪᴇ ᴍᴇ ᴀɢʀᴀᴅᴀ HACE PUCHERO ʏ, Y ɴᴏ sᴏʏ ʀᴀʀᴏ ᴍᴀᴍᴀ́ ᴀʏ ᴅɪᴏs sɪᴇᴍᴘʀᴇ ʟᴏɢʀᴀs ᴀᴠᴇʀɢᴏɴᴢᴀʀᴍᴇ MUY ROJITO ESCONDE SU CARA EN LA MESA.
Nᴀᴛᴀʟɪᴀ; Aʏʏ ʟᴏ sɪᴇɴᴛᴏ Eᴠᴀɴ, ᴇs sᴏʟᴏ ϙᴜᴇ ᴍᴇ ᴘᴏɴᴇ ғᴇʟɪᴢ ϙᴜᴇ ᴘᴏʀ ғɪɴ ᴇsᴛᴇ́s ᴀʙʀɪᴇɴᴅᴏ ᴛᴇ ᴀ ʟᴀs ᴘᴇʀsᴏɴᴀs... Aᴜɴϙᴜᴇ sᴏʟᴀᴍᴇɴᴛᴇ sᴇᴀ ᴜɴᴀ, ᴘᴇʀᴏ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ ᴘᴇʀsᴏɴᴀ sᴇ ϙᴜᴇ ʟᴜᴇɢᴏ sᴇʀᴀ́ɴ 2.. ʟᴜᴇɢᴏ 3 ʏ ᴀsɪ́ ʜᴀsᴛᴀ ϙᴜᴇ ʟʟᴇɢᴜᴇ ᴇʟ ᴅɪ́ᴀ ᴇɴ ᴇʟ ϙᴜᴇ ᴘɪᴇʀᴅᴀs ᴇsᴀ ᴅᴇsᴄᴏɴғɪᴀɴᴢᴀ ᴇɴ ʟᴏs ᴅᴇᴍᴀ́s ACARICIA EL CABELLO DEL LOBO, AL IGUAL QUE SUS OREJAS.
ESTÁS LEYENDO
¡Nᴏ Esᴛᴏʏ Dɪᴄɪᴇɴᴅᴏ Qᴜᴇ Mᴇ Gᴜsᴛᴀs!
Любовные романыEs ᴇsᴛᴜ́ᴘɪᴅᴏ ϙᴜᴇ ᴜɴᴀ ᴘᴇʀsᴏɴᴀ ᴘᴜᴇᴅᴀ ᴄᴀᴍʙɪᴀʀ ᴛᴜ ғᴏʀᴍᴀ ᴅᴇ sᴇʀ ¿V~Vᴇʀᴅᴀᴅ?