Noii colegi

165 14 0
                                    

Simteam ca innebunesc.Cand trebuia sa mergem iar la liceu am vorbit cu Debby sa o luam iar prin padure sa vedem cadavrul.L-am vazut.Dar nu era urme pe el.Defapt era ceva.Era injunghiat in spate cu doua pumnale.Din indepartare se auzea pasi.

Eu:Să mergem! Aud pasi.

Debb:Da, si eu.

 Ne-am ascuns in spatele unui tufis.Acolo am vazut doi iepuri despicati.Am pus mana pe blanita unui iepure si am avut o viziune.Nu noi am omorat politistul.Noi am macelarit iepurii.

Eu:Debb,pune mana pe iepure!
DEbb:Ce ai?! Ai innebunit?!
Eu:Pune!

A pus mana si a avut aceași  viziune.NE-a vazut pe amandoua mancand din iepurii.Defapt nu pe noi...Doi lupi.Unul alb si unu negru.Ceva gen Ying si Yang.Am mers la liceu.Acolo am intalnit doi colegi noi. Ea era Jessica si el era Chris.Nu stiu de ce dar nu pare de incredere,Eu stateam cu Debby in banca.

Eu:Debb, tu ce crezi despre noua colega?

Debb:Nu stiu..Dar daca se da la Robin cred ca o sa am o parere despre ea..

Eu:Care?

Debb:Rest In Pace :))

Eu: :))
Dupa ore,  Jessica se dadea la Robin.Debby turba.Se gandea la tot ce e mai rau. Dupa ce mi-am strans cartile voiam sa ma duc la baie.Ma doare foarte tare capu.Ma lovesc de cineva.Era Chris.

Chris:Scuze nu am vrut.

Eu:Stai linistit, nu-i nimic.Eu sunt Selena.

Chris:Eu sunt Chris..:)

Eu:Stiu. 

Chris se uita la mine si eu la el.Ne holbam unu la altu...Durerea de burta ma luase mai tare de doua ori mai rau decat in seara aceea.Simteam ca mi se rupe burta.Am inceput sa tip si am fugit spre baie.Chris se uita dupa mine si zambea.

Am ajuns la baie.Unghile imi cresteau, parul la fel.culoarea ochilor mi se facuse galbena din albastra.Am... Am devenit un lup!Eu eram lupul din viziunea lui Debby.Eu eram lupoaica alba.Daca eu sunt lupoaica alba, inseamna ca ea e cea nagra.Jessica intra peste mine in baie.M-am panicat si nu stiam ce sa mai fac.Ma vazuse lup.Nu puteam sa ii zic ca eu sunt! Si asa nu imi inspira incredere.Am sarit pe pieptul ei si am omorat-o.Dupa ce s-a terminat transformarea, m-am imbracat si am fugit spre casa cu ochii in lacrimi.Jack si Debby m-au tot sunat, ma intrebau ce am patit.Debby  a venit dupa mine si m-a oprit din drum.

Full MoonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum