32

499 23 3
                                    

Aina, masuk dalam Academy lihat Din di cafe. Din pandang Aina. Kemudian lihat seorang lelaki bersama Aina.

"Makan lah"'

" Ya Din makan masih panas"

"Siapa lelaki dengan bitch tu?"

"Din tak tahu"

"Baby boy come here"

"Apa apa Dew?"

"Siapa dengan dia?"

"Oh, DJ kelab uncle Fusian, Abraham new DJ. Saja nak lawat Academy. Balik sama dengan Aina dari Taipei"

"Her boyfriend?"

"Tak tahu. Azzan pergi dulu"

"Hurmm."

"Kenapa you benci sangat dengan Aina, sepupu you jugab Dew"

"I kena pergi Sayang. I have work" Dew cium pipi Din, Din elak bila hendak cium bibir.

"Hye, I have sex dengan you. You kiss and lick me, sekarang elak I dari kiss you?" Di diam.

"Sorry."' Din keluar dari cafe, jalan kearah bukit. Lalu hadapan kawasan rumah lihat Aina berjemur bersama Abraham.

Din terus jalan kearah bukit.
Din duduk ambil rokok dari poket seluar nyala Dunhill.

" Hello Kak Lin, sihat?"

"Sihat. Din?"

"Din, tak okay"

"Kenapa adikku" ketawa Lin.

"Din cemburu Kak Lin tengok Aina dengan lelaki DJ tu."

"Din nak kak Lin buat apa?"

"Tak perlu buat apa. Din masih tak boleh lupa Aina"

"Kak Lin ada juga tengok IG Aina, ada dia post dengan lelaki orang putih ke?"

"Ya. Tapi Din tak ada IG Aina."

"Din kena nekad nak Aina pujuk lah. Kalau tak nak biarkan dia, Din banyak masa lagi untuk cari perempuan lain."

"Din cuba pujuk"

"Good luck"

Kalau aku tahu cinta macam ni parah. Aku tak nak jatuh cinta. Tak nak rasa cemburu. Rasa sakit.

"Din?" Din pusing arah Mad.

"Kau merokok?"'

" Ya Mad aku merokok. "Din bangun jalan turun.

😮😮😮😮

" Bismillah" Din masuk dalam pejabat Aina. Letak sejambak bunga ros atas meja. Aina pandang Din.

"Din minta maaf." Aina diam.

"Bagi peluang pada Din. Din masih sayang Aina"

"Kenapa?"

"Din sayang, hati nie masih cinta Aina Aishah. Hati ni terlalu rindu. Din cemburu tengok Aina dengan DJ tu. Din merayu bagi peluang please. "

"Well Din. DJ tu nama dia Abraham. Dia sekarang boyfriend I. Tengok ni my phone wallpaper gambar kita dua. Tak officially couple. But Aina suka dia, he likes me too. Anyway Dew ada banyak perempuan lagi. I don't like you anymore"

"Tak apa Din faham. Sorry"

"Ambil bunga ni bagi pada Dew"

"Untuk Aina" Aina ambil bunga buang dalam tong sampah. Din angguk kepala keluar.

Budak Setan Where stories live. Discover now