Recuperarea

149 14 2
                                    

Josh vroia sa sara la Jack, insa Debby  a intervenit. Niste vanatori de varcolaci ne-au vazut si l-au luat pe Chris.AU lasat un mesaj.. ''Daca va vreti javra inapoi da-ti-mi 20.000.000 de dolari.'' De unde atatia bani?! Le-am luat mirosul si am mers dupa ei cu totii.Rose si Cleo Au fost ranite.

Eu:Du-le la spital ! Vindeca-le! Ma descurc singura!
jack:Nu te las singura.

EU:Daca vi cu mine, doi membrii din haita vor muri...

JAck nu a mai spus nimic si m-a lasat sa plec.Erau vro trei vanatori inarmati pana in gat.Imi risc viata.Dar pana la urma la ce e buna..SI asa nu am cine stie ce, dar cu toate acestea am nevoie de o strategie.

Prima victima a fost un vanator.L-am asteptat pe acoperisul garajului unde il tinea pe Chris. Iese afara si isi scoate pachetul de Kent, cautand bricheta. Ii sar in spate, dar își păstrează extrem de bine echilibrul izbîndu-ma de peretele garajului. Își caută cu disperare pistolul, iar atunci cand pusese mana pe tragaci il lovisem cu piciorul.
  I am apucat un pumnal pe care in⁹ avea prins la centura si l am înjunghiat în spate, lasandu-l fara suflare.

Alt vanator a vazut victima si si-a dat seama ca am venit dupa Chris.M-a urmarit pana la niste masini vechi.M-a ascundeam pe sub ele.A tras intr o masina veche sperand ca sunt eu.
O fata era imbracat exact ca mine.I-am spus sa fuga.Dar pana a fugit ea a murit.Vanatorul a tras crezand ca sunt eu.Cand a intors cadavru si a vazut ca nu sunt eu a inceput sa injure.M-am ascuns sub o masina.Incepeam sa ma transform.

Eu:Te rog nu, nu acum , te rog , te rog!

OMG nu imi vine sa cred! AM stapanit pentru prima oara transformarea.vanatorul ma cauta.AM mers mereu in spatele lui. A vrut sa se întoarcă însă..  eu i-am rupt gatul.In  sfarsit ultimul vanator si ajung la Chris.Chris era chinuit.era curentat cu 3000 de volti..L-am ademenit pe vanator afara pentru a putea sa intru la Chris sa il iau.

Cand l-am vazut am inceput sa plang.Era taiat si chinuit.L-am luat in spate si m-am chinuit cu el pana acasa la mine unde ma astepta haita.Am ajuns si l-am pansat la toate ranile, l-am ingrijit.Dupa ce raman doar eu cu el ma intreaba:

Chris:Cum de nu te-ai transformat cand ai vazut vanatorii?
Eu:Incepusem dar am stapanit-o.Nu m-am transformat.

Chris:Imposibil,Odata ce procesul de transformare este activat nu mai poate fi intrerupt.

EU:Ai incredere...De ce te-as minti?

Chris:Da...De aceea spun ca meriti sa fi Alpha.. Nu m-ai abandonat...

Ma uit spre el si zambesc.

Full MoonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum