Slatka mala Hrvatica

1.4K 79 27
                                    

Probudi me zvuk kapi koje udaraju od lim na krovu odmah pored mog balkona. Otvorim oči i zirnem prema balkonu mršteći se. Ostavio sam motor nepokriven u dvorištu. Kožna sjedala će se napiti vode i ona ću se sam sebi napiti krvi. Skočim iz kreveta i sjurim se niz četiri reda stepenica u dvorište samo da bi našao veliku crnu vreću za smeće precizno zamotanu preko kožnog sjedala. Osvrnem se po dvorištu, ali ne vidim nikoga.

Uguram motor pod malu strehu za bicikle uz zgradu dok se pljusak pojačava i udara me po golim leđima. Super. Izašao sam van samo u boksericama i samo mi treba da me netko prijavi za golotinju u javnosti. Prosječan Nijemac volio je više od svega prijaviti bilo koga za bilo što, pogotovo ako se radilo o strancu, a ja sam itekako bio stranac. Bez obzira na moje gene, odrastao sam u Španjolskoj i dok sam živ to će isijavati iz svake moje pore.

Zastanem na trenutak pod strehom da uklonim rukom mokru kosu koja mi se zaljepila preko čela i ugledam ljepoticu na prozoru hotela.

Njezin pogled me upija i nešto mi se naglo pomakne u želudcu kada nam se pogledi ukrste. Prokletstvo. Kosa joj je bila mokra i zalizana unatrag, kao i bijela majica koja se slijepila uz njeno puteno tijelo. Zurimo jedno u drugo kao dvoje maloumnih sve dok ona ne obori glavu i navuče zavjesu preko prozora.

I ja izađem iz transa i spustim pogled samo kako bi se šokirao na šator u vlastitim boksericama. Sranje! Krenem natrag u zgradu samo da bi poljubio vrata. Zaboravio sam ključ. I tako stojim napaljen i gol pred zgradom i zvonim susjedima. Netko će me valjda pustiti u zgradu prije nego me policija privede kao seksualnog manijaka.

Želja mi se ispuni kad jedna starija gospođa iz zgrade napokon stisne gumb i ja uletim u haustor trčeći po stepenicama. Moja napaljenost napokon splasne, ali sram ostane.

Je li vidjela da sam se napalio kao životinja zureći u nju i zato je nestala s prozora? Između ostalog, dokad bi trebala zuriti u golog luđaka u dvorištu koji si spašava motor. Odjednom mi padne na pamet kako da joj se obratim.

Skočim pod tuš i obučem traperice i neku ljepšu majicu, iako su mi sve crne i bijele i iste, pa se uputim u obližnji market da kupim cvijeće. Ne biram dugo jer me na prvu privuku ružičasti rascvali ljiljani bogatog mirisa. Čuvajući cvijeće ispod kišobrana, opet malo pokisnem, ali dođem do recepcije i nasmiješim se recepcionerki koju već dugo viđam u prolazu.

Oči joj se rašire u iznenađenju kad položim cvijeće na pult i pristojno je pozdravim. Kosa joj je smotana u urednu punđu, a tamno plavo odijelo pristaje joj odlično. Zgodna je. Strankinja.

- Bok ja sam Ben!- predstavim se i pružim joj ruku.

-Elin. Drago mi je...- odgovori mi nesigurno i nasmiješi se. Vrlo lijepa prirodna plavuša sa razmakom među zubima. Pretpostavim da je skandinavka.

-I meni je drago Elin. Dugo te viđam tu, ali nikada nisam imao prilike da se predstavim. Danas se prilika ukazala, pa kako da ju propustim.- ne mogu si pomoći, sviđa mi se kako rumeni zureći mi u oči i nastavljam je šarmirati.

-Pa drago mi je da se prilika ukazala Bene.- uzvrati mi i dotakne moju podlakticu dok stojim ležerno naslonjen na pult.

Začujem korake po stepenicama lijevo od recepcije, ali ne obraćam pozornost jer sam na misiji. A moja je misija doći do seksi gošće preko zgodne recepcionerke. Baš sam bio mustra od čovjeka.

-Nego, da nisi možda vidjela tko mi je pokrio motor i spasio ga od kiše? -upitam i dalje joj zureći u oči sa smiješkom.

-Ah, da. Vidjela sam. Jedna naša gošća iz hotela me zatražila vreću za smeće. Kad sam joj je dala otišla je s njom van, bilo mi je čudno pa sam provirila što to ona radi. Već je počelo jako padati kad je navukla vreću preko sjedala. Neka čudna strankinja, mrmljala je cijelo vrijeme nešto na svom jeziku. Imala sam dojam da se ljuti na tebe jer si ostavio motor samo tako.- odmah je izbrbljala sve, a ja sam ostao zatečen. Moja lijepa putena strankinja pokrila mi je motor. Zato joj je kosa bila mokra kao i majica.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Oct 16, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Razasuti snoviDonde viven las historias. Descúbrelo ahora