shoyo 🍊
tobio'nun evi tertemiz ve düzenliydi. shoyo onu tanımıyor olmasına rağmen onun evini böyle bekliyordu zaten. çünkü tobio'da gerçekten öyle bir hava vardı.
tobio yemeği hazırlarken shoyo, sandalyeye oturmuş sessiz sessiz bekliyordu. normalde bu kadar sessiz biri değildi ama bu adamdan biraz korktuğunu kendisine itiraf edebiliyordu.
birlikte sofraya oturdular ve shoyo önündeki tabağın çok güzel gözüktüğünü düşünüyordu. ızgara tavuk ve salata vardı, normalde yediği şeyler değildi ama o konumda yemek zorundaydı; gerçekten aç hissediyordu.
shoyo yemeğine dalmışken tobio ona, "daha çok çiğne." dedi ve bu shoyo'nun sinirlerini bozmuştu. yine de bu adamla vakit geçirecekse her şeye karışmasını alttan almalıydı.
tobio 🥑
"canın tatlı çekmiyor mu mesela?"
"çekiyor tabii ki." diye yanıtladı tobio onu. birlikte televizyon programı seyrediyorlardı. aslında tobio, shoyo yemek yedikten sonra gider diye düşünmüştü ama çocuğun kalkmaya niyeti yok gibiydi.
"eee ne yiyorsun?"
"rafine olmayan şekerler. ama o gün aldığım şeker oranını düşünüyorum tabii ki."
"anladım." tobio, onun anlamadığından emindi.
tobio onun gitmeyeceğini ve canının tatlı istediğini anlamıştı. bu çocuk onu uğraştıracak gibi gözüküyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
orange trees ⎯ kagehina
Fanfictiontobio yeni mezun, takıntılı bir diyetisyendir. shoyo da sağlıklı bir yaşam tarzından çok uzak bir üniversite öğrencisi.