~one~

60 3 0
                                    

Jest sobota wczoraj wróciłam z nagrywek do nowego filmu pt. „Enola Holmes".
Teraz zeszłam do kuchni zrobić sobie śniadanie z lodówki wyciągam jogurt, z szafki płatki, oraz łyżkę. Usiadłam na krześle przy stoliki. Zauważyłam moją młodszą siostre Avę wraz z jej kolegą Jack'iem. Myśle, że kiedyś będzie z nich super para.

Kocham swoją siostrę i chce dla niej jak najlepiej, ale czasem wydaje mi się, że jej w życiu miłosnym układa się zdecydowanie lepiej niż w moim. Ona ma już swojego wybranka a ja nie. Chociaż w sumie podoba mi sie Finn ale nie, to jest trochę skomplikowane.

Po zjedzeniu już płatków z jogurtem, włożyłam miskę do zmywarki, weszłam po schodach i skierowałam się do swojego pokoju. Odłączył telefon od ładowarki i usiadłam na krześle przy biurku, weszłam na Instagrama, a przeglądając proponowane osoby dostrzegłam kogoś ze zdjęciem profilowym ze ST, weszłam na profil i zaczęłam przeglądać filmiki i zdjęcie tam zamieszczone smutnych chwil w seriali, np. mojej wyprowadzki z Hawkins i zrobiło mi się smutno.
Tęsknię za moimi przyjaciółmi z planu, za tym jak Sadie dogryzała mi mówiąc o Finnie za wspólnym nagrywaniem tik toków z Noah za patrzeniem na śliczną buźkę Finna, oraz za żartmi Caleba i Gatena.
Kiedy skończy się ten głupi koronawirus!?
W sumie już troche się uspokaja w Europie może wznowią nagrywki, bardzo bym się cieszyła. Bo aktualnie nie widziałam się z przyjaciółmi od około pięciu miesięcy, bo wszyscy mieszkają dosyć daleko ode mnie,
Najbliżej mieszka Noah Schnapp ale on jest teraz na wakacjach ze swoją dziewczyną Avą szczerze to cieszę się jego szczęściem.

Patrzyłam w okno długi czas wspominając sobie wszystko związanego z moimi przyjaciółmi gdy z zamyśleń wyrwała mnie mama która weszła do pokoju z listem.

— Millie, przyszedł list do Ciebie od Bracia

Stop co, przyszedł do mnie list od Braci Duffer.
Co?! Bracia napisali list! Czyżby wznowienie nagrywek do czwartego sezonu?!  Mam nadzieję.

Wyszłam z pokoju i skierowałam sie do skrzynki w której wyjęłam owy list. Otwarłam go i zaczynam czytać.

Witaj Millie
Mamy dobrą wiadomość w związku z tym że pandemia ucicha wznawiamy nagrywki do 4 sezonu serialu Stranger Things. Mamy nadzieje, że ucieszyła cię ta wiadomość. Spotkanie do nagrania 1 odcinku już w następną sobote w Los Angeles. Mamy nadzieję, że przeczytałaś już cały scenariusz.
Pozdrawiamy, Bracia Duffer.

O mój Boże! Wracamy na plan. Musze napisać do Finna.

Hi Its Me ! || FillieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz