Naive; coming back

2.2K 30 3
                                    

"𝙷𝚎𝚕𝚕𝚘?" 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚜 𝙸 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚗𝚘𝚛, 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚁𝚄𝙽𝙽𝙸𝙽𝙶 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚘𝚘𝚖 "𝙰𝙽𝙶𝙴𝙻𝙰! 𝚃𝚑𝚊𝚗𝚔 𝚐𝚘𝚍 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚑𝚘𝚖𝚎! 𝙸 𝚖𝚒𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚖𝚢 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝𝚕𝚢 𝚋𝚎𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚕𝚏" 𝚂𝚊𝚒𝚍 𝚏𝚊𝚕𝚕𝚘𝚗, 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚊𝚕𝚕𝚘𝚗 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎 𝚊 𝚏𝚎𝚠 𝚝𝚒𝚖𝚎, 𝚋𝚞𝚝 𝚒𝚝 𝚍𝚎𝚏𝚒𝚗𝚒𝚝𝚎𝚕𝚢 𝚠𝚊𝚜𝚗'𝚝 𝚎𝚗𝚘𝚞𝚐𝚑. "𝙸 𝚜𝚎𝚎 𝙸'𝚖 𝚗𝚘𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚘𝚗𝚎 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚑𝚘𝚖𝚎" 𝙸 𝚌𝚑𝚞𝚌𝚔𝚕𝚎𝚍 𝚙𝚘𝚒𝚗𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝙺𝚒𝚛𝚋𝚢, 𝙸 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚕𝚒𝚔𝚎, 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚏𝚊𝚕𝚕𝚘𝚗𝚜 𝚒nsta "𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚜𝚝𝚞𝚗𝚗𝚒𝚗𝚐!" 𝚂𝚊𝚒𝚍 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚐𝚞𝚢 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎𝚗'𝚝 𝚖𝚎𝚝, 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝙸'𝚟𝚎 𝚜𝚎𝚎𝚗 𝚑𝚒𝚖 𝚘𝚗 𝚏𝚊𝚕𝚕𝚘𝚗𝚜 𝚒𝚐 𝚝𝚘𝚘. "𝙸'𝚖 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢, 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚠𝚎 𝚖𝚎𝚝... " 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚙𝚞𝚛𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚞𝚜𝚒𝚘𝚗 𝚘𝚗 𝚖𝚢 𝚏𝚊𝚌𝚎, 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎𝚗'𝚝 𝚖𝚎𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚑𝚊𝚕𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚑𝚎𝚛𝚎, " 𝙾𝚑 𝚐𝚘𝚍...  𝚈𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝙰 𝙻𝙾𝚃 𝚝𝚘 𝚌𝚊𝚝𝚌𝚑 𝚞𝚙 𝚘𝚗" 𝚃𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚗 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚜𝚑𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚎𝚊𝚍. 𝙸 𝚖𝚎𝚊𝚗 𝙸 𝚋𝚊𝚛𝚕𝚢 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚒𝚐𝚑𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝𝚜 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚘𝚜𝚎 2 𝚢𝚎𝚊𝚛𝚜, 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚒 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚠𝚊𝚍 𝚋𝚊𝚜𝚌𝚒𝚕𝚕𝚢 𝚜𝚎𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝙲𝙰, 𝙱𝚕𝚊𝚔𝚎 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚙𝚛𝚒𝚜𝚘𝚗, 𝙱𝚕𝚊𝚔𝚎 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚔𝚒𝚍𝚗𝚊𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝙲𝙰 𝚋𝚊𝚌𝚔.

                         ★
             ∆~1 𝓱𝓸𝓾𝓻 𝓵𝓪𝓽𝓮𝓻~∆
 

                        ★

𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚌𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚞𝚙 𝚘𝚗 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚍𝚎𝚝𝚊𝚒𝚕, 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚕𝚘𝚝 𝚝𝚘 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚒𝚗, 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚗'𝚜 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚂𝚊𝚖, 𝚜𝚝𝚎𝚟𝚎𝚗𝚜 𝚎𝚡 𝚑𝚞𝚜𝚋𝚊𝚗𝚍. 𝙷𝚎 𝚜𝚎𝚎𝚖𝚎𝚍 𝚗𝚒𝚌𝚎, 𝚊𝚗𝚍 𝙝𝙚𝙡𝙥𝙛𝙪𝙡. 𝙸𝚏 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘  𝚌𝚕𝚎𝚊𝚗 𝚞𝚙 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚎𝚜𝚜 𝙱𝚕𝚊𝚔𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚛𝚢𝚜𝚝𝚊𝚕'𝚜 𝚖𝚊𝚍𝚎, 𝙸 𝚗𝚎𝚎𝚍𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚠𝚘𝚛𝚔 𝚖𝚢 𝓶𝓪𝓰𝓲𝓬, 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚐𝚞𝚢 𝚠𝚊𝚜 𝚑𝚎𝚕𝚙𝚏𝚞𝚕. 𝙸 𝙻𝙾𝚅𝙴𝙳 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚘𝚗𝚎 𝙸 𝚖𝚎𝚝 𝚝𝚘𝚍𝚊𝚢, 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚠 𝚗𝚘𝚝 𝚋𝚊𝚗𝚒𝚜𝚑𝚎𝚍 𝙺𝚒𝚛𝚋𝚢, 𝚂𝚊𝚖, 𝚌𝚛𝚢𝚜𝚝𝚊𝚕 2.0, 𝙻𝚒𝚊𝚖, 𝚌𝚞𝚕𝚕𝚊𝚑𝚊𝚒𝚗. 𝙰𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚖, 𝚠𝚎𝚕𝚕, 𝚎𝚡𝚌𝚎𝚙𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝙰𝚍𝚊𝚖 𝚑𝚎 𝚜𝚎𝚎𝚖𝚜 𝚏𝚒𝚜𝚑𝚢. 

Naive; DynastyWhere stories live. Discover now