~two~

37 2 0
                                    

  Wiadomości

Mills
-Hejka Finn, wracamy na plan dostałam list od Braci Duffer, a ty?

-WOW na serio ?! Musze sprawdzić skrzynkę heh

- No Finn  przydało by się 😁

-O wow faktycznie coś dostałem. Ale się cieszę po pół roku znowu się spotkamy nie mogę się doczekać 😀

-Nooo stara ekipa znowu razem ciekawe co Bracia tym razem wymyślili na ten sezon tamtem był strasznie wyczerpujący. Niby czytałam scenariusz ale wiele rzeczy jest dla mnie trudne do zrozumienia. 😳

-No nie wiem, ale tamten sezon był strasznie trudny dla Ciebie. El 😘

-Wiem Mike 🥰

Odłożyłam telefon i poszłam się spakować. Zawsze pakuje się wcześnie a nie tak jak Finn dzień przed wyjazdem.

Włożyłam do walizki potrzebne rzeczy około trzydzieści par koszulek. dziesięć bluz mimo, że pewnie wyjdzie na to, że dostane jakąś od Finna. Kilka par spodni i spodenek, oraz dużo bielizny.

Pojadę i posiedzę tam z dobre pół roku a więc troche będzie mi tam rzeczy potrzebnych.

Ciekawe z kim bede dzielić kamper, pewnie z Sadie jak w drugim sezonie albo z Noah jak w trzecim a może w tym bedzie z Finnem?
Jezu pewnie się przed nim skompromituję!

—— Piątek ——

Jest już piątek już dziś wieczorem wylatuje, dokładnie za 3 godziny. Siedziałam z mamą w samochodzie, odwozi mnie na lotnisko. Za 20 minut będziemy na miejscu i potem 2 godziny czekania na samolot i 10 godzin podróży..... Właśnie pożegnałam się się z mamą i wsiadłam do samolotu, siadłam na miejscu w pierwszej klasie. Włączyłam telefon i napisałam do Noah.

Wiadomości

Mills
- Hej zombiaczku, jestem już w samolocie.

Zombie boy 😆
- Oo to cudownie za 10 godzin odbiore cię z lotniska w LA

Mills
-Wiem już o tym, bo jak nie ty to niby kto miałby po mnie przyjść?

Zombie boy 😆
-Hmmmm zastanówmy się ... Finn Wolfhard 😀😀

Mills
-Nie no co ty..

Zombie boy 😆
- Ojj Millie Millie, przecież widze jak na niego patrzysz!

Mills
-Nie prawda, on mi się ani troche nie podoba ... no dobra ale tylko troche.

Zombie boy 😆
-hmm no widzisz? Mówiłem, że coś do niego czujesz!

Mills
- No dobra ale i tak nie mam u niego szans 🙂🙃

Zomie boy 😆
-ojj masz i to jakie on patrzy na ciebie w ten sam!

Mills
-ojj zobiaczku muszę kończyć paaaa

Zombie boy 😆
-papa el 😏

Odłożyłam telefon i nie wiem kiedy usunęłam, obudziła mnie dopiero steewardessa mówiąc że za 10 minut lądujemy, podziękowałam i zaczełam się zbierać do lądowania..

Hi Its Me ! || FillieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz