insanları gerçekten anlamıyordu. kendilerine bu kadar zararlı gelen şeyleri nasıl tüketebilirlerdi? marketin abur cubur bölümünden geçerken içindekileri düşündüğünde midesi bulanmıştı. hızlı hızlı geçerken birinin market arabasına bir sürü abur cubur doldurduğunu gördü. çocukla göz göze geldiklerinde anında başka tarafa baktı. "o gofretlerin tanesinde 15 gram şeker var." dedi kendi kendine.
yoğurtların olduğu bölüme gitti. maya alacaktı çünkü kendi yoğurdunu kendisi yapıyordu. o kutu yoğurtlar sağlıklı değildi çünkü. fabrikadan çıkmış, kutunun içine girmiş bir şey nasıl sağlıklı olabilirdi?
mayasını alırken yanına az önceki çocuk geldi. göz ucuyla ona baktı, bu sefer de yoğurt bölümünden puding alıyordu. tobio daha fazla dayanamadı. "onların 100 gramında 14 gram şeker var. bir erkeğin günlük alması gereken şeker miktarı 35, tabii rafine şeker değil. doğal şekerden bahsediyoruz. o elindeki ise rafine şeker tamamen. ayrıca içinde aroma verici, kıvam artırıcı, renklendirici var. üstelik 19 gram karbonhidrat. hiçbir şekilde protein içermiyor."
shoyo; bir anda konuşmaya başlayan adamı süzdü, ne dediğini anlamaya çalıştı. "anlamadım?" dedi tek kaşını kaldırıp. o kendini ne sanıyordu ve neden karışıyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
orange trees ⎯ kagehina
Fanfictiontobio yeni mezun, takıntılı bir diyetisyendir. shoyo da sağlıklı bir yaşam tarzından çok uzak bir üniversite öğrencisi.