Ceren Karaçay

287 16 6
                                    

Evlendim, hayallerime kavuştum, artık ben de bir Karaçay'ım. İmrendiğim kişilerin gittiği yerlere gidebileceğim,yediği salatadan yiyebileceğim ama...ama mutlu olamayacağım. Çünkü ben...ben Karaçay soyadını cenk'ten değil,nedim'den aldım.

Şeytan beni kandırdı. Ve maalesef onun dediklerini yapmak zorundayım y-yoksa annem ölür,civan hapse girer. Ben onların kötülüğünü isteyemem ki. Onlar mutlu olmazsa ben de olamam. Bu yüzden intikam alacağım. İşin ucunda ölüm bile olsa ölürüm ama ölürken yanımda hepsini götürürüm.

Mutfağa gittim. Nedim kızıl şeytana saldırmıştı. Ne kadar sevinsem de korktum. Kendimi koruma altına almak için mutfaktan bir bıçakta aldım. Odama giderken cenkin kapısı aralıktı dışarıya bakarak bir şey düşünüyordu. Ne kadar masum diye geçirdim içimden. Daha sonra söylediğimden pişman oldum. Çünkü intikam listemde Cenk te vardı. Bir anda bana baktı. Bende kafamı çevirerek odaya ilerliyodum. İsmimi duymamla arkamı döndüm. Ne var bakışı attıktan sonra konuşucaz dedi ve beni odasına aldı.

Girdiğim gibi hemen neden evlendin diye sordu. Neden evlendim gerçekten bunu mu merak ediyorsun dedim. Başka neyi merak edeyim Ceren dedi. Doğruya o sadece beni kullanmıştı. Daha doğrusu o öyle sanıyordu. Cenk ben bunları konuşmak istemiyorum daha ciddi meseleler var dedim. Ceren bundan daha ciddi bir mesele yok dedi. Bende Cenk çok önemli lütfen dinler misin dedim. O da iyi tamam anlat dinliyorum dedi. Cenk ben nedimle zorla evlendim. Çünkü,çünkü Cenk ben hamileyim🤰dedim. Cenkin tek dediği ise banane oldu.

Ben daha fazla kendimi tutamayıp tokadı bastım. İçim erimiyordu. Daha sonra gerizekalı bu bebek senden annen de bebeği nedim'den sansınlar diye zorla evlendirdi dedim. O biraz titredi bende onun konuşmasını bekledim yaklaşık 3 dakika sonra konuşmaya başladı. Ceren saçmalama dedi. Cenk yemin ederim doğru söylüyorum dedim. O ise dışarıya bakarak Ceren ben size sahip çıkamam dedi.

Nasıl ya dedim sen gerçekten bizi yok sayıyorsun. O ise Ceren ben cemreyi seviyorum dedi. (Bana sövebilirsiniz)

Bir an midem bulandı. Ama çocuk var diye değil oğlumun babasının teyzesine aşık olmasından midem bulandı. O anki sinirle cebimden bıçağı çıkardım. Cenke çektim. Cenk korkmaya başlamıştı. Bende konuşmaya başladım."Korkuyor musun?,korkma. Çünkü ben sana kötü bir şey yapmayacağım,yapamam ki sen beni ne kadar sevmiyorsan ben seni  o kadar çok seviyorum. O yüzden sana değil,bebeğine kıyacağım. Bebeğini söküp alacağım içimden dedim ve bıçağı kendime sapladım. Duyduğum son şey ise cenkin Cerennnn! diye bağırmasıydı.

Hellooo! Yeni bölümle karşınızdayım. Normalde son sahneyi ezbere biliyorum ama cenkin sözleri çok ağır olduğu için yazamadım,değiştirmek istedim. İyi okumalar.
                 Ozbahlı Günler🤘😎🖤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 05, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Aşk HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin