Η ιστορία μας ξεκιναει στα μεσα του γενναρι. Εκανε μια ψυχρα που αναγκαζε το κορμι σου να τρεμει. Ο τζιμι οτι ειχε σχολασει απο την καθημερινη δουλεια του και ειχε κανονισει με τους φιλους του να βρεθουνε στην πλατεια της πολης... Η μερα του δεν περασε ευκολα αρκετη κουραση και ενας πονος χωρισμου που δεν μπορουσε να τον σταματησει. Η ωρα περασε και τα παιδια ειρθανε στο γνωστο μερος.
Γεια σου τζιμι
Γεια σου αλεξ
Γεια σου πανο
Γεια σου ..... τα βλεματα παγωνουν τα στοματα κλεινουν...
Μολις εσπασε την σιωπη η αλεξ λεγωντας τζιμι απο εδω η καθριν ... καθριν απο δω ο τζιμ.
Ο τζιμις μολις καταφερε να σπασει την σιωπη του λεγωντας αμηχανα γεια σου καθριν, το βλεμα του τζιμι δεν καταφερε να το παρει πανω απο το κορμι της καθριν εξερευνοντας το απο πανω μεχρι κατω.....
Τι εψαχνε?
Μα τζιμι μιλησε απο μεσα του <μολις χωρισες μα τι κανεις?>
Τα ματια της χαρακτηριστικα καφε μακρια μαλλια με πρασινες ανταβιες ενα τσιν που εφαρμοζε τελεια πανω της συνδιαζοντας το με μια ασπρη μπλουζα και ενα τσιν σακακι.
Μα θεε μου τζιμι πως να ξεχασεις αυτο το πρωσοπο μα μολις ειδες αυτη την γυναικα σου περασε η κουραση σου περασε ο πονος και σε εκανε να τα ξεχασεις ολα...
Ποσοι ανθροποι εχουν περασει απο την ζωη σου και κανενας δεν καταφερε να σε γιατρεψει οπως αυτη....
Ναι ξερω ειναι μια αγνωστη που την ειδες πρωτη φορα... πως γινετε να σε γιατρεψει μια αγνωστη μα παραλληλα τοσο γνωστη.
Ναι σωστα αυτην την υπεροχη και γλυκια φατσα καπου την εχεις ξανα δει σαν να την ξερεις χρονια σαν να ζουσε παντα μεσα σου
Οι σκεψεις σταματησαν μολις ακουστηκε το γεια του αποχερετησμου της...
Γεια σας παιδια χαρηκα για την παρεα μα πρεπει να φυγω...
Μα για το θεο τζιμι κανε κατι πες κατι μολις φευγει...
Σταματα εαυτε μου θα την ξανα δεις θα ξανα βρεθητε.
Κι αν δεν? και αν ηταν μονο αποψε?
Τι να της πω? γεια σου Κάθριν ηθελα να σου πω ποσο μαρεσεις
Θεε μου τι κλασικος λιγουρης... οχι και πάλι οχι
Η νυχτα αρχισε να αποχτα νοημα και παραλληλα να διμιουργει μια θληψη.
YOU ARE READING
Daddy
RomanceΠάθος, έρωτας, σεξ, τσακωμοι, μυστικά, απρόσμενα, κι ένα τέλος άγνωστο ακόμα και για τον ίδιο τον συγγραφέα