~ Κεφάλαιο 9 ~

43 4 2
                                    

"με ποιον?"τον ρωτάω και ελπίζω να απαντήσει.
"Γτ κάνεις πως νοιάζεσαι αφού δεν με συμπαθείς?"με ρωτάει χωρίς να με κοιτάει και πραγματικά δεν ξέρω,δεν έχω ιδέα αλλά κάτι έχει πάνω του που με τραβάει.
"Θέλεις την αλήθεια, όσο και να μην το πιστεύεις για κάποιο γαμημενο λόγο νοιάζομαι"του λέω μου βγήκε αυθόρμητο.
"ΓΑΜΩΤΟ ΕΙΜΑΙ ΣΚΑΤΑ"λεει και ακούω έναν λυγμο στο τέλος δλδ κλαίει Ο ΑΛΕΞ ΚΛΑΙΕΙ?Δεν με κοιτάει κοιτάει το έδαφος δεν μιλάω γτ ξέρω ότι αν το κανω θα με βρίσει.
"Ο πατέρας μου"λέει και εγώ απλά είμαι σε ΣΟΚ πόσα προβλήματα μπορεί να έχει ο πατέρας του για να τον χτυπάει?
"Αλεξ-"πάω να πω αλλά με διακόπτει
"Δεν χρειάζομαι την λύπηση σου και αν τολμήσεις να το πεις πουθενά θα έχεις να κάνεις μαζί μου"είπε και σηκώθηκε.

Εγώ έχω μείνει κάτω στο πάτωμα και σκέφτομαι πόσα πολλά περνάει γάμω είμαι σίγουρη ότι είναι ευαίσθητος αλλά φοβάται να το δείξει. Και εγώ είχα πρόβλημα με τους γονείς μου βασικά με τον μπαμπά μου. Έφυγε όταν ήμουν 11 με την βοηθό του και άφησε την μαμά μου με 2 παιδιά. Ναι έχω αδερφό ειναι 19 τώρα και έχει παει Ολλανδία μιλάμε πάρα πολύ συχνά. Τον αγαπάω πάρα πολύ χωρίς αυτόν δεν ξέρω τι θα έκανα. Η μαμά μου βρήκε άλλο άντρα και με άφησε για αυτό κυρίως ήρθαμε εδώ. Γαμωω η ψυχολογία μου είναι ΣΚΑΤΑ τώρα μετά από όσα σκέφτηκα οπότε μόλις χτυπάει κουδούνι πάω στα κορίτσια και τους λέω πως το απόγευμα θα φύγω. Ναι ναι καλά καταλάβατε θα πάω στο παρκάκι να χορέψω, την τελευταία εβδομάδα πάω κάθε μέρα είναι το μόνο μέρος που νιώθω ελεύθερη.

******
Διάβασα και είναι 7 οπότε ντύνομαι και πάω στο παρκάκι

Ναι ξέρω πολύ απλό αλλά θέλω να είμαι άνετη και κάνει αρκετό κρύο θέλω να κάνω και πρόβα γιατί αύριο είναι το δοκιμαστικό για τις μαζορέτες

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ναι ξέρω πολύ απλό αλλά θέλω να είμαι άνετη και κάνει αρκετό κρύο θέλω να κάνω και πρόβα γιατί αύριο είναι το δοκιμαστικό για τις μαζορέτες.

****
Έχω φτάσει και πάω στην άλλη άκρη και βάζω μουσική αρχίζω να χορεύω και απλά νιώθω υπέροχα. Ελπίζω αύριο να τα πάω καλά. Μολις κλείνω την μουσική ακούω κάποιον να παίζει κιθάρα και να τραγουδάει πάω πιο κοντά σιγά σιγά μην με ακούσει και ποιόν βλεπω? Οχι μάντεψτε!ΝΑΙΝΑΙ ΤΟΝ ΑΛΕΞ ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΕΧΕΙ ΦΩΝΑΡΑΑΑΑ. Τέλος πάντων αποφασίζω να πάω πιο κοντά να βάλω μουσική και να χορέψω για να δω τι θα κάνει. Αρχίζω να χορεύω και μόλις τελειώνει το τραγούδι ακούω χειροκρότημα γυρνάω και κάνω την ξαφνιασμένη

