Prolog

95 15 74
                                    

Maaf read at your own risk....HAHAHAHAHAHAH 15+







Sorry not sorry.....




















Di sebuah perkampungan yang jauh dari pantai terdapat seorang gadis biasa tanpa ibu bapa dan hanya tinggal bersama seorang nenek yang tiada anak di kampung itu....

" Claire !! " Panggil nenek tersebut....

" Ya nenek ! Kenapa ? " kata claire yang bergegas ke arah neneknya itu....

" Boleh tak kamu ke pasar , belikan nenek ikan ? Nenek sudah lama tak makan ikan asyik makan ayam je " kata Nenek Kim tersebut....

" Okeh baiklah nenek tapi mungkin lambat sikit sebab claire nak jalan ke sana pun jauh " kata Claire mengikat rambut kuning keemasannya itu...

" Ingat hati hati tahu kalau ada apa apa lari jer ! " kata Nenek kim...

" Jangan risau nenek heheheh " kata Claire menyarungkan kasutnya....

Claire berjalan melalui pelbagai kampung dan akhirnya sampai di persisiran pantai....Kakinya berasa lenguh , lalu dia duduk sebentar di atas sebuah batu berdekatan dengan pantai tersebut....

" Weyh korang tahu tak pirate king nak datang pulau kita harini !! " kata Seorang perempuan....

" Omo omo dorang semua hensem sangat kalaulah aku kena culik dengan dorang pun aku tak kisah weyh " kata kawannya....

Claire hanya menggelengkan kepalanya....

" Diaorang punya minat sampai sanggup kena culik dengan lanun yang terbahaya dekat dunia nih aishhh " kata Claire menggelengkan kepalanya lagi....

Angin bertiup sepoi sepoi menyentuh kulit pipi claire...Ini kali kedua dia datang ke persisiran pantai...Dia jarang kesini kerana rumahnya terlalu jauh dari persisiran pantai....

Dia terus ke pelabuhan untuk membeli ikan yang disuruh neneknya itu....Claire nampak seperti seorang perempuan yang ayu tapi sebaliknya dia adalah seorang perempuan yang agak kasar tapi tidak reti berlawan ataupun ada kemahiran asas dalam perlawanan....

" Tadi nenek suruh beli apa lagi huh ? Aku lupa....Aish agaknya aku nih dah nyanyok apa ? " tanya Claire pada diri sendiri....

Dia berjalan apabila seseorang menekup mulutnya menggunakan kain dari belakang....

3.45 petang...

Claire membuka matanya dengan perlahan dia memandang sekeliling dia di dalam sebuah bilik yang dia tidak pernah nampak sebelum ini....

" Huh aku dekat mana nih ? " kata Claire cuba menampar pipinya tapi dia perasan bahawa tangannya diikat dibucu katil....

" Omo ada orang nak gogol aku ker? " otak claire kucar kacir memikirkan sesuatu yang buruk bakal berlaku dekat dia....

Pintu bilik tersebut dibuka...Masuk seorang lelaki kedalam bilik tersebut....

" Ummm kau siapa kenapa kau ikat aku dekat katil ? " kata Claire....

" Alah relax lah nak have fun have fun sikit pun takkan tak boleh " kata lelaki tersebut mendekati claire...

" Banyak lagi perempuan lain dekat luar sana tuh " kata Claire...

" Tapi kitaorang tersuka rambut kau...Aku perasan rambut kau sorang jer warna kuning keemasan " kata lelaki itu memerangkap claire menggunakan tangannya dan ontop claire pada masa yang sama...

" Tskk sebab rambut jer....Lepaslah " kata Claire....

Lelaki tersebut merapatkan mukanya dengan muka claire hingga hidung mereka bersentuhan....Claire dapat merasai nafas hangat lelaki tersebut....

♛⏭𝙵𝚄𝙲𝙺 𝙱𝙾𝚈 : 𝙿𝙸𝚁𝙰𝚃𝙴 𝙺𝙸𝙽𝙶 [ 𝙰𝚃𝙴𝙴𝚉 ]⏮♛Where stories live. Discover now