Ben ceren,ceren yılmaz. Ne kadar saçma bir soyadı demi? Karaçay gibi bir soyadı varken yılmaz da neyin nesi...
Ben sadece aşık oldum neye mi Karaçay soyadına. Sırf bu soyadı için şeytana uydum ve şu an o şeytan yüzünden hamileyim. O gece ne mi oldu?Flashback...
Ceren ve Cenk ilk defa karşı karşıyaydı. Söze ceren girdi. Çünkü Cenk sarhoştu.
"Kaç görüyorsun beni,küfelik olmuşsun"dedi ceren."Ben seni klüpten mi getirdim?"
"Ben hep burdaydım ve seni bekliyordum."
"Hmmm. Demek bu evde beni bekleyen birileri varmış. Sebep?"
dediği gibi dengesini kaybeder ve ceren onu tutar.
"Bunun için"der.Daha sonra ceren onu odasına götürür.
"Gerçekten çok kötü kokuyorsun."Bunu duyan Cenk nefesini dışarı verir ve "sarhoş oldun mu?" diye sorar.
"Nççç.Senin yanında sarhoş olmam için içki içmeye ihtiyacım yok benim."
"Vayyy. Kız nasıl konuşacağını biliyor."
"Bu kız senin hakkında çok daha fazlasını biliyor. Ama sen bilmiyorsun demi tabii sen tanıyamadın beni. Sen benim kim olduğumu biliyor musun?"
"Sen baya güzel bir şeysin. Daha fazlasını bilmeme ihtiyaç var mı?"
Ceren gülümser,saçını kulağının arkasına alarak konuşmaya devam eder.""Çok daha fazlasıyım ben. Ben senin müstakbel karınım."
"Bana uyar"der cenk ve cereni kendine doğru çeker. Ondan sonra olanlar olmuştur.
Flashback son...
İşte ben ceren. Bu yüzden artık ceren yılmaz değil,ceren karaçayım...(Bu arada bu sahneyi bilmeyen CENCER fanıyım demesin.)
OZBAHLI GÜNLER ❣️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Aşk Hikayesi
RomanceZalim senaristler kadar zalim olan bir İstanbul'un hikayesi...