"Οπα και εσύ εδώ?"ρωτάω και καλά ανήξερη
"Δεν με πείθεις"λεει και χαμογελάει.Ενα έχω να πω ΧΑ-ΜΟ-ΓΕ-ΛΑ-ΡΑ
"Δεν με νοιάζει"του λέω και του χαμογελάω ειρωνικά.
"Έλα εδώ"μου λεει και μου κάνει νόημα δίπλα του οπότε αποφασίζω να πάω κάθομαι δίπλα του και μου λέει
"Λοιπόν επειδή τσακωνόμαστε 24/7 θέλεις να προσπαθήσουμε να περάσουμε καλά χωρίς τσακωθούμε σήμερα?"μου λεει και με κοιτάει στα μάτια.
"Είπες και κάτι καλό μια φορά μπράβο σου?"του λέω
"Για να γίνει αυτό πρέπει να σταματήσεις αυτά τα σχόλια"μου λέει λίγο θυμωμένος
"Ωραία ωραία σορρυ"
"Χορεύεις φουλλ καλά να πας στην προβα για τις μαζορέτες είναι αύριο"
"Ναι το ξέρω θα πάω αλλά δεν το βλέπω να με παίρνουν γιατί έμαθα ότι είναι και μία ξινή εκεί"λέω και γελάμε
"Να ξέρεις ότι εκτος απο την ξινη θα είμαι και εγώ οπότε πίστεψέ με θα μπεις"μου λέει
"ΑΩΩΩΩ ευχαριστωω"
"Δεν κάνει τπτ άλλωστε το αξίζεις"
"Ξέρεις κάτι ξέρω ότι δεν θέλει να μου μιλήσεις για ότι γίνεται στο σπίτι σου αλλά άμα πιστεύεις ότι είσαι ο μόνος με προβλήματα είσαι λάθος"
"Τι εννοείς?"με ρωτάει με ένα περίεργο ύφος.
" Ο μπαμπάς με άφησες τα 11 μαζί με τη μαμά μου και τον αδερφό μου που ήταν 12 για να φύγει στο εξωτερικό μαζί με την γραμματέας του. Και πριν ένα χρόνο η μαμά μου βρήκε τον άντρα της ζωής της και με άφησε αυτός είναι ο λόγος που έχω έρθει εδώ για να κάνω μία νέα αρχή"είπα και δάκρυσα και εκείνη την στιγμή μου σηκώνει το κεφάλι με το χέρι του και μου σκουπίζει τα δάκρυα.

"Δεν ξέρω πως αλλά με έπεισες λοιπόν εκείνη την μέρα που ήρθες και με πήρες και σου είπα κάποια πράγματαείναι όλα αλήθεια ο λόγος που ήρθα χτυπημένος στο σχολείο είσαι ΕΣΥ!"μου λεει και έχω μείνει
"Δηλαδή?"
"Όταν έφυγα από το δωμάτιό σου πήγα στο σπίτι μου χώρις να με ακούσει κανένας και μπήκα στο κρεβάτι μετά από λίγο ήρθε ο πατέρας μου και μου έλεγε "πού ήσουν"" γιατί δεν ήρθες" με έβρισε και του είπα ότι μέθυσα και ένα κορίτσι ήρθε και με μάζεψε και μου είπε" με ποια πουτανα έμπλεξες πάλι" και απλά θύμωσα γτ ξέρω ότι δεν είσαι σαν όλες τις άλλες και τον χτύπησα αλλά μετά με χτύπησε πάρα πολύ δυνατά και λιποθύμησα, ξύπνησε μετά από μία μέρα και ντρέπομουν να έρθω σχολείο με τόσο μελανιές. Αυτό ήταν ορίστε κορόιδεψε με όπως θα έκαναν όλοι"
"Όπως είπες δεν είμαι σαν όλους τους άλλους"του είπα και τον αγκάλιασα. Γαμωτοο αγκαλιάζει τόσο ωραία και δεν με αφήνει οπότε αποφασίζω να το απολαύσω.

*****
Αυτή την στιγμή είμαι στο σπίτι έτοιμη να κοιμηθώ και πέρασα απίστευτα σήμερα κάθησαμε αγκαλιά περίπου μισή ώρα χωρίς να λέμε τπτ μετά αποφασίσαμε να πάμε να κάνουμε κούνια και γνωρίσαμε λίγο καλύτερα ένας τον άλλον και αποφασίσαμε μεθαύριο που είναι Σάββατο να να περάσουμε μία μέρα όλη μαζί δεν θα πω ψέματα αλλά ανυπομονώ.Με αυτές τις σκέψεις με πήρε ήρεμα ύπνος.

Χελοοο ναι ναι ξέρω είχα πει θα ανεβάζω πιο συχνά αλλα σουσ😂

Το νιώθω τώρα θα ανεβάζω πιο συχνά και αυτή την φορά το εννοώ 😂

Αντε αντε τα λεμε στο επομενοο:)

His smile her troubleWhere stories live. Discover now