chapter 1 .

239 47 16
                                    

❝ the darkness of the night shakes awake my sleeping dreams

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

the darkness of the night shakes awake my sleeping dreams .
But I'm not afraid , I'm fine , I'm fine .

++

setahun yang lalu .

Pengangan tangan dieratkan pada tangan sang isteri yang baru dinikahinya beberapa minit yang lalu . Hati yang penuh debaran kini lega apabila wanita pujaan hati sudah sah menjadi pemilik cintanya . Senyuman diukir kepada setiap tetamu yang hadir pada penikahan mereka berdua .

" I nak ke tandas kejap "
Pinta Jung Saera serta leraikan pengangan tangan Sehun .
Suaminya itu anggukan kepala .

" Congrat . . "
Teguran seseorang memalingkan wajah kacak itu ke kiri . Terukir senyumannya kepada sahabat baik sedari kecil lagi itu .
" Gomawo , Jihyo—ya .
Aku ingatkan kau tak datang "
Balas Sehun sedikit bernada sedih kerana fikirnya Jihyo tidak datang kerana gadis itu masih berada di Qatar semasa dia menelefon Jihyo tentang penikahan dia dan Jung Saera .

Jihyo pergi ke Qatar atas urusan kerja .
Bekerja sebagai Pegawai Eksekutif di sebuah syarikat ternama iaitu SHG HOLDING . Jawatan yang cukup besar itu memerlukan daya kerja yang kuat dan tanggungjawab besar dari Jihyo .

Disebabkan itulah , Jihyo banyak bekerja diluar  atau menguruskan tugasan-tugasan luar .
Dalam setahun dalam 2/3 kali juga Jihyo akan pergi ke luar negara berjumpa dengan klien disana dan juga untuk bekerjasama .

[ OG ] not a fairytale • oshWhere stories live. Discover now